Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : koskahan teen oikein?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

lellu

LähetäLähetetty: Su Tou 20, 2012 7:54 pm    Viestin aihe: koskahan teen oikein? Vastaa lainaamalla viestiä

Alkaa taas kerran sieppaamaan miehen jatkuva neuvominen ja päsmäröinti. Olen aikuinen ihminen ja vastuussa itsestäni, enkä jaksa että joku on kokoajan varmistelemassa ja neuvomassa että teen oikein tai etten loukkaa itseäni yms.... Öljysin terassia ja istuskelin kylpytynnyrin kannen päällä, kun mies tuli siihen kiukkuisena arvostelemaan miten niin huolettomasti istuskelen siinä päällä kun kansikaan ei ole kunnolla päällä. Vähättelin hänen huomiotaan, sillä se oli ehkä puolisenttiä väärässä kohdassa, ja pitäisi olla nelisen senttiä vielä enemmän väärässä jotta kannen olisi mahdollisuus luiskahtaa pois paikoiltaan. Koska en totellut häntä ja siirtänyt sitä kantta puoltasenttiä keskemmälle, hän suuttui ja manasi minut pahimpaan helvettiin, ja mutisi mennessään. Minä keskityin omaan hommaani, kuten hän on taas aiemmin käskenyt minun tehdä..

Kysyin nyt illemmalla että mikä siinä nyt oli, että piti ottaa sellaiset pultit, niin syy oli etten uskonut enkä kuunnellut häntä.

Vastaavat tilanteet toistuvat usein ja alan olla lopen kyllästynyt.

Samoin epäluottamus lauseet esim. siivoamisessa ja järjestelyssä kun mies on auttamassa kyseisissä hommissa mm. jos on tulossa vieraita. Ei kai sun tule kiire, ja sanelee mitä mun pitää seuraavaksi tehdä ja mihin mulla ei ole aikaa. Ja minä olen kuitenkin meillä se joka siivoaa ja järjestelee, ja kerää herran vaatteita nurkista kaiket päivät. En minäkään puutu hänen piha töihinsä ja sanele pitääkö nyt korjata ruohonleikkuri vaiko vaihta autoon iskarit, ihan annan itse vapauden päättää. Samoin kuin en ikuisuuden kestävään remottiinkaan, jota mies ei vain saa aikaiseksi jatkaa, aina löytyy tekosyitä miksi sitä ja tätä ei voi tehdä. Ja siinä sivussa saan taas kuulla kuinka olen itse jättänyt jonkun pahvilaatikon laittamatta takaisin varastoon.

Miten ihmeessä saan toisen ymmärtämään, että olen aikuinen ja haluan että kumpikin saa tilan ja rauhan hoitaa omat kotityönsä tai mitä sitten tekee, ilman ohjailua. Mistä moinen pakko tarve saada toinen tekemään niin kuin itse haluaa ja loukkaantuminen siitä kun toinen haluaa tehdä omalla tavalla?

Tästä tulisi romaani jos avautuisin kaikesta mitä on patoutunut sisälle, kun en voi niistä avata miehelle suutani koska hän suuttuu ja alkaa arvostella minua kaikilla mahdollisilla osa-alueilla. Sellaisetkin asiat joista olen saanut häneltä kiitosta ja ihailua, saan kuulla kuinka huonosti olen tehnyt ja kuinka minusta ei ole mihinkään. Ketuttaa!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa