Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Seksiseuraa/muuta seuraa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

rasmus005

LähetäLähetetty: La Hel 23, 2013 7:13 pm    Viestin aihe: Seksiseuraa/muuta seuraa Vastaa lainaamalla viestiä

Moi olen 21v mies raisiosta ja etsin seksiseuraa 18-21 v naisista varsinais-suomen alueelta. Myös voitte kertoa täällä mistä paikoista itse olette löytäneet seksiseuraa. ps.en käy baareissa (MESEN SAA PYYTÄMÄLLÄ)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

datingregistry

LähetäLähetetty: Ke Lok 09, 2013 4:22 am    Viestin aihe: Re: Seksiseuraa/muuta seuraa Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="rasmus005"]Moi olen 21v mies raisiosta ja etsin seksiseuraa 18-21 v naisista varsinais-suomen alueelta. Myös voitte kertoa täällä mistä paikoista itse olette löytäneet seksiseuraa. ps.en käy baareissa (MESEN SAA PYYTÄMÄLLÄ)[/quote]

Tapaa Thai, Filippiinit singleä naiset täällä
Etsi Aasian tyttö täällä.

http://datingregistry.blogspot.co
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Jiihaa

LähetäLähetetty: La Elo 23, 2014 10:36 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko Rasmus löytynyt seuraa täältä foorumilta? Oletko testannut muita sivustoja netissä?

Mikähän toi datingregistry mahtoi olla? Joku huijaus? En edes klikannut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa