Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Kun mies ei tahdo lasta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Lasta toivova

LähetäLähetetty: To Tou 01, 2008 6:46 pm    Viestin aihe: Kun mies ei tahdo lasta Vastaa lainaamalla viestiä

Olen jo parisen vuotta seurustellut mieheni kanssa ja olemme asuneet vuoden verran yhdessä. Viimeaikoina riitaa on syntynyt siitä, kun minä tahtoisin kovasti saada lapsen, mutta mieheni ei. Hän sanoo ettei se yli viiteen vuoteen ainakaan vielä ole ajankohtainen asia. Tämä kommentti mursi minut.

Hän ei myöskään tahdo kihloihin eikä sitä kautta naimisiinkaan, koska ei usko avioliittoon. En tiedä mitä ajatella näistä. Tuntuu että kaikki tämä "tipahti suoraan taivaalta harteilleni". Itse olisin valmis äidiksi ja vaimoksi. Mieheni kommentit ajoivat minut epäröimään suhdettamme.

Toivon teiltä ajatuksia ja kommentteja. Kiitos.

Viimeinen muokkaaja, Lasta toivova pvm Ma Tou 12, 2008 9:26 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Su Tou 04, 2008 3:28 pm    Viestin aihe: kun mies ei tahdo lasta Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

tietystin on hyvä olla järkevä lapsia hankkiessa,mutta minusta on kaikki muutenkin poskellaan teidän suhteessa mennään kaikessa vain yksillä ehdoilla,ja piirustuksilla,vaikka todellisudessa teitä on kaksi,ja samalla pitäis olla myös kahdet piirustukset,ja ottaa toisensa toivomukset tärkeinä
ikävä kyllä hän itse sanoi että ei halua naimisiin,ja samalla osittaa että hän on täysin kypsymätön,ja kykenemätön ottamaan todellista vastuuta,siis
ei kykene todlliseen parisuhteeseen muuta kuin hänen ehdoilla,ja mitä tehdä ihan oikein tunnet että on mennyt 2vuotta hukkaan,mutta älä anna yhtään vuotta lisää,sillä näet että et ole muuta kuin vättämätön paha,ja vain hänen piikansa seksin antaja saamatta itse miään!
ei muuta kuin menoksi,ja herralle laukku käteen,ja aloittaa uusi todellinen
pari suhde jossa eletään yhteisillä unelmilla,ja toiveilla sillä on varmasti miehiä sinullekin asti jotkaa antaa sinun rakkaudelle sen arvon mikä sille
kuuluu!

helsnig!vallu
Takaisin alkuun

kielotar

LähetäLähetetty: Su Tou 04, 2008 6:31 pm    Viestin aihe: sama Vastaa lainaamalla viestiä

mulla on ihan sama juttu kun sulla paitsi että mieheni sanoi että ei halua koskaaan lapsia. seurusteltiin n. 8 vuotta ja suhteemme kaatui siihen ongelmaan. ensiksi oli tarkoitus alkaa yrittämään lasta ja sitten ex-mieheni muutaman kuukauden jälkeen sanoi että ei ikinä tahdo lapsia eikä naimisiin, mutta myönsi että hänellä on sitoutumis kammo.
Takaisin alkuun

Lasta toivova

LähetäLähetetty: To Tou 08, 2008 5:27 pm    Viestin aihe: vallulle Vastaa lainaamalla viestiä

Mieheni ei ole täysin kypsymätön, enkä ole hänelle välttämätön paha. Pidä tuollaiset loukkaavat kommentit omana tietonasi.
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Pe Tou 09, 2008 9:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

ja anteeksi sydämmestäni,mutta kopioin sinun omasta kirjeestä
sinun omat sanat,minkä johtopäätöksen itse tulet onko hän kypsä
tulemaan isäksi+aviopulisoksi+viemällä sinut vihille,ja sitä kautta perustamaan perheen!mutta se vastuu,ja peruttamattomuus ei kiehdo
häntä!

Hän ei myöskään tahdo kihloihin eikä sitä kautta naimisiinkaan, koska ei usko avioliittoon. En tiedä mitä ajatella näistä. Tuntuu että kaikki tämä "tipahti suoraan taivaalta harteilleni". Itse olisin valmis äidiksi ja vaimoksi. Mieheni kommentit ajoivat minut epäröimään suhdettamme.

anteeksi vielä kerran!

vallu!
Takaisin alkuun

Nelli

LähetäLähetetty: Ti Lok 14, 2008 7:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä en ainakaan olisi moisessa suhteessa. Jos molemmat tietää mitä haluavat ja mitä ei niin aika selvä peli. Jos jompikumpi myöntyy voi käydä niin, että toinen katkeroituu....
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa