Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : ongelmia parisuhteessa toistuvasti apua
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

marzaah

LähetäLähetetty: Su Elo 26, 2012 1:20 am    Viestin aihe: ongelmia parisuhteessa toistuvasti apua Vastaa lainaamalla viestiä

Seurustelen ihanan miehen kanssa.. Mutta välillä ei kyl tunnu siltä.. Sillä on alkoholi ongelma ja meil muksu tulossa.. Oon raskaana ja se päätti jättää mut yht äkkii.. Rakastan vaan sitä ja haluan olla senkaa.. Ongelmana on että sen kans on vaikea puhua asioista kun se ei puhu mieluusti.. Se lähti viikko sit hesaan meil oli kaikki hyvin enne sitä mut se oli sie ja meni pari pv ni ilmottaa et tä oli tässä.. Ja joo tien oon liian takertuvainen ja mun oitös muuttaa tapojani sitä kihtaa en vaa tie mitä teen et se nökee et oon muutgunu kans..Auttakaa ihmisrt?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

vallu

LähetäLähetetty: Ke Elo 29, 2012 12:56 pm    Viestin aihe: ongelmia parisuhteessa Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kysyt neuvvoja,ja apua minusta olet aivan pihalla sinä kirjoitat ihanasta miehestä,ja syylistät itseäsi,estin ei kukaan vastuuta kantava mies käyttäydy näin ei ole sinun syytä jos hän juo vaan sammumaton jano!ei ole sinun syytä jos hän häippäs,eikös parisuhde oikeasti ole just toiseen kiintymistä erikoisesti nyt kun olet raskaana tarvitsisit toisen vierelle,yksi neuvvo pääset vähemmällä itkulla kun heivaat,ja unhodat hänet kokonaan pärjäät yksinäisenä äitinä paremmin otat kunnan sosiaalin yhteyttä saat käytännön neuvvoa,ja apua käytännön asioissa!on paljon yksinäisiä äitejä jotka ovat joutuneet tälläisten siemenlinkojen hyvälyihin ovat saanet mitä haluavat ja sinä kannat loppu vastuun!kerralla loppu!

helsnig!vallu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Henna1255

LähetäLähetetty: Su Mar 25, 2012 6:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuulostaa kyllä aika huonolta. Itselläni ja miehelläni on ollut kriisejä suhteen aikana mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä lapsien vuoksi. Toivon että saisimme rakkauden kipinän takaisin suhteeseemme. En koskaan halunnut lähteä parisuhdeterapiaan utta monen tutun kannustuksesta päätettin sitten kokeilla ja on kyllä auttanut. Jotenkin näkökulmat muuttuu täysin kun saa kolmannen ihmisen siihen kuuntelemaan ja antamaan mielipiteitä. Jos yhtään siltä tuntuu että on samanlaisen avun tarpeessa niin suosittelen lämpimästi link.katajary.fi/
Takaisin alkuun

kristiina_112

LähetäLähetetty: Ma Tam 07, 2013 11:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

meillä ei oikein auttanut terapiakaan. meillä kans lapset. koetan vielä jatkaa.. tilanne tuntuu vaan aika ajoin pahenevan. olen tosi onneton omassa avioliitossani ja niin hirvittävän yksinäinen. miehen vaikea sairaus (masennus) vie munkin voimat. suoraan sanoen kadun naimisiinmenoamme. ja olen todella yrittänyt nyt puhutaan yli 10 vuoden liitosta!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa