Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Miten tästä eteenpäin?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Lacaille_

LähetäLähetetty: Ke Mar 07, 2012 12:45 am    Viestin aihe: Miten tästä eteenpäin? Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa reilun vuoden verran, molemmat n. 20v. Vuoden verran asuttiin melkein viereisissä kunnissa, välimatkaa n. 70km ja nähtiin n. kolmena tai neljänä päivänä viikossa. Syyskuun alussa muutin kuitenkin ihan toisaalle opiskelemaan ja nyt välimatkaa on vajaa 500km.

Jo pääsykokeissa alkukesästä tapasin erään pojan ja hänen kanssaan tuli silloin juteltua enemmänkin. Ei vaihdettu puhelinnumeroita, enkä edes saanut hänen sukunimeään silloin selville. Totesin vain, että olipas siinä mukava poika, ei sen enempää. Saatuani tiedon opiskelupaikastani (hain siis myös poikaystäväni paikkakunnalle opiskelemaan, mutten päässyt sisään), olin tottakai murtunut. En halunnut lähteä yksin niin kauas tuntematta 400km:n säteeltä ketään. Aloin toivoa, että edes tämä tapaamani poika tulisi myös samaan kouluun. Että tietäisin edes jonkun ihmisen täältä. No niinhän siinä sitten kävi, että tämä poika päätyi myös tänne opiskelemaan. Ensimmäisestä päivästä lähtien takerruin tähän pienen pieneen tuttuuden pilkahdukseen kaikin voimin ja kuljimme ensimmäisen viikon ajan koulussa tiiviisti yhdessä. Ja jo sinä ensimmäisenä päivänä tiesin, että minussa heräsi muitakin kuin kaverillisia tunteita tätä poikaa kohtaan. Hänen kanssaan on vain alusta asti tullut niin hyvin juttuun. Tuntuu kuin me olisimme oikeasti tunteneetkin aikaisemmin!

Kerroin asiasta tietenkin itku kurkussa poikaystävälleni, joka kertoi aavistaneensa jotain tällaista heti kun olin ensimmäisen koulupäivän jälkeen puhunut tästä pojasta hänelle kertoessani millaista koulussa oli. Aluksi teimme sanattoman sopimuksen, että yrittäisin välttää tätä poikaa koulussa. Eihän se tietenkään ole oikeasti mikään ratkaisu ja saimme asian puhuttua halki. Poikaystäväni sanoi luottavansa minuun täysin. Sain siis hyvällä omalla tunnolla viettää aikaa tämän pojan kanssa, kunhan en tekisi mitään typerää. Toisina päivinä se on sujunut hyvin, eivätkä tunteeni häntä kohtaan ole olleet pinnalla. Sitten on niitä päiviä kun illalla itkee omaa kamaluuttaan kun on koko päivän koulussa toivonut, että olisi vapaa tekemään mitä vain. Nyt olen viimeisen viikon ajan toivinut, etten seurustelisi.

Ja kuitenkin; mikään ei ole ihanampaa kuin puhua tuntitolkulla puhelimessa poikaystävän kanssa -paitsi se, kun viimein näemme erossa olon jälkeen. Rakastan poikaystävääni ja tunnen aivan sanoinkuvaamattoman suurta häpeää ja inhoa itseäni kohtaan, kun olen mennyt ihastumaan tähän toiseen poikaan. Tunnen olevani huono tyttöystävä enkä ollenkaan poikaystäväni luottamuksen arvoinen kaikkine niine hirveine ajatuksineni.

Enkä tiedä yhtään mitä tehdä! Suhteessamme ei ole mitään vialla, rakastan poikaystävääni ja hän minua. Ainoa mikä nyppii on tämä välimatka.
Tiedän etten voi saada heitä molempia ja ettei todellakaan ole oikein poikaystävääni kohtaan edes ajatuksen tasolla toivoa että voisin olla jonkun muun kanssa. En osaisi kuvitellakaan elämääni ilman poikaystävääni. Se saattaa kuulostaa kliseiseltä ja typerältä näin lyhyen seurustelun jälkeen, mutta niin asia on. Tuntuu, että elän kahdessa täysin eri maailmassa, jossa toisessa minulla on poikaystävä ja toisessa olen yksin vieraassa kaupungissa. Enkä todellakaan tiedä miten minun tulisi toimia??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa