Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Apua itsetunto-ongelmaan?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Miika
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:53 pm    Viestin aihe: Apua itsetunto-ongelmaan? Vastaa lainaamalla viestiä

Mistä mä saan apua itsetunto ongelmiin? Asia häiritsee tuota parin saamista aika lailla kun en oikein luota tai jotain sellasta itseeni. Lisäksi mua vaivaa älytön torjutuks tulemisen pelko. Oon 24v poika.
Takaisin alkuun

Emma
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kokeile masennuslääkkeitä. Ne poistavat ahdistusta ja auttavat keskittymään omiin hyviin puoliin. Kun olet oppinut luottamaan itseesi, voit sitten pikkuhiljaa luopua lääkkeistä. Itse olen saanut apua omiin itsetunto-ongelmiini ko. tavalla. Lääkityksen aloitus voi aluksi tuntua isolta askeleelta, mutta kokemuksesta tiedän, että jos huono itsetunto häiritsee elämää pahasti, niin kannattaa kokeilla tämä mahdollisuus.

Voisit myös käydä puhumassa asiasta esim. perheasiainneuvottelukeskuksessa. Vaikka nimi kertoo muuta, keskus on kaikenlaisia ongelmia varten ja tapaamiset eivät maksa mitään. Joskus järjestetään myös erilaisia kursseja, joilla voi oppia pääsemään eroon erilaisista ongelmista. Avain lienee kuitenkin oman ajattelutavan muuttaminen.
Takaisin alkuun

Töhry
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yritä nähdä itsessäsi ne hyvät piirteet ja vain hyväksyä huonot, sillä niitä on kaikissa. Itsestään huolehtiminen on minulla pitkällä tähtäimellä auttanut, kun tietää näyttävänsä kivalta, se myös heijastuu muuhun olemukseen ja ajatuksiin.

Tunnetko olevasi hyvä jossakin? Onnistumisen elämyksiä saa esimerkiksi liikunnasta, vaikka edistyminen voi olla hidasta. Tee asioita joista todella nautit ja joissa voit kehittyä.

Uskalla myös heittäytyä. Tutustu ihmisiin, ja nauti heidän seurastaan. Unohda se, millainen sinun tulisi olla ja olo sitä mitä olet. Muutkin kyllä arvostavat sinua, jos arvostat itseäsi!
Takaisin alkuun

Eräs
Vieras

En todellakaan suosittele masennuslääkkeitä, tai MINKÄÄNLAISIA lääkkeitä kyseiseen ongelmaan... huh, toivottavasti et ole sellaiseen ryhtynyt. Muitakin konsteja todellakin löytyy, kuten oman ajattelutavan muuttaminen
Takaisin alkuun

know what you mean
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Torjutuksi tuleminen on pelottavaa, mutta sitä tapahtuu aina. Parempi että tulee torjutuksi, kun se että ei tapahdu mitään.
Sanot että olet 24v poika, suosittelisin että alat olla 24v MIES. Riskejä on otettava, muuten ei saa mitään. Itsetunto on itsensä hyväksymistä sellaisena kuin olet, se on parasta elämässä kun saa olla juuri sitä mitä haluaa. muiden mielipiteet pitää ottaa vain muiden mielipiteinä, kuten tämäkin viesti... (mielipiteistä saattaa kuitenkin löytyä hyviä neuvoja, joten kuuntele....)
Takaisin alkuun

anna
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä uskon -ja kokemuksestä tiedän- että myös ikä voi auttaa. 24-vuotiaana olet vielä -kaikesta huolimatta- nuori ihminen, joten älä ota aikapaineita, vaikka ympäristö niitä tyrkyttäisi. Roolit vaihtuvat -joskus joku pelkää sitä, että sinä torjut hänet. Olet arvokas sellaisena kuin olet, usko pois!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa