Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat : Mitä minä tekisin
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Timppa40

LähetäLähetetty: Ma Huh 24, 2017 8:44 pm    Viestin aihe: Mitä minä tekisin Vastaa lainaamalla viestiä

Noin puoli vuotta sitten tapasin erään naisen. Oma avioliitto oli loppumaisillaan siinä vaiheessa ja myös hänen parisuhteessa kanssa. Aluksi se taisin olla seksisuhde mutta eräänlaista lämpöä ja läheisyyttä siinä oli kuitenkin mukana koko ajan. Kun saatiin omalta tahoiltamme parisuhteet päätökseen olimme lähes kaiken vapaa ajan yhdessä.Hän antoi ymmärtää hyvin usein pienillä asioilla ja teoilla että hänellä olisi hyvä olla minun kanssa. Eräänkin kerran menin hänen luokseen ja hän tuli myöhemmin yöllä töistä niin hän sanoi että on mukava tulla kotiin kun joku on odottamassa.välillä minä laitoin hänelle ruuan valmiiksi kun tuli töistä tai toisinpäin. Vietettiin ihania viikonloppuja yhdessä. Monesti kun lähdin hänen luotaan sunnuntaina niin hän laittoi viestin perään ja kiitteli ihanasta viikonlopusta.Aina kun ei oltu yhdessä niin viestiteltiin paljon ja laitettiin toisillemme hyvän yön ja aamun toivotukset. Minä todella tunsin hänet lähelläni koko ajan . Rakastuin häneen oikeasti. Kaiken tämän ihanan ajan jälkeen ongelmat alkoi kuukausi sitten ja vieläpä sen jälkeen kun sanoin tunteistani ääneen hänelle. Kaikki loppui yhtä äkkiä. Hän ei rupea puhumaan asioista minulle. Ainoan syyn on sanonut ettei tunne niin voimakkaasti kuin minä ja senkin tekstiviestillä. Olen yrittänyt saada häntä puhumaan asioista ja esittänyt omia olettamuksiani hänelle. Esimerkiksi että pelästyikö hän minun tunteitani. Mitään olettamuksiani hän ei kiellä mutta ei rupea puhumaankaan. Minulla on koko ajan semmoinen tunne että hän pakenee jotain. Minä todella rakastan häntä aidosti ja olenkin kertonut hänelle syvimmätkin tuntoni. Keskustellessakin hän ei katso minua ollenkaan silmiin mikä saa minut tuntemaan entisestään että hän pakenee jotain. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Todella haluaisin olla hänen kanssaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Ongelmat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa