Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : jatkoa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

kristiina_112

LähetäLähetetty: Ke Tam 09, 2013 7:06 pm    Viestin aihe: jatkoa Vastaa lainaamalla viestiä

jatkan vielä-

mieheni saa hoitoa masennukseen ja juuri nyt kokeillaan uutta lääkettä. kai siinä jonkinlaisen toivonkipinän vielä näen, jos viimein lääke joka poistaisi/helpottaisi masennusta? hyvinä päivinäänhän mies on mukava, sitä en huomannut aiemmin kertoa.
muistoista nousee vaan ne ikävät hetket, kun tosiaan sain olla ypöyksin juuri silloin kun olin heikoimmillani (pienet lapset) . sitä taustaa vasten ajateltuna jos siitä selviää, selviää mistä vain! mutta kuka osaisi vastata tähän kysymykseen: jos katoan (eli hankin vuokrakämpän) ja otan lapset mukaani MENETÄNKÖ HUOLTAJUUDEN? onko se ns. vikatikki??? satutko vellu tietään jotain tästä???
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: To Tam 10, 2013 2:24 pm    Viestin aihe: jatkoa Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kuleppa hyvä ystävä nyt on aivan varmaan niin että et menetä lapsiasi et varmaan,ja vielä lisään että kotikuntasi virka koneisto on velvollinen auttamaan sinua esm:huoneiston haniknnassa sinun täytyy ymärtää että jokaisella on omat rajansa mitä kestää niin myö sinulla,minä aina olen eroa vastaan,mutta jos alkohoolin käyttö tulee esiin niin ei tarvitse kestää,eikä hyväsyä!
sitten miehesi sairauteen niin tämä on tänä päivänä usein nämä henkilöt ovat itsepäisiä,jos ei mene kaikki niiden pillien mukaan niin heille tulee masennus,myös alkohoolin käyttö altistaa masennukseen sitten nämä pillerit vain tuo tullessaan riipuvasuuden,jotka ovat enempi,ja vähempi vain kuin koe kaniinina josta ei varmaan ei ole ollut mitään hyötyä kuin kuin että masenus vain syvenee,ja pitkistyy,mutta minä olen niin vanha mies että minun akanani ei tunnettu masenuksia,siis vastuuta kantava ihminen ei kerjennyt katsomaan omaan naapaasa sieltä maisemia sillä nälkä sanoi minä tapan sinut,ja perheesi jos et tee töitä että minusta nämä tälläiset masennukset ovat itse oman luonteen vääristyksiä lailla tai toisella!OPS!jos ei ole todellisesta mielisaraudesta kysymys johon todellinen,riaknoosi,ja lääkitys,ja pystyvä ottamaan vastuun työ elämässä!
ops!sinun täytyy laittaa elämäsi asiat tärkeys järjestyksee,ja myös tehdä niin että ne on mahdollista ikävä on että se on me itse vain jotka voimme ottaa johtaa elämäämme eikä niin päin että elämä ohjaa meitä!
sinulla on vielä monia onnellisia päiviä sillä olet nuori!EI SINUN TARVITSE ALISTUA TÄLLÄISEEN!

helsnig!vallu
Takaisin alkuun

kristiina_112

LähetäLähetetty: Pe Tam 11, 2013 8:58 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos vallu

ihmettelen mikä tässä pitää
se on kai pelko siitä että mies tekee jotain
itselleen

lapsilta ei isää tahtoisi pois, tarkoitan lopullisesti

miehelläni saattaa ehkä ollakin maanisdepressiivisyys
sitä on hieman epäilty asiantuntijan taholta

melkosta vuoristorataa tämä on ollut

jotenkin toivoo että lapset vielä vähän kasvaisivat olisiko niillä sitten
jonkin verran enemmän kykyä ymmärtää sitten mahdollinen ero

mene ja tiedä
Takaisin alkuun

dunya

LähetäLähetetty: To Elo 28, 2014 8:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

moi mita kuulu sopiko joku paivää juotaanko kahvia mita ajattelet?[color=green][/color]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa