Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Onko narsisti-naiseni syrjähypyllä vai onko se uusi suhde?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

One,.Love

LähetäLähetetty: Ke Elo 10, 2011 2:15 am    Viestin aihe: Onko narsisti-naiseni syrjähypyllä vai onko se uusi suhde? Vastaa lainaamalla viestiä

Avovaimo nosti kytkintä 73 päivää sitten 2 vuoden ja kihlauksen jälkeen ja vastannut kyllä.2v yhdessä umpirakastuneina alussa,sitten hänen rakkautensa laimeni,mutta roihusi ajoittain,minä rakastan vieläkin tätä ensirakkauttani,pinnalla pitäjääni,ihmettäni,maailman kauneinta naista.
Olen 36v,hän 26v
3 kertaa ollaan riidelty ja viikossa homma on palautunut(mun vika että "palautui",mun oli määrä tehdä muutoksia oloihimme,mutta ne unohtui hänen palattuaan,elin taas lumoissaan.
Väkivaltainen meillä on nainen ollut;purrut,lyönyt ja potkaissut kengällä naamaan,joista en kanna kaunaa enkä muistele.
Hän lähti huutaessani kännissä ja rikkoessani pari esinettä,aamuna jolloin olinkin palannut matkaltani 2 pv etuajassa ja hän tuli vasta aamulla kotiin oltuaan yötä tyttökaverillaan,sanoi.
Nyt tuli ero lopullisesti,huusi,ja ajoi pois..no,minä hölkkäsin perään epäillen mihin on menossa-siihen meni 100metrin(kuvittele!)päähän mieskaverinsa luo heti. Pari päivää myöhemmin kysyin uudestaan missä olit silloin yötä,vastaus tuolla miehellä,unohtui eka vastaus että tyttökaverilla.Tämä kloppi on ollut yksi miespuolisista ystävistään ja viettänyt aikaa seurassaan hänen luonaan tai muualla,kloppi ei pidä minusta kuulin eron jälkeen,mielestäni on tuolla tavoin manipuloinut hänet minua vastaan.Mitään ei koskaan kertonut mistä siellä puhuttiin tai nimiä mainittu,vuosi sitten kavereiden(ehkä se oli aina vain tämä yksi sama ka-ve-ri) nimeltä kutsuminen loppui ja heistä tuli anonyymeja enkä saanut kysellä tai olla mustasukkainen "mitä sillä on väliä",vai oliko aina kyseessä tämä sama.
2 kuukauden uskottelun jälkeen,ettei hänellä ole Ketään hän myönsi menneensä vieraaseen petiin heti eromme jälkeen,nimeä ei sanonut.Se vaikutti liian selvältä ollakseen totta mutta oli se,menin tokaisemaan 100metrin päähän että aloitte sitten olla sillee heti eromme jälkeen.joo.Tein hyvin selväksi mitä hänen nyt olisi suotavaa tehdä.

Onhan tuo nyt selvää ettei vakavasta suhteesta herkkä itseään suojeleva nainen heti avaudu toiselle kun kotona mies rikkoo pari pienesinettä eikä tämä nainen sellaisista pirstaleista ainakaan järkyty,vaaratonta metelöintiäSmile.Saipahan syyn pois itseltään..viikkoja syytin itseäni erokipinän aiheuttajaksi eli mua kusetettiin taas ja olleet koko kesän nyt,jos aiemmin oli vain kaveri.Kyllä ne on mua pettänyt uskon.
Pari kertaa kesän aikana yllättäen tullut luokseni humalassa,kertoen haluavansa minua ja takaisin tänne kotiin,ja kaipaa,,mutta kun tunne on kuollut hän itkee.."menin panee toista ettet sä halua mua takas".."miks menin sit panee ku olisin voinut olla sun kans.."

Nainen on persoonallishäiriöinen ja narsisti ja mielialat vaihtelevat rajusti,impulsiivisuutta,temperamenttia,kiukkua,maltin menettämistä,lapsuuden koti oli traumaattinen ja elämäntapansa sen jälkeen itsetuhoisen huonot

Hän sanoo kaipaavansa tunnetta kohtaani..ei tunne seksuaalista vetoa eikä rakkautta ja on surullinen siitä,,pitäisikö uskoa,kuitenkin on toisen petissä...alkanut epäilemään että nainen huijaa mua joka asiassa;kertoo osatotuuden,ei kerro mitään,kertoo tavalla jonka voi ymmärtää toisinkin ..ja nyt passailee koska ei halua meidän eroavan vihaisina..hakee nyt vasta tavaroitansa..epäilen hänen olevan suhteessa sen tyypin kanssa ainakin ne jatkuvasti on yhdessä,mutta sanoo vasta myöhemmin,motiivinaan kenties etten suutu heille enkä esineilleen-pännii tosi paljon hänen kyvyttömyytensä olla suora..no,ymmärtäähän sen,kasvojen menetyksen koko kylällä.Kuka yhteisistä kavereista tiesi,kehen voin enää luottaa,elämä ei paljon ole kiinnostanut.
yli 2 kk eikä vietä juuri ollenkaan kanssani aikaa selvittämään tämä asia ja pelastamaan suhteemme,,hieman kyllä ihan viime aikoina.
Sanoo yhä ettei ole Ketään,vain seksisuhde,niinpä minä teen nyt kaikkeni jotta saisin hänet syttymään.Toivon hänen palaavan kesän jälkeen,mutta arveluttaa olisiko se sellainen kesäjuttu,hehän tunsivat toisensa,olivat todennäköisesti pettäneet minua jo kauan ja tyypillä on enemmän elämyksiä tarjota paremman toimeentulon,auton ja aktiivisemman kaveripiirin.Lisäksi nainen kyllästyi näihin kylä-ympyröihin jättäen myös työpaikkansa.Itse olen työskennellyt eteemme tietoa etsien ja aikaisemmat toiminnalliset pyyntönsä mielessäni.Toivon ja uskon että palaamme yhteen ikuisuudeksi koettelemusten vahvistamina-minun rakkauteni on nyt viimeisen päälle testattu.ja ne muutokset!Tärkeitä muutoksia juurtunut pysyväksi näin pitkän tauon jälkeen.Meillä on ollut kaikki hyvin eikä mitään tosi dramaattista ole tapahtunut.
Tänään hän kertoi haluavansa viettää kanssani aikaa mutta ahdistaa kun pyydän häntä koko ajan takaisin.
Puhetasolla ainakin elämätoiveemme on aika samanlainen.
Onko meillä yhteistä tulevaisuutta??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa