Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Varatun miehen ongelma
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

seekker

LähetäLähetetty: To Jou 26, 2013 11:19 am    Viestin aihe: Varatun miehen ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

Niin olen varattu mies (40+), kuten otsikko jo kertoo. Vaimoni on ollut sairas vuosia ja meillä ei seksi kulje millään tavalla. Muuten asiat ovat ihan kunnossa ja tulemme toimeen, mutta seksi on ongelma. Enkä halua jättää häntä yksin ongelmiensa kanssa. Olen sitä verta hyväsydäminen.

En tiedä kuulostiko aloitukseni vanhan elokuvan juonelta, mutta elämä on uskomattomampaa kuin todellisuus. Olen yrittänyt ratkaista satunnaisilla seksisuhteilla chatin ja deittisivujen kautta - minulla onkin ollut muutamia lyhytaikaisia juttuja kauempana asuvien nuorten naisten kanssa. En ole kertonut heille olevani varattu. Mutta jotenkin on vain väärin valehdella asiasta. Huoriakin olen kokeillut. Mutta koska vaimoni ja minun tili on yhteinen, huoriin käyttetävän rahan piilottaminen on varsinainen urakka. Lisäksi olen amatöörihuoria lukuunottamatta ollut melkoisen pettynyt ammattilaisiin.

En ehdi kiertelemään seksiseuran etsinnässä baareissa. Kaupunki on pieni ja tietyllä tavalla olemme niin tunnettuja ihmisiä, että tieto avoimesta hausta kantautuisi useampii korviin nopeasti. Tiedän että on olemassa moniakin naisia, joille kaipaamani järjestely olisi hyvä ratkaisu - eli tapailua taustalla ja runsasta seksiä sopivin välein. Mutta heidän löytämisensä on tietenkin kiven takana, koska avoimesti ei ole olemasta yhtään ilmaista deittisivustoa tai vastaavaa, jota yleinen pinta moraali ei lyttäisi heti. Kaksinaismoralistisessa maassa monet asiat ovat tuomittuja, vaikka joidenkin ihmisten elämäntilanteessa ratkaisu olisi täydellinen. Asioihin keskitytään tunteella ei järkeä käyttäen.

On turha varmaan kysyä ratkaisuja tähän, koska jokaisella, joka ei elä tilanteessani on tietenkin täydellinen idea, mutta onko se toimiva - se on aivan toinen kertomus. Mielipiteitä on kiinnostava kuulla, jos mielipide on muuta kuin sitä vanhaa eli "eroa heti" tai "tuominta,tuominta,tuominta" tyyliä

Ja Jos tätä nyt sattuisi lukemaan joku kiinnostava nainen, jolle tilanne sopisi - niin kyllä heitä vastausta osoitteella etsinta2014@outlook.co
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa