Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Vuodatusta!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Pettynyt

LähetäLähetetty: La Hel 16, 2013 12:16 am    Viestin aihe: Vuodatusta! Vastaa lainaamalla viestiä

Ihminen on yksin elämässä!

Olet rakentanut elämän mielestäsi oikeiden arvojen ja perhettä kunnioittavien unelmien mukaan. Löysit vielä elämäsi kumppanin, jonka kanssa toteuttaa kaiken tämän. Kumppanin jolla oli samat arvot. Ei ole tarvinnut pelätä ja on ollut turvallinen olo. Onnelisuus on ollut kokonaisvaltainen olotila viimeiset xx vuotta.

Nyt tiimalasi on kääntynyt. Olet hetkittäin onnellinen ja muut ajasta et tiedä mitä tehdä, keneen turvautua tai luottaa.

Huomasin tilanteen muuttuneen, kun rakkauteni ja huomionosoitukseni ei enään hetkauttanut puolisoani. Olin jatkuvasti yksin kotona lasten kanssa ja puoliso milloin missäkin ”asioilla”. Ajattelin meneillän olevan jonkin ohimenevän vaiheen ja uskoin että kaikki palaisi ennalleen kun vain jaksaisin.

Tilanne jatkui joitakin viikkoja/kuukausia ja tilanne ei helpottanut. Alkoi tulla kireitä keskusteluja aiheesta, mutta asioista ei kumminkaan voitu vielä puhua suoraan koska en puolison mielestä kestä keskusteluja kipeistä aiheista.

Tilane alkoi olla rintaa repivä. Puolisoni puhui asioista ja tulevasta ystäviemme seurassa, yhteisissä illanvietoissa yksikössä. Ei ollut enään meitä. Myös muita samakoita alkoi lipsahdella, mitkä aikaisemmin oli kerrottu minulle toisella tavalla.

Tunnen puolisoni ja tiesin jo hyvissä ajoin, että käytös ei ole normaalia hänelle, ja tiesin myös että käytös, valehtelu ja välinpitämättömyys oli harkittua.

Odotin merkkiä, mikä muuttaisi pelkoni todeksi. Ja sain sen...

Nyt koitan päästä yli tapahtuneesta ja oppia luottamaan elämään ja puolisooni. Valinta yrittääkkö vielä vai näyttääkkö ovea kumppanille, oli helppo. Rakastan häntä enemmän kuin elämää. Eikä minulla ole enään mitään menetettävää. Ja lapsista on varmasti mukavampi kun äiti asuu kotona...

Ikävintä tilanteessa on se, että puolisoni ei selvästikkään voi olla onnellinen kanssani, koska tapahtui mitä tapahtui. Toivon olevani väärässä...

Toivoisin että voisin joskus palata samaan turvallisuuden ja onnen tunteeseen kuin ennen.

Niin... Merkki tuli viikko jälkeen syntymäpäiväni, kun täytin xx. En usko haluavani viettää enään ikini omia synttäreitäni.

Yksinäisyyden tunne on uskomaton. Vaikka on ystäviä, läheiset välit vanhempiin ja sisarruksiin. X lasta... Miten voi yksi ihminen, se jota rakastaa, tehdä tällaisen reijän elämään.

Onko väärin jos on turvannut viimeiset xx vuotta yhteen ihmiseen ja luottanut, että se riittää minulle. Onko oikeasti joku suurempi voima joka haluaa vittuilla hyville ihmisille.

Olen katkera siitäkin, että en itse voisi toimia samoin vieläkään häntä kohtaan. Miksi itsekkäät ihmiset aina pärjäävät, vai teeskenteleekö nekin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: To Hel 21, 2013 2:42 pm    Viestin aihe: vuodatusta Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

estin muutama sana sinun pahaan oloon,joka ei varmaan ole niin pahoin ,kuin me usein ysinäisyydessä koemme siis on varmaan jotain valon pilkkujakin !melkein itken kun kirjoitan,ja toivon etten haavoita sinua vielä enempää,mutta on vain 100% faktaa jos on asiat liian hyvin niin se meidän minämme katsoo omaan napaan siis on aikaa ruveta puntaroimaan,ja laskemaan mitä on menettetty näinä vuosina,myös se toinen muttuu aivan mahdottomaksi,jos ei saa sitä joka päiväistä humiota joka ruokkis meidän minäämme mikä ei ole myöskään väärin,mutta elämän arki on usein monotoomista,jo sitä rupee näin mittailemaan minusta tuntuu että yksinäisyys on sinulle pahin vihollinen,jonka kyllä voi endrata ulos ulos ulos,ja hankkia aktivitettejä liikuntaa luonnossa hakeutua ystävien seuraan,siis jotain joka saa katseen näkemään todellisen totuuden johon paljon ilon aiheita,esim:elävästä elämästä,ei tarvitse lasten kanssa juosta syöpä sairaloissa ei tarvitse olla jonossa keuhko,sydän siirtiohin itse saa olla terve miehesi saa olla terve on asunto
on vaatetus on ruoka miehesi ei ole alkoholisti ei mäntää sinua,ja lapsia on töissä käypä vastuuta kantava ei varas ei lasten raiskaaja ei vankila kundi on uskollinen aviolupaukselle et ole tarvinnut käydä miestäsi tapaamassa vankilas on miljoonia asioita joita me pirämme itsesstään selvänä,mutta ovat kymmenilletuhansille naisille perheillä tälläistä arkea,ja pystyvät elämään elämänsä näitten asioitten kanssa,ja usein on vastaus he eivät kerkeä katsomaan omaan minään,vaan on esim: lapsen leugemia veri syöpä luuydin siirrot päällimäisenä!minä esim:lähdin töihin tuttu sama työmatka tutut mutkat kun tuli humaltunut autolija raju nokka kolari,jossa koko vartalo halvaus kaularangasta alaspäin konet piti hengissä silloin vasta minun elämän arvot löytyi kohdalla,pieni esim:kun pääsin omin avuin vessaan!siis olemme usein sokeita näkemään miten vois olla elikkä varmaan sinullakin perheitä jotka tunnet imehtelet kuinka he jaksavat!
siis jos sinun perustarpeet täytetään,niin sitten katse ulos mutta yksi joka usein ei ole tasan on seksuaalisuus,jonka varmaan pystyy saamaan kohdalle keskustelemalla molempia tyydyttävällä tavalla!
Takaisin alkuun

Devoted

LähetäLähetetty: Ma Maa 04, 2013 2:22 pm    Viestin aihe: Ehkä ihminen ei ole yksin mutta yksinäinen... Vastaa lainaamalla viestiä

Vallulle kritiikkiä siitä että hän ei tuntunut ottavan vakavasti ihmisen sisäistä yksinäisyyttä. Vaikka ei ole yksin (aviossa/perhe), voi olla valtavan yksinäinen. Olen myös kokenut rajun autokolarin ja syövän, mutta parantunut ja iloitsen nyt täydellä jokaisesta auringon pilkahduksesta. Kuitenkin särkynyttä sydäntä ei niin vain hoideta lääkkeillä ja leikkauksilla, joten Pettyneelle: I feel for you!
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ti Maa 05, 2013 6:26 pm    Viestin aihe: vuodatusta Vastaa lainaamalla viestiä

??????????

Viimeinen muokkaaja, vallu pvm Ma Syy 01, 2014 6:40 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun

dunya

LähetäLähetetty: To Elo 28, 2014 8:14 pm    Viestin aihe: Re: vuodatusta Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="vallu"]heippa!

estin muutama sana sinun pahaan oloon,joka ei varmaan ole niin pahoin ,kuin me usein ysinäisyydessä koemme siis on varmaan jotain valon pilkkujakin !melkein itken kun kirjoitan,ja toivon etten haavoita sinua vielä enempää,mutta on vain 100% faktaa jos on asiat liian hyvin niin se meidän minämme katsoo omaan napaan siis on aikaa ruveta puntaroimaan,ja laskemaan mitä on menettetty näinä vuosina,myös se toinen muttuu aivan mahdottomaksi,jos ei saa sitä joka päiväistä humiota joka ruokkis meidän minäämme mikä ei ole myöskään väärin,mutta elämän arki on usein monotoomista,jo sitä rupee näin mittailemaan minusta tuntuu että yksinäisyys on sinulle pahin vihollinen,jonka kyllä voi endrata ulos ulos ulos,ja hankkia aktivitettejä liikuntaa luonnossa hakeutua ystävien seuraan,siis jotain joka saa katseen näkemään todellisen totuuden johon paljon ilon aiheita,esim:elävästä elämästä,ei tarvitse lasten kanssa juosta syöpä sairaloissa ei tarvitse olla jonossa keuhko,sydän siirtiohin itse saa olla terve miehesi saa olla terve on asunto
on vaatetus on ruoka miehesi ei ole alkoholisti ei mäntää sinua,ja lapsia on töissä käypä vastuuta kantava ei varas ei lasten raiskaaja ei vankila kundi on uskollinen aviolupaukselle et ole tarvinnut käydä miestäsi tapaamassa vankilas on miljoonia asioita joita me pirämme itsesstään selvänä,mutta ovat kymmenilletuhansille naisille perheillä tälläistä arkea,ja pystyvät elämään elämänsä näitten asioitten kanssa,ja usein on vastaus he eivät kerkeä katsomaan omaan minään,vaan on esim: lapsen leugemia veri syöpä luuydin siirrot päällimäisenä!minä esim:lähdin töihin tuttu sama työmatka tutut mutkat kun tuli humaltunut autolija raju nokka kolari,jossa koko vartalo halvaus kaularangasta alaspäin konet piti hengissä silloin vasta minun elämän arvot löytyi kohdalla,pieni esim:kun pääsin omin avuin vessaan!siis olemme usein sokeita näkemään miten vois olla elikkä varmaan sinullakin perheitä jotka tunnet imehtelet kuinka he jaksavat!
siis jos sinun perustarpeet täytetään,niin sitten katse ulos mutta yksi joka usein ei ole tasan on seksuaalisuus,jonka varmaan pystyy saamaan kohdalle keskustelemalla molempia tyydyttävällä tavalla![/quote]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite

vallu

LähetäLähetetty: To Syy 25, 2014 7:29 pm    Viestin aihe: Re: vuodatusta Vastaa lainaamalla viestiä

mikä perkeleen käpiö sinä oot kun kopioit toisten kirjoituksia
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ma Mar 10, 2014 5:24 pm    Viestin aihe: Re: vuodatusta Vastaa lainaamalla viestiä

hhhhhh
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ke Jou 03, 2014 4:03 pm    Viestin aihe: Re: vuodatusta Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="dunya"][quote="vallu"]heippa!

e
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Ti Jou 01, 2015 3:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hhhhhhhhhh
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa