Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Liika nalkustako?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

MaMi

LähetäLähetetty: Su Hei 15, 2012 1:26 pm    Viestin aihe: Liika nalkustako? Vastaa lainaamalla viestiä

Haluaisin kuulla täysin ulkopuolisen mielipiteen tähän meidän tai ilmeisesti vain minun ongelmaan.
Mies on ollut lomalla kohta kolme viikkoa ja juhannuksesta lähtien vkl mennyt humalassa,muina päivinä yksi tai useempi kalja päivän mittaan eli pientä tissuttelua ollu ainakin viimeiset 2viikkoa..

Meillä on kaksi pientä lasta ja itse käyn ulkona todella harvoin niin että alkoholi olisi kuvioissa.
Vuosia takaperin nalkutin jopa siitä yhdestä kaljasta mutta nykyisin en ole sanonut mitään ja nyt kun on antanut ns.löysää ni minusta tuntuu et sitä löysää pitäisi olla vaan miehelle koko ajan enemmän ja enemmän. en halua olla mikään kontrolli friikki akka.
Itse lähdin eilen kaverin luokse kahville,kerkesin 3 hörppyö ottaa kahvista kun mies soittaa jo kysyäkseen monelta tulen,että hän menisi naapuriin saunomaan (oluet mukaan). kun saavun kotiin ja sanon asiasta että nyt oikeesti alkaa kypsyttää tää homma et minuu hättyytellään alle 30min kotiin ja sinä saat tissutella/juopotella monta viikkoa. Ainut mitä minä "kielsin" oli viime vkl kun hän talkoita tehnyt kotona kavereiden kanssaa kaljaseuranaan kaksi päivää ja oli illan päätteeksi taas lähdössä baanalle,ni silloin sanoin että "tiedät mitä mieltä minä olen" sit vaan tinkkas ja tinkkas ja lopulta ärähin että "et lähde". Sai aiheen vetään herneen nokkaan ja jatkoi kaljan juontia yömyöhään asti yksin.

Yritin tänään sit saada keskustelua aikaseksi,mutta tuloksetta.. hän vetää vanhat asiat kuvioihin joista olen useita vuosia sitten nalkuttanut. Hänen mielestään minun kanssa ei voi keskustella (joka oli totta vuosia sitten) mutta nykyisin kun sitä on henkisesti jo kasvanut eikä naputa ihan joka asiasta ni minun mielestäni minun kanssa voisi puhua,mutta mies näkee minut edelleen pirttihirmuna.
Hän sanoi että oma vikani kun en käy missään ei hän ole minua koskaan kieltänyt,mutta kuinka saisin hänet tajuamaan että kun minä en halua juosta tuolla,vaan olla perheen kanssa.
Olen sitäkin koittanut hänelle selittää etten minä häntä kiellä menemästä mutta olettaisin että hänkin jo alkaisi haluta vaan olla rennosti kotona perheen kanssa.
Olen vaan niin väsynyt tähän että se musta pallo ensin kasvaa ja kasvaa sit kun räjähtää ni se on kaaos..
Sit kun jotenkin asian lopulta saa selväksi tai unohtuu ni menee kauan todella hyvin. mutta nyt tuntuu et kun laskee löysää ni sitä haluaa vaan lisää ja lisää.

Kuuluuko minun vaan olla sit kilttipikku kotirouva joka nyökkäilee ja hymyilee kun mies jotain sanoo/haluaa mennä tehdä ajattelematta miltä minusta tuntuu..

En käsitä miten voi yhdestä miehestä löytyö noin monta puolta,kun hän on aivan mahtava isä ja mies ja sit on nää ylilyönnit.
Tänään hän sanoi etten arvosta mitä hän tekee perheen eteen ja tästä pystyi lukemaan rivienvälistä että "sinä olet vaan lasten kanssa kotona"

Ja ei auta vaikka sanon että kyllä ymmärrän,et on tehny töitä paljon ja sit viel kodin remontointia ym.. mut tarvitseeko siihen sit monen viikon tissuttelun tasapainottamaan sen?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

johan03

LähetäLähetetty: Ke Elo 15, 2012 9:31 pm    Viestin aihe: Zemppiä Vastaa lainaamalla viestiä

Ei tuo kyllä aivan tasapuolista ole ja hiukan itsekästä toimintaa mieheltäsi. Jos taipumusta on alkoholismiin, niin pitäisin tuota huonona enteenä. Ei varmaan auta kuin nostaa kissa pöydälle ja vatvoa asiat kunnolla läpi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa