Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : en enää tunne vaimoani
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

miesisä

LähetäLähetetty: Ma Jou 21, 2009 2:39 am    Viestin aihe: en enää tunne vaimoani Vastaa lainaamalla viestiä

on jäänyt kiinni valheista,ei myönnä sitä ,joka kerta kun kysyn samasta asiasta tapahtumat tai paikat vaihtuu,on näennäisesti ihana,mutta se tunne silloin kun tietää että toinen rakastaa on kateissa.naiset, vastatkaa ,voitteko rakastaa lastenne isää ja asua sen kanssa ,valehdella tekemisistänne ja pitää muita miehiä rinnalla vaikka tietäisitte että se lastenne isä on edelleen rakastunut heidän äitiinsä,eikä edes halua edes ajatella muita.mikä teitä vaivaa?haluaisin vain ymmärtää vaimoani.miksi toinen tietoisesti antaa ymmärtää että hänellä on toisia mutta silti sanoo ettei halua erota.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

csjakat

LähetäLähetetty: Ke Kes 23, 2010 2:34 am    Viestin aihe: vaikea vaimo Vastaa lainaamalla viestiä

No mulla vähän sama juttu. Oma vaimoni ainakin haluaa elää kanssani taloudellisista syistä ja lasten takia. Ja olen kuulemma ihan mukava tyyppi kaverina. Seksuaaliset tarpeensa hän tyydyttää muilla, koska minulta saa niin harvoin ja/tai seksi muiden kanssa on parempaa. Itsellänikin olisi toki oikeus panna muita, mutta minkäs sille voi, että rakastan vaimoani edelleen... enkä muutenkaan diggaa yhdenillan jutuista, salarakkaista yms. Onhan tämä tilanne kieltämättä melko kestämätön...

Pahoin pelkään, että vaimosi ei enää rakasta sinua... odottaa vain löytävänsä niin hyvän toisen miehen, että voi jatkaa elämäänsä tämän kanssa. Crying or Very sad
Takaisin alkuun

Kivrin

LähetäLähetetty: Ti Kes 29, 2010 11:22 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voisin koittaa tuohon vastata näin naisen näkökulmasta. Tai jostain muusta näkökulmasta..

Ole itse huomannut että minulla ja miehelläni on parempia aikoja ja huonompia aikoja.. Tai varsinkin minulla on niitä. Tuolloin olen hyvin vetäytyvä ja saatan vaikuttaa siltä etten miestäni rakasta. Joskus riitelyn aikana saatan sanoa kuten "mä olisin onnellisempi jonkun muun kanssa" ym. Mieheni tietää että minun kohdallani pahemmat hetket johtuvat masennuksesta ja tietää että puran ahdistustani niin. Eli olisiko mahdollista että vaimollasi olisi jotain samanlaista? Tai oletteko riidelleet pahasti joskus ja hän on alkanut pelkäämään riitoja ja välttelee niitä valehtelemalla?

Minusta järkevintä olisi että puhuisitte vakavissanne kaksistaan asiasta. Jos toinen haluaisikin erota mutta ei halua loukata sinua? Olisiko parempi olla väkisin yhdessä tietäen toisen olevan onneton kuin erossa ja tietäen toisen olevan onnellinen?
Ja entä jos vaimollasi on jotain murheita joista hän ei osaa puhua sinulle tai uskalla puhua sinulle? Olisi ehkä helpompaa puhua jos olisitte kahdestaan esim. hotellissa mikä on ns. neutraalia aluetta.

Voi hyvinkin olla että vaimosi yhä rakastaa sinua, mutta jokin painaa hänen mieltään. Ei välttämättä edes mikään teidän suhteeseenne liittyvä asia.

Voimia teille asian selvittämiseen Smile
Takaisin alkuun

datingregistry

LähetäLähetetty: Ke Lok 09, 2013 4:24 am    Viestin aihe: Re: en enää tunne vaimoani Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="miesisä"]on jäänyt kiinni valheista,ei myönnä sitä ,joka kerta kun kysyn samasta asiasta tapahtumat tai paikat vaihtuu,on näennäisesti ihana,mutta se tunne silloin kun tietää että toinen rakastaa on kateissa.naiset, vastatkaa ,voitteko rakastaa lastenne isää ja asua sen kanssa ,valehdella tekemisistänne ja pitää muita miehiä rinnalla vaikka tietäisitte että se lastenne isä on edelleen rakastunut heidän äitiinsä,eikä edes halua edes ajatella muita.mikä teitä vaivaa?haluaisin vain ymmärtää vaimoani.miksi toinen tietoisesti antaa ymmärtää että hänellä on toisia mutta silti sanoo ettei halua erota.[/quote]
Etsi Aasian tyttö täällä.

http://datingregistry.blogspot.co
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa