Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ilmoitustaulu : lastenhoitajapula?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

rozie

LähetäLähetetty: Ke Syy 09, 2009 11:31 am    Viestin aihe: lastenhoitajapula? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen kohta 17-vuotias lukiolaistyttö. Olisin halukas hoitamaan lapsianne koulun jälkeen ja viikonloppuisin Tampereen alueella.

Kokemusta löytyy paljonkin tuttavaperheiden 4-9-vuotiaiden sekä sisarusteni 0-1,5-vuotiaiden lasten hoitamisesta. Lisäksi pidän kolmatta vuotta seurakunnan kerhoa ala-asteikäisille ja työharjoittelussa olen ollut 2-4-vuotiaiden lasten ryhmässä päiväkodissa sekä MLL:llä perhekerhoissa, joten kokemusta riittää melkeinpä minkä ikäisten lasten hoitoon tahansa. Myös nyt jo 13-vuotiasta pikkuveljeäni olen hoitanut koko hänen elämänsä ajan.

Olen luotettava, pidän kamalasti lapsista ja tulen toimeen heidän kanssaan. Myös perus kotityöt hoituvat

Ota rohkeasti yhteyttä!

Saara
saarapae@hotmail.co
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ilmoitustaulu Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa