Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : tarvisin apua ja mielipiteitä! :(
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

milia

LähetäLähetetty: La Tam 12, 2013 2:53 pm    Viestin aihe: tarvisin apua ja mielipiteitä! :( Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme poikakaverini kanssa seurustelleet 2,5 vuotta. Minä päälle 20 ja toinen 30-vuotias. Alussa suhteessa oli paljon rakkautta, mutta vähitellen minun luottamuspula, jota poikakaveri ruokki salailulla on sammuttanut poikakaverini rakkauden. Lisäksi poikakaverilla on ollut masennusta ja kovaa työstressiä. Hänestä tuntuu, että ei rakasta enää minua, meidän välillä ei ole yhteyttä ja hän pelkää, että voisi pettää. Arki meillä toimii hyvin ja viihdytään hyvin yhdessä. Läheisyyttä on ja seksi sujuu hyvin. En haluaisi erota, eikä poikakaverikaan haluaisi, mutta hän ei näe enää muuta vaihtoehtoa. Tällä hetkellä olemme tauolla ja mietimme asioita.

Onko enää mitään tehtävissä? Ja mikä helpottaa luopumaan toisesta jos on pakko? Kummallekkin eroaminen tuntuu niin vaikealta Crying or Very sad Minä todella rakastan tätä miestä ja olisin valmis vielä yrittämään ja jakamaan tulevaisuuteni hänen kanssaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

OP

LähetäLähetetty: Ti Tam 15, 2013 2:04 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olin samassa tilassa kuin sinä, ja on kyllä rankkaa kun ajatukset ja kysymykset pyörivät mielessä, eikä niihin löydy vastausta, joten ymmärrän hyvin mistä menet läpi juuri nyt. Mutta oli miten oli, pohjalla on jokin ongelma, ja se ongelma täytyy ratkaista ennen kuin edes harkitset suhteen jatkamista, sillä muuten se tulee esille ennemmin tai myöhemmin uudestaan, eli ei kannata alkaa pettämään itseään.

Luin erään kirjan joka auttoi minua ymmärtämään että mikä on varsinainen ongelma parisuhteissa ja rakkaudessa, ja miksi suhteet haalistuvat hyvin pian ja muuttuvat tyhjäksi, eli siitä ei löydy ihmekeinoja suhteen pelastamiseen, vaan tietoa jonka varassa voi ymmärtää parisuhteita paljon syvemmällä tasolla ja itse ratkaista ongelmat. Suosittelen että tutustut siihen, siitä on varmasti apua sinulle. Kirja on Särkyneiden sydänten aktiivityökirja, ja kirjan hintaan (se oli vähän päälle 11€) sisältyy myös nettipalvelu, jossa voi osallistua anonyymiin keskusteluun aiheesta. En ole kyllä vielä itse kokeillut keskustelua, joten en osaa sanoa minkälainen se on. Kirja löytynee googlaamalla. Tsemppiä sinulle!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

dunya

LähetäLähetetty: To Elo 28, 2014 8:16 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

moi mita kuulu sopiko joku paivää juotaanko kahvia mita ajattelet?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa