Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Totuus?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Tiina
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 7:12 am    Viestin aihe: Totuus? Vastaa lainaamalla viestiä

Onko se sanonta totta?-Jos mies pettää kerran se tekee sen uudestaan!! Pelkään, koska näin tapahtui joulun jälkeen. hän oli pahoillaan ja lupasi ettei enää ikinä tee mitään sellaista. kuitenkin ole hirvittään mustasukkainen..olen yrittänyt vähentää sitä ja oppia luottamaan uudestaan ja kyllä se on jonkin verran auttanutkin.. Joskus kuitenkin mieti­n pettääköhän uudestaan niinkun sanonnassa sanotaan!!! Kertokaa teidän mielipiteenne..kiitos jo etukäteen!
Takaisin alkuun

helmi
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 7:14 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luottamus on vaikea saada takaisin ja olen sitä mieltä että se pitää ansaita...miehesi pitää tehdä töitä sen eteen!

Pettämisen kynnys pienenee kun pettää kerran ja siitä sanonta varmaan tulee...se tuntuu helpolta, varsinkin jos ei jää kiinni. On ihmisiä jotka varmasti katuvat tekoansa todella oikeasti, mutt myös niitä jotka pystyvät vaakuttelemaan niin...

Kyllä huomaan jos miehesi on valmis tekemään mitä vain jos pysyt hänen luonaan. Vaikeinta siinä voi olla se että asia tulee aika ajoin mieleesi...kun miehesi lähtee viikonlopuksi jonnekin ym...pystytkö elämään asian kanssa ja koittaa luottaa?

Vain sinä itse sen tiedät. Ihmiset ovat yksilöitä, ei kaikki petä toista kertaa, mutta se on surullisen tavallista.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää!
Takaisin alkuun

laura
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 7:15 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tee selväksi, että sinä et aio pysyä kuvioissa mukana, mikäli sama toistuu. Yhden kerran ehkä vielä voi antaa anteeksi, toisen kerran jälkeen on sama kuinka monta kertaa se tapahtuu. Mies sitten valitkoon itse, onko sun luottamuksen arvoinen vai ei. Jos hän tajuaa tilanteen vakavuuden ja todella haluaa olla sun kanssa, niin ei tee sitä toiste.
Takaisin alkuun

luutuhkimo83
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 7:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kerran pettäjä, aina pettäjä. ei siitä pääse yli eikä ympäri. pistä jätkä menemään niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, tajuaapa mitä menetti. jos ihminen välittää toisesta, ei sitä mennä muita naimaan. ei taatusti.
Takaisin alkuun

Itsekin Pettynyt
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 7:17 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pieni korjaus: Siis lupasi ettei jää siittä enää toista kertaa kiinni?
Luottamus on helppo menettää, mutta vaikeaa, miltei mahdotonta palauttaa. Luottamus joko on tai sitä ei ole. Itse haluan LUOTTAMUKSEN "antaa" ja lahjoittaa kuin rakkauteni lahjana tytölleni. Silloin myös haluan että toinen tekee saman. Jos sitten saan pettymyksen, niin jopas sattuu, näin on käynyt muutaman kerran, sit kai alkaa tulemaan joko kyyniseksi tai sinisilmäiseksi. Itse olen tällä hetkellä suhteessa, jossa epäilen tyttöystävääni, joten saatan olla hieman kyyninen kirjoittamaan sinulle, koska vituttaa ja on paha olla.
Takaisin alkuun

Mieskin
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 7:18 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei riipu siitä onko kyseessä mies vai nainen.
Kyllä uusiminen on helpompaa kuin ensimmäinen kerta.
Luottamusta ei voi vaatia tai antaa, se kasvaa jos on kasvaakseen.
Tai sitten opitaan elämään ilman täydellistä luottamusta.
Täydellinen luottamus on vaarallinen asia, niinkuin kaikki perfektionismi.
Siinä laittaa itsensä yhden asian varaan ja vielä asettaa toisen ihmisen ennalta-arvaamattomien tapahtumien hallinnasta vastuuseen.
Mielestäni täydellisen luottamuksen voi lähestulkoon saavuttaa vain lupaamalla, että minä NYT rakastan sinua enkä NYT muuta tarvitse.
Kun sitä tarpeeksi usein toistaa, niin toinen tietää, että tilanne ei ole muuttunut.
Ei kukaan voi tietää voiko olla toisen kanssa loppuikänsä. Tahtoa siihen pitää olla niinkuin vihkikaavassakin todetaan.
Takaisin alkuun

simppa
Vieras

LähetäLähetetty: Pe Hei 20, 2007 5:37 pm    Viestin aihe: onko totta Vastaa lainaamalla viestiä

terve!

estiksi ei ole totta,ja varmasti ei !mutta avio rikoksessa on monta tekijää
mitkä on johtanut tähän,ja muistutan että jos luet täältä parisude netistä
mitä olen kirjoittanut nimellä simppa niin saat pikkusen myös kuvaa mitä
tapahtuu,siis todellisessa aviorikoksessa kirjoitin omasta elämästä,ja kokemuksesta,mutta nyt on niin,että jos sinulla on halua,ja yhteis ymmärystä,niin kirre ei pääse jatkumaan,ja se vaati sinulta paljon,sillä
olet vain ihminen,sillä jatkossa mitä tapahtuu niin on siitä kysymys,jos
hän tunttee että hän on sinut menettänyt,niin tämä vain jatkuu,sillä hän hävinnyt jo kaiken harkitse miten käytydyt! ja muista rakaudesta aina kannataa taistella!
Takaisin alkuun

Maria Magdalene

LähetäLähetetty: Pe Maa 27, 2009 2:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme seurustelleet nuoresta asti, melkein seurustelumme alussa mies suukotteli toisen kanssa. Kohtaus oli taattu.

Hieman myöhemmin sain hänet kiinni siitä, että hän hyväili tosta tyttöä tanssiessaan hänen kanssa hitaita, en edes muista miten siinä kävi.

Kolmannen kerran olin koko kesän muualla ja hänellä oli seksisuhde. Olin periaatteessa ennen lähtöäni antanut hänelle luvan siihen, kunhan mies kertoo mulle siitä jälkikäteen - ei kertonut, sain tietää ystävän kautta. Siinä vaiheessa sanoin, että seuraava kerta kun hän pettää ja salailee asian on sitten viimeinen meidän suhteessa. En ole vielä saanut kiinni Wink, saas nähdä. Toisaalta mielestäni lausahdus "sen minkä ei näe eikä kuule niin se ei satuta" on ihan totta. Ja toisaalta taas haluaisin tietää missä mieheni kalu on ollut, ihan itsenikin takia. Valehtelu ja juonittelu on pettämistä pahempi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

ninnux_^^

LähetäLähetetty: La Lok 03, 2009 4:17 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä se aika usein on niin että kun ekan kerran pettää niin pettää toistekkin. Jotenkin ihminen ajattelee että kun on saanut kerran anteeksi miksei sitten toisenkin kerran, ja sitä tapahtuu usein.

Jotkut taas haluavat vaihtelua ja jännitystä parisuhteeseen jotta olisi jotain uutta ja outoa. Kiinni jääämisen into ja jännitys.

Mutta siis pettäjä aina pettäjä. Ei se mihinkään muutu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa