Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Miksi en tule raskaaksi?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Tahtoo!
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:08 pm    Viestin aihe: Miksi en tule raskaaksi? Vastaa lainaamalla viestiä

Miks'en tule raskaaksi???
Olemme yrittäneet reilun vuoden. Mitään ei ole tapahtunut, ei yhtään mitään. Kynekologin mukaan mitään elimellistä estettä ei pitäisi olla, ei myöskään polyyppeja, endometrioosia... Kuitenkaan ei onnistu. Olen ollut todella masentunut.
Sanokaapas, voisiko yksi syy olla se, että mies on 47 v.? Eikös siittiöiden määrä iän myötä vähene? Olen itse vähän alle 30. Mies polttaa, samoin minäkin olen polttanut, enää en.
Mistä tietää, että on oikea aika kuukaudesta, siis onko mitään varmuutta, kuinka pitkään ovulaatio kestää?
Kuinka usein yhdyntää?
Sitten vielä: Mistä saa tietoa lapsettomuushoidoista, miten se käytännössä tapahtuu, mitä se maksaa, mitä eri vaihtoehtoja on?
Vastailkaa!!!
Takaisin alkuun

sylvi
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vastauksia useampaan kysymykseesi saat vähän alemmassa kirjoituksessani. Lueppa ne!
Eli aamulämmönmittauksesta suusta kannattaa aloittaa ja tehdä siitä jonkinlainen taulukko/käyrä.. jotta näät tapahtuuko mitään kierron aikana.
lapsettomuushoidot alkavat juuri tällä tutkimuksella...Siis sinun pitäämitatata n 6kk aamulämpösi suusta ennen ylösnousua .
tuskinpa miehesi ikä vieläon este. Miehet ovat toimintakunnossa paljon iäkäämpinä kuin me naiset. Se on eriasia on minkä laatuista miehesi sperma on , se on myös ensimmäisiä tutkimuksia joita tehdään , siis tutkia sperman laatu miehesi antamsta näytteestä.
Takaisin alkuun

näin
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaks viikkoo menkkojen jälkeen ja kaks viikkoo ennen seuraavia,siis keskikohdas,
on se otollinen aika.kokemusta on.miehet pystyy tuleen isäksi vaikka 70-vuotiaana,
kuulemma.siitä mulla ei kyl omakohtasii kokemuksia...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa