Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : auttakaa!!!!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

little

LähetäLähetetty: Ke Lok 24, 2012 1:07 am    Viestin aihe: auttakaa!!!! Vastaa lainaamalla viestiä

Asia on nyt niin, että olen seurustellut avomieheni kanssa pian 3 vuotta ja olen asunut hänen kanssaan puolisen vuotta.olemme molemmat 20-27 iän väliltä. Ongelmana on se että, olen niin ujo ja pelokas etten uskalla tehdä mitään. Elikkä, mieheni jua joka päivä 5-6 olutta tai jotain muuta alkoholi pitoista juomaa joka on 1-2 laatikkoa viikossa ja itse vihaan sitä ylikaiken. sanon että hän on juoppo ku noin jua, mutta hän ei välitä. yritän piilotella hänen juomiaan, että saisin hänet lopettamaan, mutta seurauksena saan valitusta ja hän haukkuu kersaksi tai huoraksi ja se satuttaa tosi paljon. Itse joudun siivoamaan yksin, kun mies löhöää sohvalla juomassa tai tietokoneen ääressä. monta kertaa pyydän auttamaan ja hän vastaa joo voin mä imuroida tai viedä roskat. Sitten hän haluaisi harrastaa seksiä jatkuvasti ja kosketella ja se on mielestäni ällöttävää, koska tiedän hänen olevan aina silloin humalassa. joskus suostun ja se on kamalaa. en uskalla puhua avoimesti asioista perheelleni. mieheni takia peruin opiskelupaikkani koska hän olisi raivonnut jos en olisi muuttanut hänen kanssaan. pidätte minua hulluna ja tyhmänä, kun asun tälläisen miehen kanssa. niin pidän itsekkin. Joka päivä saan itkeä. auttakaa ja kertokaa mitä mä teen. hän sanoo rakastavan mua, mutta itse en rakasta enää. Kertokaa onko parempi lähteä vai jäädä, olen niin sekaisin ja peloissani koko asiasta etten osaa ajatella asiaa yksin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Ke Lok 24, 2012 11:28 am    Viestin aihe: auttakaa Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

sinun täytyy ymmärtää järjellä näitä asioita,jos on kalja,ja alkohooli rakkaimmat kuin yhteis elämä,jo tässä vaiheessa,niin sinä sanot herralle vain kauniisti nyt piisaa,ja teet lopun heti kerralla,sillä tiedät että jos alkohooli on rakas niin se vain lisääntyy vuosien mittaan etkä voi sille mitään!siis yritä ottaa yksi askel takaisin,jos sinulla oli oma asunto niin,kunnan asunto jonoon heti,elikkä jos on mahdollista muutaa kotiin väli aikaisesti joka ei ole mikää häpeä ,mutta eroon mahdollisimman pian,sillä et voi estää häntä juomasta sillä hänellä on sammumaton jano,ja on varmaan mailmalla kunnon miehiä jotka omaa samat arvot kuin sinä!EI KANNATA HUKATA ELÄMÄÄ TYHJÄN PANTTINA!

näen jo että et jää yksin!

helsnig!vallu
Takaisin alkuun

Henna1255

LähetäLähetetty: Su Mar 25, 2012 6:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuulostaa aika huonolta tavalta. JA ymmärrän että varmasti ärsyttää ja tuhoaa teidän suhdetta. Nuohan ovat alkoholismin piirteitä. Asia tulee vain pahenemaan tuosta. Oletteko käyneet missään puhumassa asiasta?
Takaisin alkuun

kristiina_112

LähetäLähetetty: Ma Tam 07, 2013 11:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

voin omasta kokemuksesta sanoa että kannattaisi lähteä silloin kun tilanne ei ole äitynyt liian pahaksi.itse en hoksannut tuota, ja nyt olen pahassa liemessä. meillä lapset mies kaljottelee kans ja hänellä vaikea masennus. asiat ei helpotu ellei VAHVA ammattiapu tule kuvioihin! älkää missään nimessä ainakaan hannkiko perheenlisäystä! voi kun joku olisi mullekin sanonut sen aikoinaan, mutta kun kukaan ei olisi voinut arvata mun miehelläni olevan alkoholin kanssa ongelmia..kunpa kunpa ei se jossittelu auta. tee sinä viisaasti ja eroa tai hae apua jos sitä vaan löytyy ja miehesi ottaa avun vastaan (se ei aina ole helppoa miehelle)
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa