Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Entäs jos sittekin
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

nelluska

LähetäLähetetty: Pe Syy 02, 2016 9:54 am    Viestin aihe: Entäs jos sittekin Vastaa lainaamalla viestiä

Olen seurustellut kihlattuni kanssa 2,5 vuotta ja suunnittelemme häitä ensi kesälle. Viime päivinä eräs ihminen, joka tietää etten ole vapailla markkinoilla ja tietää minun olevan menossa naimisiin, ilmoitti, että minusta ja hänestä olisi voinut joskus tulla pari. Itse olin aikoinaan hyvinkin ihastunut ko. henkilöön, mutta luulin vain tulkinneeni asiat silloin pieleen ja päätin pitää tunteeni omana tietonani.

Nyt löysin itseni tilanteesta, jossa toisaalta olen rakastunu ja menossa naimisin todennäköisesti yhden maailman ihanimman miehen kanssa, mutta viime päivien tapahtumien vuoksi myös vanhat tunteet ystävääni kohtaan ovet heräilemässä uudestaan. Tunteet, jotka oli lukittuna syvälle sisimpääni useamman vuoden ajan.

Ystäväni kyllä vakuuttaa, ettei ystävyytemme muutu mihinkään ihan sama mitä tuleman pitää, mutta muutuuhan se. Olen sanonut, että nyt on liian myöhäistä en aio perääntyä häistä ja hän vakuuttaa minua, ettei koskaan ole liian myöhäistä. Ko. ystävä tuntee minut paremmin kuin kukaan muu ja on auttanut minua erittäin paljon elämäni aikana. Hän on aina ollut ymmärtäväinen ja kiltti, enkä halua pilata ystävyyttämme.

Ihan sama mitä teen, joku muu kärsii päätöksestäni myönsivät he sitä tai eivät. Toistaiseksi olen päättänyt jatkaa hääsuunnittelujen kanssa, mutta taustalla pyörii koko ajan ajatus "Entä jos sittenkin olisin valinnut toisin?"

Oli vähän vuodatus, mutta pakko oli avautua jonnekkin kolmannelle osapuolelle, joka ei tunne minua, puolisoani eikä ystävääni... omassa tuttavapiirissä suurin osa tietää jommankumman enkä tiedä keneen luottaa etteivät avaa suutaan asian suhteen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa