Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : miesten ajatukset?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

mamy80

LähetäLähetetty: Ke Tam 10, 2018 8:55 am    Viestin aihe: miesten ajatukset? Vastaa lainaamalla viestiä

olen tässä tapaillut muutamia miehiä eroni jälkeen ja joka kerta olen saanut tippua korkealta ja kovaa aluksi mies lähettelee ällö hempeitä viestejä ja kun niihin alan lämpeämään ja annan vastakaikua niin miehen kiinnostus lopahtaa? miksi? en mielestäni tyrkytä itseäni ja annan sen tarvittavan oman ajan. tällä hetkellä olen käynyt treffeillä aivan mahtavan miehenkanssa ollaan juteltu todella syvällisiä asioita ja hän sanoo että mun kans on hyvä olla kun saa olla ihan oma itsensä jopa niinkin että piereskelee seurassani Laughing Laughing hän kertoi kuinka sain hänen päänsä sekaisin toi ensimmäisil treffeil kukkia ja ajatelee minua kokoajan. esitteli minut isälleen ja kavereilleen 3 treffeillä. mutta nyt olen ruvennut kuvittelemaan että hän ei enää ole kiinostunut vai pistänkö itselleni jotain suojamuuria alitajuisesti ettei minua satu uudestaan. en saa häneltä aina vastausta joo työt on molemmilla yms hän ei laita enää niin ahkerasti kauniita muru viestejä. kuin heti aluksi. pelkäänkö turhaan. analysoin hänen viestejään kokoajan ja mietin mitä hän Tarkoittaa niillä. kertokaa miehet ihan rehellisesti mielipiteenne.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa