Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : yksinäinen...
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

tyttönen

LähetäLähetetty: Pe Syy 21, 2007 10:18 pm    Viestin aihe: yksinäinen... Vastaa lainaamalla viestiä

heii.
olen yksinäinen,yksinäinen tyttö. mulla on rankat vuodet takana jotka on opettanu mulle tosi paljon. nyt kun olen taas saanut elämästä kiinni kaipaan vierelleni kumppania.. poikaihmistä jolle puhua,jota rakastaa,joka.. olisi aina vierelläni. haluan tuntea itseni rakastetuksi,todellakin haluan. haluan tuntea sen ihanan tunteen kun ihastuu,rakastuu. minulla on ollut ongelmia entisen poikakaverini kanssa vaikka erosimme aika kauan aikaa sitten. hän on... noh,ei ihan terve. väkivaltainen ja äkkipikainen. mutta olen saanut jo poistettua hänet elämästäni aikalailla kokonaan.
olen 18v.(aika nuori,tiedän) tumma tyttönen. harrastan tosi paljon urheilua,tanssin,juoksen,biccailen etc. aika syvällinen persoona olen myös, runoja kirjottelen,kitaraa soittelen, taidetta harrasta myös.
olisi kivaa jos tutustuis tän kautta uusiin,mielenkiintoisiin ihmisiin.
kiitos jo etukäteen kaikille jotka vastailee..Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Ma Syy 24, 2007 12:57 pm    Viestin aihe: yksinäinen Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kuuleppas tyttö ei elämä ole milloinkaan aivan niin kuin me se tunnistetaan.
sitten tämä kaipaus tulla rakastetuksi,ja saa toista rakastaa niin se seuraa
aina läpi elämän koska se on yksi perus tarpeita elämässä,mutta mielestäni
sinun elämä on alussa,vaikka se sinusta tuntuu että se lopussa että käännä katse tosi asioihin posetiivisiin sillä on varmasti enempi posetiivistä
kuin nekatiivistä,ja osapuille näen myös tämän miljöön missä asut erttäin
yksinäin pieni metsä kylä jossain jossa ei ole mitään aktiiviteettiä kaiketi
talvella on pahin!
sitten varoitus älä milloinkaan luota täällä netissä mihinkään eikä kehenkää,vain joka voi 100%paljastaa identtiteetin,myös henkilö numeron
josta voit tarkastaa totuuden!

yritä ottaa yhteyttä seurakunta nuoriin joilla on monen moista seuran pitoo,ja aktiiviteettiä ja on varmasti aito luotettavaa seuraa usein myös näissä piireissä on keskenäiset kuljetukset siis autoilla tulle mahdollisuus
katkaista joskus se arki päivä,ja jos pelottaa tämä miljöö niin olen ollut
lapsesta asti uskovainen eikä ole ollut minulle este tasapainoiseen iloiseen elämään että ei ole mitään peljättävää!

vielä kerran variotus älä luota täällä netissä kehenkään,ja jos täällä teet
treffit jonkun kanssa niin älä mene yksin mieluiten kaksi-kolme kaveria
ensimmäiset kerrat!

eräs 63vuotias mies
teveisin: vallu
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: La Maa 14, 2009 9:28 pm    Viestin aihe: yksinäinen Vastaa lainaamalla viestiä

Heippa!

en tiedä jos käyt näillä palstoilla vielä,mutta olis kiva kuulla tämän päivän
tilanne,jos näet tämän niin anna elon merkki vastaamalla tähän!

vallu!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa