Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Henkinen ikä?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Maltti on valttii
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:38 pm    Viestin aihe: Henkinen ikä? Vastaa lainaamalla viestiä

Yhä useammin tuntuu siltä, että olen ainut 20-vuotias "nuori", joka ajattelee kuin kolmekymppiset. Yritän saada aluilleen seurustelusuhdetta ikäiseni, erittäin kauniin ja fiksun naisen kanssa. Tullaan hyvin juttuun: "Ai säkin tykkäät Eric Claptonista!" "Mullakin on isosisko!" "Mustakin on kiva puhua ruåtsia hippelissä " "Nii just, kokkaaminen on kiwwaa!".... Sitten seuraa hijaisuus

Entä nyt sitten kun nämä "tärkeimmät jutut" on puitu läpi? Itse ainakin haluaisin tutustua paljon syvällisemmin.

Mielessäni pyörii kysymyksiä siitä minkälainen hän todella on?!? henkisesti tasapainossa? iloinen? tavoitteet elämässä? itsetunto? Onko hän luotettava, mistä hän oikeasti pitää (siis ne kaikkein perverssimmät pikkuasiatkin). Mutta minua kiinnostaa myös, minkähänlainen suhteemme olisi 5-10 vuoden päästä. Minkälainen lastenkasvattaja hänestä tulisi? Poliittisesta suuntautumisesta puhumattakaan

huh huh - aika rankkaa keskusteltavaa. Eihän tuollaisia voi kysellä kolmansilla treffeillä. Niinpä pyrin hillitsemään itseni ja´pitämään tunnelman leppoisan huolettomana. Onko tällaiseen kohtaan olemassa mitään välivaihetta?!? En halua säikyttää häntä olemalla liian vakava, mutten myöskään feikata/pidätellä todellisia tunteitani.

En todellakaan halua keskustella 4:llä kerralla kuppillassa viime viikonlopun toilailuista, vaan mitä haluaisin kumppanilta ja mitä hän haluaisi minulta.
Takaisin alkuun

Nasu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielestäni on ok, että haluat keskustella syvällisesti kiinnostavan henkilön kanssa, mutta tässä asiassa erityisesti maltti on valttia. Ei todellakaan kannata kiirehtiä, varmasti ehditte keskustella niistä oikeasti tärkeistä asioista. Tottahan voit hienovaraisesi puhua ns. henkeviä. Kerro vaikka ensin jotain henkilökohtaisempaa itsestäsi ja johdattele aihetta syvemmälle. Jos tyttö tarttuu siihen, voit olla huoletta... Etkä todellakaan ole ainoa nuori, joka ajattelee tuolla tavalla...
Takaisin alkuun

Onnellinen
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samaa mieltä kanssasi olen. Edelliset suhteeni kaikki ovat kaatuneet tuohon ongelmaan. Nykyinen suhde toimii erinomaisesti. Päädyin vanhempaan naiseen joka tietää mitä tekee ja haluaa. Ikäero on 10 vuotta.
Takaisin alkuun

Nainen 22
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koen olevani kanssasi hyvin samanlainen ihminen. Bilevaihe on mennyt ohi jo ajat sitten. En niinkään ole kiinnostunut ihmisen ulkonäöstä vaan siitä, mitä hänen sisällään on. Olen meiluummin yksin kuin pinnallisten ihmisten seurassa. Ja mitä kumppaniin tulee, haluaisin keskustella ja pohdiskella sioita yhdessä ja tuntea toisen läpikotaisin. Olisi ihana ajatus kasvaa ja kypsyä yhdessä.

Jos joku mies osoittaisi jo ensimmäisillä treffeillä olevansa syvällinen, olisin ihastuksissani. Näin on joskus käynyt enkä todellakaan ole säikähtänyt asiaa. Olen kokenut suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta ja jopa kiihotun siitä, että mies osaa puhua syvällisiä ja on älykäs. Jos mies taas ei pian osoita merkkejä kypsästä jattelusta, tapailu jää siihen. Eli minun neuvoni on se, että ole vain reilusti sellainen kuin olet. Jos nainen on kaltisesi, hän vain kiinnostuu sinusta lisää. Jos hän taas lähtee karkuun, ei hän ollutkaan sinua varten.

Tsemppiä sinulle! Jatka vain etsintää. Kyllä joku vielä ymmärtää arvosi.
Takaisin alkuun

nessu
Vieras

Joskus käy toisinpäin. Tutustuin ja ihastuin mieheen joka osasi puhua henkeviä siis heti ekoilla kerroilla. Aluksi oltiin siis vaan ystäviä 2-3 kk, mutta sitten ku alettiin kunnolla seurustelemaan, asialliset keskustelut jäivät. Juuri kun mies oli saanut minut "nalkkiin", niin juuri ne asiat mihin ihastuin olivatkin osaksi harhaa. Minä olen ainakin sellainen nainen, että miehellä täytyy olla älyä ja myös jotain järkeä puheissaan. Aivan alussa ei kannata lyödä kaikkia henkeviä ajatuksia tiskiin vaan ripotella niitä sopiviin paikkoihin. Politiikasta puhutaan vasta kun vähän tunnetaan jo toisiaan, mutta ei saa olla liian jyrkkäkään.
Takaisin alkuun

maaria
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!
olistkohan sinä minulle se puuttuva puoli? =)
itse nimittäin nautin syvällisten asioiden keskutelemisesta, ja tykkäisin jo heti alussa jutella tulevaisuudesta. ei tietenkään heti vakavasti. mutta ei sitä meinaa uskaltaa, kun ei tiedä mitä se mies oikein ajattelisi...pitäisi hulluna=)
no joo.. olen 21 vuotias, ja minuun ei vetoa miehissä tämmöinen lökäpöksyjen gansta-sekoilu...kuten joihinkin ystäviini.
p.s minäkin pidän eric claptonista =)
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa