Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : mikä avuksi kun miestä ei enää kiinnosta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Mimmi86

LähetäLähetetty: Ke Lok 19, 2011 10:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei, itselläni on täysin vastaavanlainen tilanne kuin aloittajalla oli. Rakastan avomiestäni mutta se ei riitä jos suhde on platoninen ja liian kaverillinen. Läheisyyttä ei siis ole lainkaan. Ja minäkin olen kaikkeni yrittänyt! Se ahdistaa ja olen miettinyt vakavasti eroa ja olen katsellut jo omaa asuntoa mutta en ole uskaltanut kertoa miehelleni asiasta. MUTTA tämän palstan juttujen jälkeen luulen että se on helpompaa koska se antoi paljon sanoja joita minulla on ollut tunteina mutten ole osannut pukea niitä sanoiksi. Toivon että voimme mieheni kanssa erota sovussa ilman suurta ja mahdotonta riita. Kiitos ketjun aloittajalle ja kaikille vastaajille! Se antoi voimaa! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

sähkäri

LähetäLähetetty: La Lok 22, 2011 7:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Very Happy tämä on selvä homma teidän sänkyhommat on liian tavallisia,elikkä pitää käyttää mielikuvitusta.vaihtaa asentoja suu seksiä ihan mitä mieleen tulee. mulla vaimo sanoi että nolottaa ,mutta eihän siinä ole mitään jos välittää ja eihän sitä olla kenenkään näkyvillä.enemmin häpeäisin jos imisin jokun karvaisen jätkän kyrpää ja vaimo yllättäisi
Takaisin alkuun

Mimmi86

LähetäLähetetty: Ma Lok 24, 2011 4:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta kun ongelma on siinä että olen yrittänyt kokeilla kaikkea! Ei auta mikään... Leluilhin ei suostu koskemaan, seksikkäissä alusasuissa hilluminen ei tunnu tekevän minkäänmoista reaktiota, suuseksi ei kiinnosta sen enempää kuin mikään muukaan.. En enään tiedä mitä ihmettä asialle tekisin? Mies on se joka meidän suhteessa on sulkeutunut näissä asioissa!
Takaisin alkuun

Nannanan

LähetäLähetetty: Su Lok 30, 2011 12:27 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihanaa että löysin tämän ketjun! Tuntuu lohduttavalta, että muillakin on samoja ongelmia. Me ollaan oltu 3v Yhessä ja 1 v asuttu Yhessä. Seksiä on aina ollu paljon, vähintään 5 kertaa viikossa, monesti viikonloppuisin monta kertaa. Kunnes.... Mies alotti kesällä uudessa työpaikassa, sillä menee matkoineen työpäivään VÄHINTÄÄN 12h. Väsynyt ja vihainen kotona. Seksi kyllä kiinnostaa välillä,mutta vain mun omasta aloitteesta. Tein kokeilun, jos en tee alotetta itse niin tekeekö hän. Ei. Mulla on pieni seksiriippuvuus. Monta kertaa päivässä kelpais mulle. Edellinen suhde kaatu siihen, että mies ei kestänyt mun himoja ja tapeltiin asiasta joka päivä. Tää nykyinen suhde on pelottavasti menossa samoille reiteille. Sorruin edellisessä suhteessa pettämään kauheessa puutteessa. En ole nykyistä pettänyt, mutta tunnen itseni ja pelkään sitä. Rakastan miestäni yli kaiken. Tahdon olla hänen kanssaan loppuelämäni, mutta seksi on todella iso asia minulle. En tiedä mitä tehdä. Kun puhun miehelle asiasta hän hermostuu tai alkaa itkeä "älä jätä mua" "et voi jättää mua seksin takia, kuulutaan toisillemme". Kamala tilanne :'(. Mistä voimme hakea apua? Kaikki muuttui kuin salama uuden työpaikan jälkeen.. Tiedän että pitäisi ymmärtää väsymys, mutta pakko tähän on joku ratkaisu olla! Onhan?Sad
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ma Lok 31, 2011 7:56 pm    Viestin aihe: mikä on kun miestä ei kiinosta Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

minä en usko että on yksin seksistä kysymys,vaan sen laadusta sillä jos joka kerta jää pikkuisen vaille täydellistä tyydytystä,niin se vain sytyttää sammumattoman nälän seksiin,estin pitää ottaa itse selvä itseltään mitä halua seksiltä,ja tekee sen tietoiseksi miehelle että näin minä haluan,me meillä pääsimme nuorena yhteisymmärykseen,näin että joka kerran kun me raksteltiin,niin minä pidin seisokin niin kauan että hän sai nämä sarja,näitä multi orkasmeja joskus 10-20 kertaa,ja tälläin me päästtin 2kertaa viikossa,ja hän oli tyydyttetty,siitä pitää lähteä että te tytöt vaditte että miehenne odottaa niin kauan että te olette tyydytetty,niin ei pääse tämä noidan kehä syntymään!sillä tälläinen nainen on kaikkien miesten unelma joka haluaa,ja antautuu seksille,sillä se joka aktin aikan halua antaa toiselle kaiken,saa myös itse kaiken!

eräs vanha äijjä!
Takaisin alkuun

Mimmi86

LähetäLähetetty: Su Mar 06, 2011 11:56 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Entäpä jos mieheni ei halua rakastella kanssani? Hän ei koskaan edes vietä "herrasmieshetkeä" itsensä kanssa... Hän ei kuulemma tarvitse seksiä mihinkään... Tosi helppo kertoa toiselle mitä haluaa jos toinen ei halua tietää... Että näin Sad
Takaisin alkuun

Serenita

LähetäLähetetty: Ma Mar 21, 2011 10:37 pm    Viestin aihe: Muutaman vuoden aikana pari kertaa Vastaa lainaamalla viestiä

Olen todennut olevani jotenkin harvinaisen tyhmä tai pikemminkin typerä odottaakseni ihmettä...
Olemme olleet yhdessä kohtsillään 15 vuotta, ja sen voi todeta että seksi loppui kun tulin raskaaksi oltuamme yhdessä 1,5 v. Sen jälkeen seksiä on ollut toista lasta yrittäessä, ja ehkä muutama kerta sen jälkeen. Viimeisten viiden vuoden aikana voi olla että 1 kerta on ollut. Eikä siinäkään kaikki putkeen mennyt.

En jaksa enää yrittää lirkutella miehelleni, saadakseni kosketusta, läheisyyttä, hellyyttä. Seksistä en enää jaksa haaveilla, on käynyt niin että se joka on koko ajan puutteessa ei enää jaksa odottaa. Olen tullut ajatusteni kanssa siihen pisteeseen, että en usko enää että puhe auttaa. On sitä yritetty, mutta samaan tilaan palataan. En halua parisuhdetta, jossa ei ole läheisyyttä, hellyyttä, välittämisen tunnetta kosketuksin, seksiä.

Puhutakkaan ei enää muusta kuin joko lapsista, sukulaisista tai työstä.
Taitaa olla aika valmistautua siihen viimeiseen - avioeroon...
Takaisin alkuun

Malcom X

LähetäLähetetty: Ti Huh 10, 2012 10:56 am    Viestin aihe: Erotiikkaa ja seksileikkejä Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikilla miehillä on joku salainen "fetissi" josta kipinä syttyy, se vain täytyy löytää keskustelemalla ja kokeilemalla.

Tietysti se fetissi voi olla vaikka pissaleikit, mieti oletko valmis siihen..
Takaisin alkuun

moona

LähetäLähetetty: Ti Hei 24, 2012 10:20 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

onko meitä "kärsiviä" naisia tosiaa näi paljon???
mä olen luullut olevani asian kanssa ihan yksin.
mä en ole koskaan ennen nykyistä miestäni tavannu miestä joka ei halua seksiä :O mä oon kuvitellu että mieheni on todellakin jotenkin kummallinen ja ainut laatuaan tän seksittömyyden kanssa.
olen myös tullut miettineeks että mitäpä jos mä edustan väärää sukupuolta joka häntä kiinnostaa.
olen ehdotellut toista naista,miestä ja pariakin meidän sänkyyn ja näistä hän onkin innostunu mutta koskaan ei sit oo loppuviimein saatu ilmotusta tehtyä ym.
ollaan oltu yhdessä 3vuotta ja ollaa molemmat pikkusta vajaa kolmekymppisiä.meillä oli joskus seksiä paljon mutta sit se vaan loppu.
päätä särkee,selkä on kipee,väsy,stressi ja nää ei siis todellakaan tule mun suusta vaan MIEHEN :O
mitä tässä ny voi enää muuta ajatella kun että mies ei vaan haluu mua.
okei no meillä on tällä hetkellä pieni lapsi ja toisaalta ymmärrän että mies ei halunnu loppuraskaudesta mutta sillonkin vetos väsymykseen,elis voinu edes valehdella että pelkää satuttavansa lasta tai olis sanonu että näytän niin etovalta ettei haluu.
enää en jaksa edes ehdotella mitään kun tiedän mikä on vastaus.
ennen nukuin ilman vaatteita ja saatoin iltasin suihkunjälkee makoilla sohvalla alasti,mutta eipä tuu enää mielee.
nykyään mä verhoudun suurimpaan paitaan mitä ikinä löydän ja ei todellakaa tule mielee että edes nukkusin alasti.
suihkuun kun menen niin laitan oven lukkoon perässäni ettei mies vahingossakaan tule vessaa samaan aikaa...mutta tokkopa tuo sinne änkis.
ja toisaalta se on ihan sama missä vaatetuksessa pyörisin kun mies ei edes kato mua.
tunnen itteni todella etovaks ja itsetunto on tosiaa poljettu pohjamutiin.
mulle kuitenkin seksi on todella tärkee osa parisuhdetta ja oon jopa eroa miettiny, mutta toisaalta ero ei ole vaihtoehto koska meillä menee muuten niin hyvin.
mä en haluu olla vaan äiti vaan myös nainen isolla ännällä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa