Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Vaimolle vierasta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

tjt1

LähetäLähetetty: Ke Lok 13, 2010 11:50 am    Viestin aihe: Re: Vaimolle vierasta Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="Kiihoittunut"]Minua on pitkään kiihoittanut ajatus että että vieras mies nussisi vaimoani.Kerran kapakassa oli tosi himoittavaa katsella kun eräs mies suuteli vaimoani huulia ja niskaa, vaimo kiemurteli tosi himokkaasti.[/quote] Kokeiltu ja hyväksi havaittu on. Olen sellainen nainen, joka kokeilee kaikkea ainakin kerran. Vieras ja vieras? Jokainen kulli on kokemisen arvoinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

VilliIra

LähetäLähetetty: To Tou 19, 2011 1:56 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onpa kiva lukea tällaisia avoimia mielipiteitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

Atzoo

LähetäLähetetty: Ma Kes 13, 2011 10:42 pm    Viestin aihe: Re: Vaimolle vierasta Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="tjt1"][quote="Kiihoittunut"]Minua on pitkään kiihoittanut ajatus että että vieras mies nussisi vaimoani.Kerran kapakassa oli tosi himoittavaa katsella kun eräs mies suuteli vaimoani huulia ja niskaa, vaimo kiemurteli tosi himokkaasti.[/quote] Kokeiltu ja hyväksi havaittu on. Olen sellainen nainen, joka kokeilee kaikkea ainakin kerran. Vieras ja vieras? Jokainen kulli on kokemisen arvoinen.[/quote]

Moi mulla ollut samoja ajatuksia, mutta vaimo ei koskaan innostunut asiasta. Tällä hetkellä olemme asumuserossa ja kieltämättä itse olisin kiinnostunut kokeilemaan tota vaikka vaimosi kanssa. Uudet kokemuksethan vaan rikastuttavat seksielämää.[/code]
Takaisin alkuun

jote11

LähetäLähetetty: To Syy 15, 2011 3:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on ollut jo kauan haaveissa nähdä avovaimoni toisen miehen kanssa. En vain uskalla sitä hänelle mennä ehdottamaan, sen verran itsesuojeluvaistoa on. Kerran sängyssä ollessamme hän lueskeli jotain kyselytutkimusta miesten yleisimmistä fantasioista ja siellä mainittiin tämä yhtenä, ja tiedusteli sitten miten minulla on asian laita. Mumisin jotain ,että en tiedä fantasiasta mutta kyllähän minä silloin tällöin olen ajatellut sinua toisen miehen kanssa. Hän kysyi minkälainen se mies on ?
Siihen en enää saanut sanottua kuin, etten oikein tiedä. Kyllä sinä tiedät, väitti hän.No, kyllähän minulla siitä jonkinlainen ajatus on.
Uskaltaisiko tästä jo päätellä, että häntäkin ainakin hieman asia kiinnostaa?
Olisi kiva kuulla miten Te armaat naiset olette suhtautuneet, kun miehenne on ehdottanut tällaista ja vinkkejä mielellään siitä, miten sen voisi hienotunteisesti tehdä? Vai voiko?
Takaisin alkuun

SMikonen

LähetäLähetetty: Ti Hei 15, 2014 1:30 pm    Viestin aihe: Re: Vaimolle vierasta Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="Kiihoittunut"]Minua on pitkään kiihoittanut ajatus että että vieras mies nussisi vaimoani.Kerran kapakassa oli tosi himoittavaa katsella kun eräs mies suuteli vaimoani huulia ja niskaa, vaimo kiemurteli tosi himokkaasti.[/quote]

Joo en suosittele itsekkään, hankaluuksia tiedossa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa