Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Mistä löytää/tietää (onko) se oikea?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Utelias
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:48 pm    Viestin aihe: Mistä löytää/tietää (onko) se oikea? Vastaa lainaamalla viestiä

Haluaisin saada vinkkejä mistä olette sen oikean löytäneet tai no edes sen lähes oikean ja mistä sen tietää, että se oikea on osunut kohdalle?
Takaisin alkuun

nessu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä kysymys! En tiedä itsekkään tuohon suoraa vastausta. Aika harva löytää maapallon miljardeista ihmisistä Sitä Oikeaa. Sopivia kumppaneita on useita joiden kanssa yhteinen elämä voi onnistua. Itse olen parisuhteessa oppinut sen, että tärkeintä on hyvä itsetunto ja että pystyy rakastamaan itseään. Eli jos ei siedä itseään, silloin ei siedä muitakaan ihmisiä, näet heissä paljon negativiivisia asioita. Itseensä postitiivisesti suhtautuva ja terveellä itsetunnolla varustettu voi täysin ehdoitta rakastaa vain toista. Kuullostaa kliseeltä, mutta olen tämän asian kokenut kantapään kautta. Luulin ettei huono itsetunto ei vaikuta, mutta se myrkyttää kaiken ympäriltään niinkuin alkoholisti, lisäksi oma olo on koko ajan mitä hirvein. Eli tärkeintä on että korvien välit on ihmisillä kunnossa ja aikeet vilpittömät, silloin voi jopa mahdottomalta tuntuva suhde onnistua! Stemppiä sinulle!
Takaisin alkuun

dreamgirl

LähetäLähetetty: Su Syy 02, 2007 8:50 am    Viestin aihe: Kuuntele itseäsi Vastaa lainaamalla viestiä

) Vaikea sanoa kuka on kellekin se oikea.Itse löysin oman netistä aluksi käytiin leffassa ja muuten vaan ulkona.Pikku hiljaa alkoi tuntua että tämää voisi onnistu.Yhdessä olo vaan tuntui mukavalta.Eiköhän se ratkaise aika paljon.Pikku hiljaa tutustumisen edetessä tunteetkin tulevat mukaan.
On mukavaa, kun on joku jonka kanssa voi jutella ja saada lohdutusta tarvittaessa.Mukavalta tuntuu myös,kun toinen on valmis jakaan harrastuksen kanssani.Eikä heti torju mahdollisuutta kokeilla uusia asioita.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Nora.T

LähetäLähetetty: Su Maa 14, 2010 12:53 pm    Viestin aihe: Re: Kuuntele itseäsi Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="dreamgirl"]) Vaikea sanoa kuka on kellekin se oikea.Itse löysin oman netistä aluksi käytiin leffassa ja muuten vaan ulkona.Pikku hiljaa alkoi tuntua että tämää voisi onnistu.Yhdessä olo vaan tuntui mukavalta.Eiköhän se ratkaise aika paljon.Pikku hiljaa tutustumisen edetessä tunteetkin tulevat mukaan.
On mukavaa, kun on joku jonka kanssa voi jutella ja saada lohdutusta tarvittaessa.Mukavalta tuntuu myös,kun toinen on valmis jakaan harrastuksen kanssani.Eikä heti torju mahdollisuutta kokeilla uusia asioita.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?[/quote]

Mulla on mennyt aikalailla samoin, netissä tavattu. Alkuun vaan mailailtiin ja tutustuttiin ikäänkuin kaveripohjalta. Livenäkin sitten alettiin hengailemaan ja nyt ollaan yhdessä. Smile Mun mielestä parasta on, kun on joku jonka kanssa jutella ja jonka lähellä olla.

Kun nähtiin tämän tyypin kanssa ekaa kertaa livenä, olin tosi rento ja oma itseni, vaikka yleensä menen aina jotenkin vaivaantuneeksi, tms. En tiedä, vaikuttiko se, että periaatteessa tunnettiin jo jonkin verran vai miten. Onko Hän Se Oikea? En tiedä, aika näyttää. Kuitenkin vasta pari kuukautta nyt tunnettu. Nyt pitää vaan nauttia tästä hetkestä ja ihanasta seurasta ja olosta. Smile
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ma Maa 15, 2010 12:19 pm    Viestin aihe: mistä löytää tietä Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

minun kohdalla oli näin että aika pysähtyi molemmilta ihan kerrasta+tulee
sokeaksi+kuuroksi+normalisti vaikeimmatkin ongelmat ei ole mitään ongelmia vaan haasteita meillä ei ollut edess yhteistä kieltä eri kultuuri
tyttö puhui hepreiska ranskaa,ja minä ruotsia saksaa englantia mutta
meille se oli haaste ja nyt olemme olleet yhdessä 50v emmekä ole milloinkaa tarvinnut kokea yksinäisyyttä toisemme serassa!

vallu!
Takaisin alkuun

Kivrin

LähetäLähetetty: Ti Kes 29, 2010 11:55 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mistä tietää että oikea on löytynyt? Aikas paha kysymys Smile

Minulle oikea osui kohdalle kun en etsinyt ketään enkä halunnut mitään. Olin töissä ja siellä sitten kohtasin nykyisen aviomieheni. Aluksi vain kahviteltiin silloin tällöin.. Parin kk.n päästä jopa jo tekstailtiin ahkerasti. Ja ensimmäinen yö oltiin yhdessä 3 kk tapaamisesta. Sitten taas 2 kk ettei muuta kuin tekstattiin usein ja kahvit juotiin silloin tällöin. Oltiin molemmat kiireisiä. Ja yhtäkkiä se sitten napsahti.. Oltiinkin koko ajan yhdessä jne.

En usko että kellekään on oikeasti mitään oikeaa. Mutta jos etsii tietyillä kriteereillä itselleen kumppania niin todella mahtava ihminen voi kävellä ohi. Smile
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa