Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Vauva
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Heidi81
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:47 pm    Viestin aihe: Vauva Vastaa lainaamalla viestiä

Ollaan menossa naimisiin kesällä, mun mies on huumorintajuinen, hellä, turvallinen... joskus me puhutaan vauvoista.. ja mun miehen silmiin syttyy hellä tuike mä en vauvoja ehkä saa ilman hoitoa, kun en aina ovuloi.. ainakin voi olla kova yrittäminen (näin sanoi mulle lääkäri)e-pillerit oon lopettanu aikoja sitten kun ne ei tuntunu hyvältä mulle. Mies käyttää kumia eikä se valita, tietää miks en syö pillereitä. Mies sanoi mulle että jos me ei saada lapsia, niin voidaan elää kahdestaan sellaista elämää mitä ne parit ei voi elää kun on lapsia Adoptiosta se on epävarma...
kumpikaan vaihtoehto ei musta tunnu pahalta.. mä voisin olla onnellinen ilman omia lapsia, mä voisin myös adoptoida ja rakastaa niitäkin kuin omiani, maailma on täynnä lapsia joista otäisi pitää huolta ja mä en voi ymmärtää miksi jotkut lapsettomat pariskunnat ei tee adoptiota!? toki voihan se olla rahastakin kiinni.. enpä tiedä... mut sitten mua ärsyttää mun miehen asenne ja varsinkin sen kavereiden asenne kun meillä on yks kaveri jolla on kaksi lasta ja se menee tosi paljon yksin... miehet siitä sitten puhui että kyllä miehen pitää antaa mennä.. ja mua otti hermoon, sanoin niille että siihen menot loppuu kun tulee lapsia, mun mies on kova menemään ja ottaa usein kännit viikonloppuisin, eikä siinä mitään, niin sitä itsekin tulee mentyä kun on vielä vapaa menemään.. mutta asian ydin on se: että jos olisin raskaana niin rauhoittuisiko mies? koska mulle se olis niin suuri asia koska en pakosti saa lapsia... ymmärtääkö kukaan mun kaverilla on ihana mies ja ne sai vauvan ja kaveri sanoi mun miehestä että se uskois sen kyllä rauhottuvan paljonkin jos niin kävis... mulla ei oo vauva kuumetta mutta voisin kyllä tehdä lapsen sen kanssa ja se kyllä sitä haluaakin... onko kiire pian ollaan 25v mut ei todellakaan vamiita vanhemmuuteen se käy vaan välillä mielessä kun monet kavereista saa lapsia niin nuorena.. ja mitä jos mä voin vaikuttaa mun lasten saantiin sillä että jos teen silloin kun oon hedelmällisimmilläni.. ja tulisin helpommin raskaaksi, jos en sit enää lähempänä 30v enää saa lasta
Takaisin alkuun

tuli vaan mieleen
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun täti adoptoi kaks lasta kun ei toiminu mitkään hoidotkaan(thaimaasta ja venäjältä). Aika rankkaa niilläkin on kun on jo yli nelikymppisiä. Ite oon vasta 19 ja mies 21 ja saadaan kohta vauva, pelottaa itseekin rauhottuuko mies kun sillä on tapana juoda ja usein istuu vain koneella mutta kai sitä vanhemmiten ainakin rauhottuu
Takaisin alkuun

Paradoksi
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käy juuri päinvastoin kuin odotetaan:
Mies pysyy samana, vaikka odotetaan muutosta.
Nainen muuttuu, vaikka odotetaan pysyvän samana.
Takaisin alkuun

härkä 71
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuka mitenki mut tehkää vauvat nuorena ku vielä jaksatte ja ehditte vaihtaa miestäkin tarvittaessa...34 v eron edessä..miehestä ei isäx..
Takaisin alkuun

tiia84
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuulostaa hyvin tutulta tosin meillä on se tilanne että ollaan yritetty jo ihan tosissaan reilut kolme vuotta ja mitään ei oo tapahtunu....kovasti haluttas jo oma vauva mut ei vaan luoja sitä tunnu meille haluavan antaa..
Takaisin alkuun

Viivi
Vieras

Meillä kesti 9 vuotta saada eka lapsi ja nyt on jo kolme`! käytiin kaikki mahdolliset hoidot 4vuotta ja hoitojen lopettamisesta meni 5kk! kun eka sai alkunsa...uskoa ja toivoa ja paljon kyyneleitä...
Takaisin alkuun

kokeiltu on
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mies ei muutu. Jos kapakkaelämä ja bailaus on hänelle tärkeää nyt on se myös lapsen syntymän jälkeen. Naista lapsen saaminen muuttaa sen sijaan väistämättä. Siinä varmasti yksi syy pikkulapsiperheiden isoihin ristiriitoihin.

Meillä on kaksi lasta, molemmat syntyneet toivottuina ja "tilattuina". Nuoremman (10kk) syntymän jälkeen mies ei jaksanut enää pikkulapsi- ja vauva arkea. Hän lähti ulkomaille töihin ja aloitti siellä suhteen paikallisen naisen kanssa. Hän halusi takaisin poikamieselämänsä - vielä lähellä 40v. synttäreitään...
Takaisin alkuun

Nipsu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sun miehesi ei ole turvallinen.
Ole realisti, äläkä uskottele itsellesi
asioita mitkä eivät ole totta!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa