Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : leikkikaluko?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

tipsu2009

LähetäLähetetty: Ke Hei 11, 2012 10:01 am    Viestin aihe: leikkikaluko? Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs tavattiin koulussa 2001, ja siellä oli silmäpeliä joka muuttui ihastumiseksi aikaa myöten, sitten muutin 2003 eri maahan, ja netin kautta pidettiin yhteyttä, hän flirttaili ja vokotteli minua , ja kertoi miten haluaa minun muuttavan takaisin hänen maahansa, kertoi myös että ellen tule pian, hänen täytyy saada jokin "odotus kaveri" sillä aikaa siellä. Ja hän menikin suhteeseen 2004 toisen ihmisen kanssa, siitä lähtien ollut suhteessa toisen kanssa ja samanaikaisesti päivittäin myös vikitellyt ja flirttailut minulle netin kautta. heille syntyi 2006 lapsi, ja jopa lapsen synnytys päivänä lähetteli minulle tekstiviestejä ja entiseen tapaan flirttaili jne.
sama peli on jatkunut vuosia, ja nyt tänä keväänä heille tuli toinen lapsi. hänen omassa facebookissa paljon kuvia heidän "onnellisesta?" perheestä ja statuksena myös että on parisuhteessa tän ihmisen kans jne, kuitenkin jokapäivä 24/7 flirttailee ja chattailee minulle. kumppaninsa on työssä jossa pitää olla paljon pois kotoa, joka tekee helpoksi sen että on aikaa flirttailla minulle.
minä oon monta vuotta raivonnut sille mustasukkaisuuden puuskissa että miksi tekee tämän, että jakaa sydäntä kahteen suuntaan samanaikaisesti, ei halua yrittää edes selittää minulle.. eli nyt pistin välit poikki toistaiseksi, ja hän koittaa kovasti hurmata minua ja saada välit kuntoon. En pysty unohtamaan häntä, koska 10 v tunnettu ja 10v ollut tämä kauko(suhde?) , mitä tässä kannattais tehdä? Kuka tekee väärin tässä jne?
Kumpaa hän loppujen lopuksi pettää? minua vaiko sitä kumppaniansa?
Tai.. kummasta hän välittää eniten? Pää on aivan pyörällä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa