Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Uusi suhteenalkuko?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

mipe80

LähetäLähetetty: Su Hel 01, 2009 10:50 pm    Viestin aihe: Uusi suhteenalkuko? Vastaa lainaamalla viestiä

Menin perjantaina baarissa tapaamani miehen luo yöksi ja hän olisi halunnut aamulla seksiä.Maksoi koko illan kahdessa eri baarissa sekä taksit.Itse en ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen,syynä useampi pettymys miesten suhteen lyhyelle aikaa,eli jollain tasolla luotto mennyt.Mies sanoi,kun olin lähdössä,että tule saunaan illalla hänen luo,paikan tiedät.Puhelinnumeroita ei vaihdettu,joka oli mielestäni outoa.

Vein kuitenkin myöhemmin miehen postilaatikkoon lapun,jossa luki,että tässä numero,mikäli otetaan vielä yhteyksiä ja loppuun ps.soittele
ja oma nimi

Nyt mielipiteitä teinkö väärin viedessäni lapun ja uskotteko miehen soittavan.

Se viemäni lappu oli vieläkin postilaatikossa,vaikka eilen tuli paikallinen lehti,joka ilmestyy kaksi kertaa viikossa.Onkohan jäänyt huomaamatta toi mun lappu vai tarkoituksella jättänyt laatikkoon? En minä ketään vainoa kun pitää postilaatikkoon katsoa monena päivänä..
Olisin vaan ehkä kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Tämä kuulostaa todella teinimeinigiltä,tiedän sen itsekin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Ke Hel 18, 2009 5:22 pm    Viestin aihe: uusi suhteen alkuko Vastaa lainaamalla viestiä

moi!

estin oli ihan OK kieltäyä seksistä,vaikka olis ostanut uuden mersun,niin sillä ei ole mitään yhteistä,minulle esm:seksi on sellainen asia että en ole milloinkaan pystynyt seksiin en nuorena enkä nytkään ellei ole tunteita,ja rakkautta olemassa,vaikka meitä muusikkoja piretään vain tois arvoisina
siemen linkona,että olet ihan oikeassa että vain haaivoittaa enempi kuin
lääkitsee,ja sinulla on oikeus kieltäytyä,ja edetä sinun omaan tahtiin,ja
miksi et mene ihan reilusti hänen huoneelle,ja lähesty häntä ihan ihmisenä estin niin näet onko mitään yteistä teillä!ja teet selväksi heti,jos
seura kiinnostaa,niin sinua ei lähestytä säggyn kautta,eikä lahjomalla,vaan puhtaasti todellisella läheisyydellä,ja parhaas tapauksessa
rakkaudella!että olet ihan oikea nainen eikä mikää ropotti!

terveisin eräs vanha mies!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa