Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Missä mättää kun mies ei halua
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Isokarhu

LähetäLähetetty: Ti Kes 23, 2009 3:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vast Dru ja muut.
Dru tuolla aikaisemmin epaili etta hanen 20 lisakiloaan olisivat syyna ettei mies halua.
Minun vaimoni ei ole 'hyllyva laskikasa'. Ennenkuin vaimoon saa koskeakaan, pesee han itsensa mauttomaksi ja hajuttomaksi. Tukkaa lukuunottamatta kaikki karvat ajellaan heti kun sankea ilmaantuu. Sallii suuseksin, mutta ei sellainen paraskaan ruoka ole hyvaa mika ei maistu eika tuoksu miltaan. Kondomi on ainoa ehkaisy, sita kaytetaan vaikkei olisi tarvettakaan. Kuukautisten aikana ei saa koskeakaan. Pyllyreikaa ei saa hyvailla edes sormin, kielesta puhumattakaan.
En oikein tieda milta vaimo tuoksuu ja maistuu. Vaimo haluaa olla kaikessa taydellinen.

Voit olla varma, Dru, etta tassa olisi mies jolle nuo 'hyllyvat laskisi' olisivat parasta mita elama voi tarjota. Etka Sina varmaan kieltaisi mieheltasi omaa ainoalaatuista naisellisuuttasi, omia tuoksujasi ja makujasi. Ja miehesi saisi varmasti pussata takapuoltasi - jos haluaa.

Kylla meillakin seksi vahitelleen kuihtuu ja kuolee pois.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Blue

LähetäLähetetty: Ma Elo 10, 2009 8:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oli pakko itsekin kirjautua ja tulla avautumaan tästä näköjään monelle tutusta aiheesta. Valitettavasti itsekin olen tässä tilanteessa, ja epätoivoisimpina hetkinä ajatellut jopa eroa viime aikoina.

Ollaan vähän alle 25 vuotiaita molemmat ja seurusteltu kohta 4 vuotta. Yhdessä asuttu näistä kaksi. Nyt tilanne on se, että viimeksi ollaan rakasteltu viime syksynä, eli reilusti yli puoli vuotta sitten. Minulla oli hieman fyysisiä ongelmia seksin kanssa parisen vuotta sitten, ja epäilen että tämä laukaisi mieheni haluttomuuden. Ratkaisu oli pillereiden lopettaminen, joka toivottavasti (varmaksi en voi sanoa kun ei olla pahemmin päästy testaamaan) on auttanut ongelmaan. Nyt mies ei kuitenkaan enää halua. Seurustelumme alkuaikoina mies teki oikeastaan kaikki aloitteet varmaan yli puolen vuoden ajan. Mies on ensimmäinen seksikumppanini ja aloitteen tekeminen oli minulle vaikeaa. En tiennyt, että tämä oli ongelma ennenkuin mies siitä minulle lopulta puhui.

Ymmärrän, että mies on ollut "kovilla" seksielämämme suhteen kun joutui tekemään kaikki aloitteet ja "kärsimään" minun ongelmistani, jotka rajoittivat seksiämme. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen olen kuitenkin herännyt uudelleen, tekee mieli paljon enemmän ja kostun helpommin. Miehen halut sen sijaan ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen. Olen yrittänyt puhua tästä (ja muutamasta muustakin parisuhdettamme hiertävästä seikasta), mutta mies ei suostu puhumaan. Aloitan sitten kuinka ystävällisesti tahansa keskustelun, mies sanoo ettei jaksa puhua nyt. Tai ottaa välittömästi puolustuskannan, eikä ymmärrä että keskustella voisi myös rakentavasti. Mies tietää että asia häiritsee minua, ja viimeksi sanoin että en tuo asiaa enää esille vaan mies voi aloittaa puhumaan aiheesta kun on valmis. Mutta epäilen että saan odottaa loputtomiin. Kerran kun yritin puhua niin mies sanoi "ootko jostain demi palstalta saanu päähäs että meidän pitää joka asiasta jauhaa". Minusta aivan kuin tuntuu, että miestä ei oikeasti häiritse yhtään. Asia häiritsee minua niin paljon, että olen miettinyt myös suhteemme tulevaisuutta, mutta mies ei suostu puhumaan tästäkään. Mistään ei saisi puhua, ei parisuhteestamme, ei seksistä, ei ongelmista, ei siitä miltä minusta tuntuu eikä erityisesti siitä mitä mieltä mies on mistään. Mikä on kun mies ei PUHU!! Olemme myös selvästi alkaneet ärsyyntymään toisemme seurasta, kun ensimmäiset pari vuotta olimme yhdessä lähes joka hetki ja teimme kaiken yhdessä. Olen varuillani koko ajan mitä sanon, koska mies helposti vittuilee tai sanoo jotain ilkeää vaikka tietää että en (luonnollisestikaan) pidä siitä yhtään ja tulen surulliseksi. Lisäksi miestä ahdistaa jos alan itkemään keskustellessamme, jolloin hän toteaa että "no jos se nyt on noin tärkeetä että pitää porata" tai "älä nyt poraamaan sentään ala". Olen yrittänyt sanoa, että älä välitä jos alan itkemään, en voi sille mitään. En tiedä ymmärtääkö mies miten paljon suhteemme tilanne minua häiritsee. En myöskään tiedä rakastaako mies minua edes enää, ennen sanoimme rakastavamme toisiamme lähes päivittäin, nyt en muista koska mies viimeksi olisi sanonut minulle näin. Mies ei halaa, pussaile tai muutenkaan näytä läheisyyttä nykyään juuri lainkaan. Ainoa tilanne kun miehen aloitteesta halataan on öisin nukkuessa. Miehelle on kovin vaikea puhua, koska alan satavarmasti itkemään ja se hävettää.

Tuntuu, kuin hän tahallaan ottaisi etäisyyttä ja tekisi asioita joiden tietää ärsyttävän minua. Kuulisin mielelläni, mikä minussa häntä ärsyttää, mutta hän ei suostu puhumaan. En mielestäni ole ajanut häntä nurkkaan, vaan yrittänyt rakentavasti kysellä että onko hänen mielestään suhteemme kunnossa ja että miksi hänen mielestään emme ole harrastaneet seksiä niin pitkään aikaan. Nykyään aloitteen tekeminen on vielä mahdottomampaa kuin ennen, koska koko ajan on kotona kireä ilmapiiri kun en voi olla vapaasti ja puhua miehelle. Hänen tunteistaan minulla ei ole aavistustakaan, koska hän ei puhu. Uskon, että aloitteen tekeminen on miehellekin nyt hyvin vaikeaa, mutta jos puhuisimme asiasta rehellisesti ja rauhassa niin voisimme rentoutua ja aloitteen tekeminenkin helpottuisi.

Tuntuu kuin olisimme kämppiksiä tai sisaruksia, jotka ärsyttävät toisiaan jatkuvasti. Rakastan miestäni yli kaiken ja uskon, että parisuhteemme voisi olla ihana kun saisimme nämä ongelmat ratkottua. Ehkäpä meillä on meneillään vaan kyllästymisvaihe missä toisen naama ärsyttää, mutta mikä menee itsestään ohi. En kuitenkaan luottaisi pelkästään tähänkään. Enkä tiedä pelaako mies jotain valtapeliä, että minun tulee nyt vuorostani tehdä kaikki aloitteet ennenkuin hän tekee mitään. Vai mitä hän oikein minulta haluaa.
Takaisin alkuun

Isokarhu

LähetäLähetetty: To Elo 13, 2009 2:47 am    Viestin aihe: Kun miesta ei haluta Vastaa lainaamalla viestiä

Oli Aamulehdessa kymmenkunta hyvaa vinkkia kun petissa ei mene hyvin.
Oli eras, hyva. Naisille.
ALKAA IKINA PESEYTYKO ENNEN SEKSIA!
Takaisin alkuun

csjakat

LähetäLähetetty: Su Hei 18, 2010 9:14 pm    Viestin aihe: Haluton (?) mies vastaa Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä kävi niin, että lapsen teon jälkeen seksi jäi kolmeksi vuodeksi. Minä luulin, ettei vaimoa haluta, koska hän ei tehnyt aloitteita. Ja hän luuli, ettei minua haluta... ja meni vieraisiin. Itselläni on muutenkin seksuaalinen itsetunto melko huono eikä vaimon ratkaisu todellakaan sitä paranna. :'-(

Vieraisiin voi toki mennä, mutta sitä ennen pitää tehdä KAIKKI mahdollinen oman parisuhteen pelastamiseksi ja PUHUA. Itse olen avoin ja puhelias, mutta ei kulli puhumalla seiso. Sad
Takaisin alkuun

cAt

LähetäLähetetty: Pe Lok 14, 2011 3:43 pm    Viestin aihe: dump him Vastaa lainaamalla viestiä

Ehkä otsikkoni on hiukan provosoiva, mutta jos toisella ei ole mitään aikomusta hankkia itselleen apua ja tilanne ei tule koskaan paranemaan, on ihmisellä oikeus tehdä omia valintoja. Ei ketään voi rakastaa oman mielenterveyden ja fyysisen terveyden kustannuksella.

Ex ukkoni hoki kotona että kun ei seksi vaan kiinnosta ja sitten kävi ilmi että kävikin vieraissa ja eivät olleet mitään kovin viehättäviä naisihmisiä edes...

jätin miehen mukana huonon itsetunnon, selibaatin, itseinhon ja lohduttomuuden ja pystyin taas huolehtimaan paremmin itestäni ja lapsistani.

Kunnioitus ja toiselle avautuminen kuuluvat hyvään parisuhteeseen..ja avautumisella en nyt välttämättä tarkoita huutamista Razz
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa