Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : miehen "nettiflirttailu" ärsyttää!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

blondi

LähetäLähetetty: La Hei 21, 2012 9:21 am    Viestin aihe: miehen "nettiflirttailu" ärsyttää! Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme seurustelleet noin puoli vuotta ja suhteemme periaatteessa alkoi niinkin teiniltä deittipalstalta kuin Kuvakkeesta.

Itse erosin sivustolta heti kun sovimme että alamme seurustella. Mies ei kuitenkaan tätä tehnyt vaan käy siellä edelleenkin säännöllisesti, jopa päivittäin. Hän kirjoittelee toisten naisten kanssa jotain pusujuttuja ja vihjailevia viestejä kuten "kyl sulle jotain käyttöä saattais olla Wink" ymsyms. Ja minulla on siis ihan näyttöä näistä viesteistä!

Olen sanonut hänelle monta kertaa että minua häiritsee se, että hän on vieläkin Kuvakkeessa vaikka hänella ei seurustelevana ihmisenä pitäisi olla siihen mitään tarvetta. En saa ikinä kunnollista vastausta.

Mitä mieltä te olette, voiko tämän jo periaatteessa laskea pettämiseksi? Minulle ainakin luottamus on sen verran tärkeä asia että tämän asian kanssa on hyvin vaikea elää, kun en tiedä mitä muuta hän selkäni takana operoi. Miten saisin hänet ymmärtämään vai pitäisiköhän vain unohtaa koko ihminen?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Shayla

LähetäLähetetty: Su Hei 22, 2012 9:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ymmärrän kyllä, että tuollainen häiritsee... Itse olen mustasukkainen jo siitä, jos mies tykkäilee facebookissa kaverinaisten kuvista Very Happy että... Minä kyllä yrittäisin puhua ensin asiasta. Kysyä, että mitä mies netistä vielä etsii ja sanoa että käytös häiritsee.
Takaisin alkuun

blondi

LähetäLähetetty: Su Hei 22, 2012 10:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

niin no mustasukkainen olen vähän itsekin ja siitä syystä on jo aika hyvin että mies on tämän puolikin vuotta saanut kuvakkeessa olla ilman että olen siitä suurempaa haloota nostanut.. Very Happy

toivoin ehkä että hän itse ymmärtäisi lähteä sieltä nyt kun seurustelee, mutta ei tunnu ymmärtävän. ja olen oikeasti yrittänyt puhua asiasta, sanonut että voin yrittää ymmärtää jos hän sanoo yhdenkin hyvän syyn miksi on vielä sivustolla. ainut vastaus minkä olen saanut on "sehän on sama asia kuin facebook"?!?

onhan se, jos fb:ssäkin on tapana pitää kavereina vain tisseillään heruttavia muijia..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa