Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Naisen hemmotteluun vinkkejä?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

man
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:40 pm    Viestin aihe: Naisen hemmotteluun vinkkejä? Vastaa lainaamalla viestiä

Ajattelin yllättää naiseni työpäivän jälkeen ja järjestää jotakin hemmottelua,ainakin hyvää ruokaa ja esim.kokovartalohieronta. Kertokaa hyviä vinkkejä miten voisi naisen yllättää iloisesti? Mielikuvitusta peliin. Kertokaa naiset itsekin mistä pitäisitte jos oma miehenne yllättäisi teidät vastaavalla tavalla?
Takaisin alkuun

Sinitähkä
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Naisen hemmottelu riippuu melkosesti henkilöstä.Osa tykkää kun saa mieheltään jotain,esimerkiksi kukkia/nallen/kortin/hyvää seksiä/suudelmia/haleja....listaa voisi jatkaa loputtomiin!Mistä naisesi pitää?Onko antanut pieniä vinkkejä tyyliin "voi että tuo cd-levy on loistava!se pitäisi kyllä hankkia!" ? Tai jotain muuta vastaavaa? Kyllä minä veikkaan että jo se,että olet hänen kanssaan,saa hänet hyvälle mielelle! Tsemppiä ja menestystä!
Takaisin alkuun

Ninni
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi sua ihanaa!
Hemmottelis munkin mieheni mua joskus noin! Ei tarvisi olla edes mitään isoa, mä rupeisin varmasti itkeen jos tois edes joskus yhden pienen kukkasen. Kerro sitten mitä sä keksit!
Takaisin alkuun

väsynyt...
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinpä, rannekellon sain kihlajaislahjaksi 24 vuotta sitten. voihan sitä muistella, että on joskus lahjan saanut Erityisen pahalta tuntuu, kun itse huomioin aina kaikki merkkipäivät ja toinen ei voi sanoa edes 'onnea' syntymäpäivänä. Tuntuu uskomattomalta että joku hemmottelisi noin! Toivottavasti keksit jotain kivaa, ei sen suurta tarvii olla, ajatus on tärkein!
Takaisin alkuun

suski
Vieras

Tää tulee tosi myöhään mutta jos edelleen haluat yllättää naistasi ja yleensä luet tätä niin ainakin mun oma kultani yllättää mut joskus hunajahoidolla+hieronnalla saunassa, sen jälkeen oli ihana olo ja kyllä, myös aika kiihottunut! Joku sellanen hyväilevä kokovartalohieronta on kans todella ihanaa, varsinkin jos välillä vähän kiusoittelee, mutta kiusotellessa on tärkeetä muistaa ettei aivan koske herkimpiin alueisiin ku melkeen vaan ja tosi hellästi(mahdollisesti myös kielellä) niin vaikutus on paras.
Toivottavasti onnistut!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa