Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : en ymmärrä miestäni
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

noon

LähetäLähetetty: Ke Elo 08, 2012 3:26 pm    Viestin aihe: en ymmärrä miestäni Vastaa lainaamalla viestiä

olen 18 vuotias tyttö ja olen nyt 4kk seurustellut itseäni vuoden nuoremman pojan kanssa. Viikko sitten, poikaystäväni muutti kaksioon ja puhui koko ajan kuinka se on meidän molempien koti ym. en kuitenkaan koe asian olevan näin. ensinnäkin, jos se on molempien koti, miksi minulla ei ole avainta sinne? myöskin poikaystäväni puhuu välillä aina tarvitsevansa omaa aikaa jolloin minun tietysti pitäisi mennä vanhempieni luo, kotiin. Itse taas tahtoisin olla ja asua poikaystäväni luona, ja tätä myös poikaystäväni tuntuu haluavan, aina välillä.

Viimeksi tänään hän passitti minut kotiin riidan päätteeksi "ehkä sun ois paras mennä yöksi kotii".

ja ei, emme jatkuvasti roiku kiinni toisissamme emmekä tee jatkuvasti asioita yhdessä. Poikaystäväni saa lukea kirjojaan, pelata pelejään, olla tietokoneella yksikseen ja muuta ja minä teen omia asioitani. Käyn myös töissä joten poikaystävä saa silloinkin olla aivan rauhassa.

Tämä tunne on kamala, ja koko ajan odotan vain sitä, koska hän taas tahtoo olla yksin ja minä lennän porukoille?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa