Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Oletko saanut lapsen yli 30vuotiaana?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

nainen
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:12 pm    Viestin aihe: Oletko saanut lapsen yli 30vuotiaana? Vastaa lainaamalla viestiä

Oliko helppo tulla raskaaksi, varsinkin te jotka teitte lapsen lähempänä 35v.ikävuotta?
miten naisen hormoonitasapaino menee, jos täyttää 35 niin nax:heti laskee hedelmällisyys?

Uskallanko vielä yrittää, 32v.?
Takaisin alkuun

ansku
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tulin tosi helposti raskaaksi 33- vuotiaana, ja vieläpä toisenkin kerran heti perään niin että lapsilla on ikäeroa vain n. 1,5 v...Olin itsekin luullut että ikä varmaan vaikuttaa jo niin etten ainakaan tosi pitkään aikaan tule raskaaksi kun alettiin yrittämään- mutta muutama kuukausi vaan ja naps..eli uskalla vaan!: )
Takaisin alkuun

Mie
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tulin heti e-pillerit poisjätettyä raskaaksi 35 vuotiaana. Vauva syntyy marraskuussa ja odotusaika on mennyt mitä loistavimmin, ilman mitään vaivoja tai pahoinvointeja.
Takaisin alkuun

pms
Vieras

Sain ekan lapsen 30 v ja toisen 33 v. Molempia raskauksia piti yrittää pari vuotta... Olsi ollut helpompaa varmaan nuorempana. Mutta kannatti silti!
Takaisin alkuun

36 v äiti ja 3 kk tyttel
Vieras

Heh, jos lapsen saaminen olisi vielä helpompaa kuin minulla, niin vahinko olisi tapahtunut=). Jätin minipillerit ja 4 päivän päästä olin raskaana. Nyt neito on jo 3 kk ja toisesta haaveillaan...
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ke Lok 10, 2007 9:04 pm    Viestin aihe: oletko saanut lapsen 30 vuotisna Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kyllä me saatiin,ja tehtiin ihan vasite vaimo oli 43vuotias saatiin ihan terve poika joka on jo 21 vuotias,vaimo vain nuortunut ei tarvita mitään liuku voiteita tänäkään päiväna,ja me olaan 64,ja minä63 olemme ihan seksuaalisessti aktiivia vähintään kaksi kertaa viikos on seksiä hänen halusta olemme vastuun kantanut ja pitänyt yleiskunnon korkealla,meillä
on lenkki melkein päivittäin 5-8kilometriä elikä 30 kilometriä pyörällä!

plus vaihdevudet ei ole tullu viläkään!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Juulia

LähetäLähetetty: Ma Lok 29, 2007 1:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sain myös ekan lapsen 30v ja nyt toinen tulossa ja olen 32, eli lähempänä 33 tulee olemaan. Toisen alkuun saaminen oli vaikeeta, siihen meni pari vuotta. Mutta en usko, et oli hormooneista kiinni, vaan ihan pelkästä ylipainosta.
Takaisin alkuun

Parikas

LähetäLähetetty: Ke Maa 30, 2011 10:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mullekin eka lapsi, kun olin 33.

---------------------------
link.flirtfair.fi/
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa