Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Mieheni ei ole se mies...
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Marikki

LähetäLähetetty: To Lok 04, 2012 1:13 pm    Viestin aihe: Mieheni ei ole se mies... Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on mieheni kanssa 22 vuotta yhteistä taivalta, yli puolet elämästäni (täytin juuri 40). Kaikenlaista on koettu matkan varrella, niinkuin joka suhteessa. Meillä on kolme aivan ihanaa tyttöä ja elämä on vakiintunutta joka suhteessa. Se, minkä koen ongelmana, on se, että olemme miehen kanssa niin erilaiset ihmiset pohjimmiltaan. Onhan asia ollut tiedossa alusta lähtien, mutta ensin oli alkuhuumaa, sitten vain elämä on vienyt mennessään, opiskelut vei vuosikausia, lapset oli pieniä, rakennettiin talo...
En kuitenkaan saa tässä suhteessa sitä mitä haluaisin saada. Sen olen tämän reilun kahden vuosikymmenen aikana surullisena todennut. Mies on tietysti oma itsensä, eikä toisen vuoksi tarvi muuttua - eikä voi muuttua - eikä mieheni halua muuttua. Vuosien varrella olen yrittänyt tuoda omia tarpeitani esille eri tavoilla ja yrittänyt muuttaa suhdettamme, mutta olen jo todennut sen mahdottomaksi.
Mies ei välitä ulkonäöstään, ei itsensä tai minun vuoksi (tottakai haluaisin kivannäköisen miehen, joka mieheni olisi kyllä jos huolehtisi itsestään). Ei liiku, kasvattaa mahaa (kun itse liikun ja haluaisin että perheemme olisi liikkuva ja hyvinvoiva - lapsille olen saanut liikunnan ilon välitettyä). Ei välitä sosiaalisista suhteista vaan karkottaa kaikki minun sukulaisista lähtien läheltämme (hänellä ei ole ystäviä, minulla on omia läheisiä ystäviä, joita en edes halua kutsua meille, koska mies ei välitä ihmisistä- eli meillä ei käy ketään kylässä), mies on työnarkomaani ja hoitaa kyllä työnsä hyvin ja on työpaikalla pidetty (tekee kahta työtä perheen ajan kustannuksella - pitää saada rahaa - sitten kuiten valittaa aina rahapulaa). Lyhyesti sanottuna: mieheni ei ole se mies jonka haluaisin. Se, jonka kanssa haluaisin jakaa loppuelämän ja vanhentua.
Kauheaa ja surullista mutta totta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa