Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Kärsinko minä ennenaikaisesta siemensyöksystä?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

atte_m

LähetäLähetetty: Ke Elo 19, 2009 12:32 pm    Viestin aihe: Kärsinko minä ennenaikaisesta siemensyöksystä? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen 20-vuotias mies ja harrastanut elämässäni seksiä vain neljä kertaa. Hiljattai olen aloittanut vähän vakavamman parisuhteen ja harrastimme juuri ensimmäistä kertaa seksiä. Esileikkeihin meni noin kaksi tuntia (emme siis vain suudelleet kahta tuntia vaan hyväilimme toisiamme käsin ja harrastimme suuseksiä) eikä ollut ongelmaa, mutta yhdynnän alettua kestin vain pari minuuttia ja sit laukesin. Pienen tauon jälkeen yritimme jatkaa aktia, mutta erektio pehmeni aina kriittisellä hetkellä, eli en voinut aloittaa yhdyntää :S Olin myös tämän lyhyen yhdynnän jälkeen aivan hiestä märkä. Harrastan säännöllisesti liikuntaa, joten fyysisestä uupumisesta ei ollut kyse...

Minun suureksi ilokseni kumppanini on todella ymmärtäväinen. Itseäni tämä kumminkin luontaisesti vaivaa. Olen kerran ennen kyennyt jatkamaan seksiä siemensyöksyn jälkeen, mutta nyt se ei vain onnistunut. Mahdollisesti minulla oli suorituksen paineita? Vai olenko minä vielä niin aloittelija, että ko. on normaalia? Vai voiko tämän hetkinen elämäntilanteeni vaikuttaa asiaan jotenkin? Olen työtön työnhakija eikä minulla ole opiskelupaikkaa ja olen asiasta hieman jos enemmänkin huolissani. Itsetuntonikaan ei ole mikä parahin. Kiitän jo etukäteen vastauksista!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

magdaleena

LähetäLähetetty: Su Elo 23, 2009 11:06 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wink kyllä se on ihan normaalia,ettet kykene moneen suoritukseen perän jälkeen.
oletkohan kattonut liikaa s-leffoja, ei sen niin kuulu mennä kuin niissä menee, niissä on katkoja kuvauksissa, vaikkei sitä huomaa.

ei kai tyttösi vaadi sulta monta kertaa peränjälkeen??
hän oli kuulemma ymmärtäväinen, mut toivottavasti hän ei ikinä semmoista vaadi sulta. harvoin se onnistuu ja se toka kerta on yleensä mehelle jo tosi suoritus(hiki lentää, vaikka oliskin urheilija), ja harvoin se meillä ainakaan onnistui.

meillä kohta n. 15v. liitto takana.
eli kokemusta löytyy, ja seksi toimii tosi hyvin vieläkin, ei ole himot hävinneet.
Takaisin alkuun

atte_m

LähetäLähetetty: Ma Elo 24, 2009 11:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei todellakaan vaatinut, itse vain yritin koska itse akti oli kestänyt vain n. 2 minuuttia ja minua harmitti se, olisin halunnut ja kaikin muun puolin kyennytkin jatkamaan sitä. Enkä ole niitä "viihde-elokuvia" katsonut liika, tiedän sen menevän oikeassa elämässä eri tavalla... Mutta uskon, että miehen pitäisi kestää enemmän, kuin 2 minuuttia laukeamatta ja olen siten vähän huolissani.
Takaisin alkuun

magdaleena

LähetäLähetetty: Ti Elo 25, 2009 7:29 am    Viestin aihe: ihan normaalia se on .. Vastaa lainaamalla viestiä

miehellänikin joskus nuorempana tuli nopsasti ja vielä nykyäänkin jos harrastamme suuseksiä tai käsillä pitkän hyväilee.
niin silloin ei kestä yhdynnässä kauaa, eikä siinä ole mitään hävettävää, kaduttavaa.
ja sulla oli ilmeisesti eka seksi sessio oman uuden kultasi kanssa, niin en yhtään ihmettele.
meillä kävi niin aikoinaan ekalla kerralla, että eipä mies kerinnyt ees sisälle kun jo tuli.
Cool
eikä se haitannut mua yhtään, ja nyt oomme olleet jo 16v. aviossa.
kyllä se kesto tulee sieltä kun olette tutumpia toisillenne ja useemman kerran harrastaneet seksiä.
eipä meillä ole tarvetta tupla sessioihin, kyllä se yksi riittää.
mielummin vaikka uusii sitten illalla tai myöhemmin päivällä.
Takaisin alkuun

masa

LähetäLähetetty: Pe Tou 07, 2010 12:04 pm    Viestin aihe: ajan myötä sutraantuu Vastaa lainaamalla viestiä

Täälläkin on liittoa takana jo 15 vuotta. Kaikki seksikerrathan eivät taida olla ihan samanlaisia. Alussa varsinkin haetaan tuntumaa hommaan. Joskus saattaa yltyä hyvinkin yön kestäviin suorituksiin ja toisinaan voi mennä odotuksiin nähden vähän hassummin.

Elikkä ei kannata liikaa stressata tilanteesta ainakaan alussa. Juttelua ja liikuntaa sopivassa suhteessa ja sitten avoimesti kokeilemaan kuinka tällä kertaa homma toimii. Hyvä vaan jos on kiva kaveri mukana, niin homma on kahta hauskempaa Smile
Takaisin alkuun

Revko

LähetäLähetetty: Ke Maa 09, 2011 7:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni tuohon ainakin on auttanut se että saan itseni rentoutumaan ja en ota mitään paineita että kyse olisi suoriutumisesta yms. vaan lähellä olosta ja toisesta nauttimisesta. Ja eihän kukaan ole pro hetikättelyssä Wink
Takaisin alkuun

liberda

LähetäLähetetty: Ma Tou 09, 2011 9:33 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippuu ihan kiihottuneisuuden asteesta. Välillä pari minuuttia tuntuu ihan mahdottomalta suoritukselta ja saa jatkuvasti olla pidättelemässä, välillä sitä jyystää vaikka puoli tuntia yhteen menoon.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa