Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Tuleeko tästä mitään?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

tomppa

LähetäLähetetty: Ke Tam 25, 2012 12:15 pm    Viestin aihe: Tuleeko tästä mitään? Vastaa lainaamalla viestiä

Hei! Haluaisin puhua omasta parisuhteestani aivan tuntemattomien/puolueettomien ihmisten kanssa.

Olemme seurustelleet vuoden verran, sitä ennen tapailleet noin 3kk. Olemme ajautuneet umpikujaan johtuen luottamusongelmista ja tämä aiheuttaa meille molemmille todella paljon ahdinkoa. Suhteen alussa naisellani oli jotain säätöä jonkun tuntemattoman jannun kanssa laivalla ollessaan kavereiden kanssa, olen saanu vakuuden ettei mitään sen suurempaa ole sattunut, mutta tämä painaa minun mieltäni päivä toisensa perään enkä osaa unohtaa sitä, kuten lausahdus "Anteeksi voi antaa muttei unohtaa" kuuluu.

Asumme eri paikkakunnalla ja välimatkaa on n. 80km. Hän opiskelee ja itse olen töissä. Noin kolmisen viikkoa sitten kuulin että hän oli ns. opiskelijabileiden jälkee päästänyt mies puolisen kaverinsa teelle baari reissunsa jälkeen jonka kanssa hänellä on joskus ollut jotain aivan mitätöntä juttua kuulemma. Tosin hän itse kertoi tästä ja vakuutti ettei mitään ole tapahtunu, ovat kuulemma vaan puhuneet niitä näitä, voinko uskoa tähän tai sanotaanko pystynkö koskaa uskomaan hänen sanaan? Hän väittää että he ovat aikaisemmin sopineet että ovat vain kavereita, miksen ole koskaan kuullut tästä kaverista mitään? Toisaalta hän itse kertoi, mutta olisin sen joka tapauksessa kuullut ystävältäni joka on myös hänen kaveri.

Välimatkasta johtuen minusta on tullut todella vainoharhainen ja epäileväinen. Tuleeko se olemaan viimeinen sinetti tälle suhteelle?!

Itse olen kerran valehdellut hänelle, josta jäin kiinni. Asia josta valehtelin liittyi AS.co:iin, sanoin hänelle kesällä ettei minulla ole siellä käyttäjää kun hän kysyi sitä. Mutta nyt hän oli tutkinut koneeltani sivuhistorian ja huomannut sieltä että olen käynyt siellä. Joten hän soitti kaverilleen ja pyysi häntä käymässä kyseisellä sivustolla katsomassa mitä touhuan siellä. Olen kommentoinut muilla naisille omasta mielestä viattomia flirtti viestejä. Mutta kumppanini luuli aluksi että olen siellä vain etsimässä seuraa itselleni, jota en todellakaan ole. Mutta joka tapauksessa hän otti tämän niin raskaasti, hän väittää minulle että olen häntä ns. pettänyt. Omasta mielestäni tämä on kaukana pettämisestä jos vertaa siihen että hän itse on sählännyt jonkun tuiki tuntemattoman kannassa, muttei kuitenkaan ole harrastanut seksiä.

Valehtelin asiasta joka olisi pitänyt kertoa. En tiedä miksi olisin valehdellut rakastamalleni ihmiselle? Pitäisikö tämän kertoa minulle itselleni jotain?

Meillä on todella erinlainen elämä takanamme, itse olen seurustellut 6 vuotta ennen tätä suhdetta, silloin minulla ei ole ollut mitään luottamusongelmia silloista kumppania kohtaan. Hän taas on seurustellut vuoden joskus aikaisemmin ja tykännyt viettää railakasta opiskelija elämää. Olemme nuoria vielä ja elämä edessä mutta mitä jos hän on se oikea? Itse olen 24 vuotta ja naiseni 23.

Tuleeko tästä mitään, onko mitään tehtävissä enään?

Pieni lisäys vielä, olen keskustellut tyttöystäväni siskon kanssa. Ja hän on uskotellut minulle että tyttöystäväni todella rakastaa minua ja ei mistään hinnasta haluasi luopua minusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

manu

LähetäLähetetty: Ke Tam 25, 2012 6:49 pm    Viestin aihe: tuleko tästä mitään! Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

estin pieni muistutus jos sinä luulet että rakkaus on toisen omistamista,ja vahtimista,niin erehdyt rakkaus on vaputus,ja ilo elämässä että olet aivan hanhen jäljillä ei tämä henkilö ole tilivelvollinen sinulle mitä on tapahtunut laivalla,elikkä yleensä mistään hän on vapaa ihminen tekemään mitä hän tahtoo olla kenen kanssa tahto,ja jos et luota häneen,niin myrkytät vain koko suhteen,niin että toinen sanoo traa ot helvete!ymmärät että näin ei yhteistä elämää aloiteta toista epäilemllä!
Takaisin alkuun

tomppa

LähetäLähetetty: Ke Tam 25, 2012 10:25 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saitko todella sellaisen käsityksen että kuvittelen tyttöystäväni esineenä jonka vain minä omistan?
Takaisin alkuun

manu

LähetäLähetetty: To Tam 26, 2012 2:01 pm    Viestin aihe: tuleeko tästä mitään! Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

lueppa itse mitä kirjoitit ensimmäisessä kirjeessä,minkä käsityksen siitä saa aivan kuin sinulla olis jokin omistus oikeus,ja oikeus epäillä toista,siis lopeta tälläinen jossittelu,epäilyt,sillä niin kuin kirjoitin hän on vapaa tekemään mitä halua,pitää seuraa kenen kanssa haluaa!mutta on varmaan rehellinen,ja kerro syy miksi hän valehtelis!

helsnig:manu
Takaisin alkuun

john

LähetäLähetetty: Su Tou 27, 2012 9:22 am    Viestin aihe: Vähän sama homma Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä päin vähä sama homma, arkipäivät kaukana kotoa ja viikonloput vain kotona paikalla. Tässä hiljattain huomannut muijasta että ei oo pahemmin läheisyys kiinnostunut, vähä pientä mut ei suurempaa. Yllätin vielä penkiltä kun ei vastannut puheluihin, ja päätin lähteä sitten ulos ja ohimennessä huomasin hänet miesten seurasta ja saavuin paikalle kysymään että mitä tapahtuu. Iso vakuuttelu että ei mitään, ja loppujen lopuksi tapasimme baarissa ja hän kertoi että vaihtoivat numeroitaan, olivat niin mukavia tyyppejä kuulema. En tiedä mitä tehdä...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa