Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : vastaus nimi merkille isä meidän!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

vallu

LähetäLähetetty: La Lok 06, 2007 9:14 am    Viestin aihe: vastaus nimi merkille isä meidän! Vastaa lainaamalla viestiä

Lähetetty: La Lok 06, 2007 10:02 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Posted by Isä meidän on 24/7/2007, 23:58:53, in reply to "mikä avuksi?"

Kas kun tuli ero (minkähän takia, heh), sitten löytyi taas uusi niin ihanan ihanan ihana kullinheiluttaja, aah. Ja heti tämän olisi pitänyt ottaa siipiensä suojaan aikaisempien parittelutuokioittesi tulokset: liudan kauhukakaroita? Olet sinä, niin kuin useimmat muutkin naiset, todella säälittävä aivoinvali! Munaa sieltä, munaa täältä ja voih, voih, uutta kakaraa vain maailmaan. Ja sitten taas hirveät itkut, miten kamalia miehet ovat kun eivät suostu siihen tai tuohon, eivät "hyväksy", eivät pussaa ja paijaa joka paikassa. YÖK! Hakeudu pentulaumoinesi luostariin, sieltä varmaan löydät ymmärrystä!

vallu vastaa nimi merkille "isä meidä!

ikävä että luin sinun rektion vasta monen kuukauden päästä,mutta parempi myöhään kuin milloinkaan!
haluan antta sinulle neuvon,ja toivon että muistat tämän minä myös suren näitä jatkuvia avioeroja,mutta jos olet rehellinen,niin nämä lapset olivat
varmasti syyttömiä,ja eksyksissä ymmärät varmasti että pienen lapsen koko elämän turvallisuus miljöön olivat tuhonneet kaksi oma päistä
vanhenpaa,ja laittoivat kaikki omat halut etusijalle,siis luulemalla että seuravassa pari suhtessa ongelmat on poissa,mutta ei vain olleet vaan ongelmat vain monen kertastui!HERTKÄÄ KAIKI ISÄT,JA ÄIDIT!
siis jos sinulla olis ollut 1/2 tuntia aikaa istua nähdä tämä lapsi eikä vain
odottaa tilaisuutta että pääsee aidin kanssa sänkyyn,totta on että jos tällä
linjalla etsit pari suhdetta niin kyllä tulee pitkiä päiviä,ja iltoja sillä lapsi on vain kerran lapsi on vain kerran mahdollisuus olla isä ja äiti nyt pitäis
elää vain lapsen ehdoilla,ja jättää kaikki muu sivuun!vaikka ei ollut sinun
verata lapsi,mutta hän oli syytön lapsi!minulle olis automaattisesti heränyt
terve halu suojella syytöntä viatonta lasta ,ja lapsia ja tämän myötä olis varmasti seksualisuuskin tullu aikanaan,mutta kun ei ollutkaan muuta mielessä kuin seksi eikä mitään vastuuta mistään,ei omistakaan lapsista
saati sitten näistä toisen lapsista!siis heräjä kasva mieheksi enen kuin on myöhäistä!esim:on että poika eliämetkin voivat houlehtia vieraista penikoista! ikävä kyllä tiedän mitä puhun sillä olen yksi näistä heitteille jääneistä lapsista joista ei vahemmat pystyneet pitämään huolta,ja tiedän omasta elämästä,että naisen,miehen ote lipeää monestakin syystä,mutta meidän avioliitton motto on ollut,ja hän on tiennyt että vain minun kuolleen ruumiin
yli viedään minulta lapset,siis ei mitään sanssia ole ollut minun lapsia viedä päiväksikään minulta kaikki olis pantu samaan hautaan uudet miehet,ja kaikki sen myötä,mutta ilma lapsia olis vaimo ollut vapaa lähtemää milloin olis halunut,ja lapseni on joita on neljä aikuisia,ja yksi heistä sai samallaisen lahjan kuin sinä olet,hän pieksi,minun tytärtä,ja
lapsia,yhteiskunta,ja polisit eivät tehneet mitään,niin minä autoin kävin yksi yö herätin herran annoin mahdollisuuden että hän saa puolustautua oli vaihto ehto minä tai hän mutta vain itki kuin pieni lapsi,siihen hänen elämänsä päättyi,minä kumlaan punkkeriin 8 vuotta josta kärsin 6v olivat parhaat päivät mitä olen elänyt,ja kumlassa olin staatus kunnioitettu vanki
vankien keskuures täys hoito palkalla enisimäinen loma ikänäni sillä ole 6 vanhasta tienanut
leipäni kadulla,ja kun 63 vuotias niin on kerjenyt tulla moni kertainen mijonääri rehellisellä yrittäjyydellä!

vielä kerran isät ja äidit lasten etu aina estin sitten vata omat tarpeet
sillä lasku tulee varmastin mutta tulee vasta jälki käteen,ja sitten ei voi
korjata mitään!
terveisi! VALLU

Takaisin alkuun
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa