Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Häät : Voiko ilman sormusta kosia ?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

eka kertaa kihloihin
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 3:37 pm    Viestin aihe: Voiko ilman sormusta kosia ? Vastaa lainaamalla viestiä

Oon pyytämässä tyttöystävääni kihloihin mut voiko sitä kosintaa tehdä ilman sormusta ? siis että jos saan toivomani vastauksen niin käyn sit ostaan ne sormukset ?
Takaisin alkuun

Maria
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 3:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi tietenkin! Kysäiset, että mentäskö ostaan kihlat? Näin tällä tavalla yksinkertaistettuna! Onnea matkaan!
Takaisin alkuun

anis

LähetäLähetetty: Ke Huh 23, 2008 9:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tottakai! Saa sitten neito lupautuessaan valita ihan itse minkälaisen kihlan haluaa. Jos asia sinua vaivaa ja haluat heti jotain sormeen pujottaa, voithan kosiessa käyttää jotain "väliaikasormusta" esim. tuohesta tehtyä, mikä voisi olla aika romanttista. Tietenkin oman ja (toiv. tulevan) morsmaikun tyyliin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

kirsti.rantanen

LähetäLähetetty: Ke Elo 08, 2012 12:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi toki, mutta ei se ehkä niin romattista ole... Smile Tai itse ainakin toivoisin, että sormus olisi jo valmiina.
Takaisin alkuun

kirsti.rantanen

LähetäLähetetty: To Elo 09, 2012 1:59 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten muuten onko tällainen myytti vielä voimassa, että kihlasormuksen pitäisi maksaa 2x kk-palkka ja vihkisromus sitten 3x kk-palkka.
Mietin tässä kun emme itse ole vielä kihloissa, niin jotakin tämän hintaluokan sormusta pitäisi odotella jos tuo "sääntö" pitää vielä tänä päivänä! Smile
link.laatukoru.fi/silvan-timanttisormus-1-06-ct-wv-s.html

Itse en kyllä haluaisi mitään noin kallista, ihan perus sormus riittäisi.
Takaisin alkuun

auli80

LähetäLähetetty: Ma Tam 14, 2013 6:06 am    Viestin aihe: Kyllä voi mutta.. Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän sormus tuo arvokkuuden tunnetta ja on sellainen mitä nainen arvostaa..Kannataa katsoa laatukoruja tuolta. Monipuoliset valikoimat Smile Itse tilasin tuolta! link.laatukoru.fi/
Takaisin alkuun

valentine809

LähetäLähetetty: Ke Tou 08, 2013 10:44 am    Viestin aihe: Sormus Vastaa lainaamalla viestiä

Itse ainakin haluaisin että sormus olisi jo valmiina, mutta tämä on vain oma mielipide. Tietenkin jos sitä ei ole niin tyttö saa itse valita mieluisensa..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Häät Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa