Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Nopeaa toimintaa?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Salla
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:34 pm    Viestin aihe: Nopeaa toimintaa? Vastaa lainaamalla viestiä

Tilanne:itse eroamassa 10v liitosta 4v lapsi, uudelta mieheltä puoliso kuollut 8kk sitten 2 lasta.. olemme virallisesti olleet yhdessä kaksi kuukautta ja olemme onnellisia ja muutamme yhteen miehen taloon lapset suht sopeutuneet tilanteeseen. Ajatuksia??
Takaisin alkuun

Ellu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä mielestäni olisi viisasta erota ensin kunnolla ja asua jonkun aikaa yksin lapsen kanssa. Leskeksi jääneelle myös tekee vielä hyvää asua yksin. Ero ja puolison kuolema ovat liian tuoreita asioia, lapsillekin......!!!!

tutustuisitte rauhassa ennen lopullista päätöstä. Lapsille tämä on liian nopea tahti...
Kuinka voit seurustella uuden kanssa jos et ole vielä eronnut?!?!?
Kysessä on kuitenkin niin suuri muutos kaikille osapuolille että turha kiireinen hätäily voi pilata kaiken...
se että sängyssä menee hyvin ei riitä perusteeksi kun kyssessä on lapsetkin!! Eli päätösvaltaa myös järjelle.. eikä tunteille ja alapäälle...

Miksi on asenne; mulle , äkkiä, kaikki nyt !!! Ihan kuin teininuorilla!!!!!!
Takaisin alkuun

Nuska
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin, asioita voi ajatella monella tavalla... Mä itse olen sellainen nopean toiminnan ihminen. Jos joku asia tuntuu hyvältä, niin miksi odottaa? Upeita juttuja voi mennä sivu suun vain sen takia, että mä päätän odottaa jotain vielä parempaa. Jotakin, mitä ei ehkä koskaan tulekaan... Me elämme vain kerran ja koko elämä kuluu hurjaa vauhtia, miksei otettaisi siitä kaikkea irti?? Mulla on itselläni kaksi lasta, molemmat tehty muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Enkä kadu pätkääkään. Mä olen sitä mieltä, että Carpe diem - tartu hetkeen!
Takaisin alkuun

mikko
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erosin vaimostani pitkän odotuken jälkeen, olin ollut jo pitkään " poissa kotoa " tapasin nykyisen vaimoni ennen virallisen eron voimaantuloa. Liian nopeasti- kuulin ystäviltäni ja omilta sukulaisiltani. Nyt 8 vuoden ja 3 lapsen jälkeen kukaan ei enaa muista koko alkutilanetta. Luota omaan tuntemukseesi ja muista että uusi mies/elämä ei kuitenkaan ole todennäköisesti edellistä olennaisesti kummepi. poislukien väkivalta/alkoholi tms. Rakasta Isolla Sydämellä NYT ja tee itsellesi tästä elämäsi mies ja perhe. tsemppiä terv mikko
Takaisin alkuun

yks äiti
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samaa mieltä ellun kanssa. täytyy miettiä myös lasten asemaa. ei ne aina kaikkeen niin nopeasti sopeudu vaikka kuinka yrittäisivät olla reippaita. joskus tuntuu että tää meidän aikuisten " lapset nyt sopeutuu nopeesti mihin vaan " on sellasta itsepetosta, että saadaan omatunto puhtaaksi.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa