Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Kukkia vai ei?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

kukkamies
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 8:34 am    Viestin aihe: Kukkia vai ei? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen ollut tyttäystäväni kanssa 1v4kk yhdessä, ja ehdittiin olla 4kk avopuolisojakin, kunnes hän ihastui netin välityksellä toiseen.

Rakastan häntä silti, vaikka hän loukkasi minua niin, etten ennen tuntenut sellaista sisäistä tyhjyyttä. Hän loukkaa minua edelleen, ja valehtelee, ettei sillä ole mitään tämän uuden ihastuksen kanssa, toisin kuin muut kaverini sanovat minulle.

Tämä tarina ei kuitenkaan kuulu tälle ostastolle, mutta seuraava kuuluu.

Olen aina ostanut tytölleni kukkia - ruusu per vuosi. Olen aina tuonut ne yllätyksellä, esim jättänyt ne äidilleen, ja tämä sitten antoi ne tyttöni herättyä. Tänä vuonna olen miettinyt seuraavaa: Aion ostaa hänelle taas ruusut ja hänen vanha ihana hajuvesi, jota ei enää valmisteta, mutta onnistuin löytämään pikkupullollisen. Ajattelin viedä ne hänen työpaikalleen ja asettaa nämä kaikki hänen työpöydälleen. Ja tietenkin koko juttu yllätyksenä taas, etten kerro mitään etukäteen.

Minua vaan arveluttaa. Pitäisikö minun antaa hänelle nämä kukat, vai ei. Jos annan, osoitan, että edelleenkin rakastan häntä, mutta hän siten ymmärtää, että se mitä hän teki, ei vaivaisi minua enää. Jos en taas anna niitä kukkia, hän sentään tajuaa minkä menetti, sillä tuskin kukaan hänelle niin monta kukkaa ostaisi. Tuskin kukaan tuhlaisi niin paljon rahaa vain johonkin syntymäpäivälahjaan.

Joten mitä mieltä olette. Kertokaa, pyydän. Hänen syntymäpäivänsä lähestyy.

Kiitos etukäteen viesteistänne.
Takaisin alkuun

vihainen
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 8:35 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Katko ne ruusut sentin pätkiksi työpöydälle, ja kaada hajuvesi silpun päällä...

mimmi varmaan arvaa kenen nimimerkki siinä on... ja tietää kenen sydämmen on särkenyt....
Takaisin alkuun

Huokaus.. =)
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 8:36 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi kun minunkin mieheni yllättelisi minua noin...
Minusta se kertoo että rakastaa toista kun viitsii tehdä jotain ilahduttaakseen toista..
Kerroppa sinä minulle, miksi kaikki miehet eivät omaa tuollaista piirrettä kun sinulla on? Musta ois ihanaa jos mieheni tois joskus kukkia tai jotain.. Kyse ei ole siitä etteikö hän rakastaisi minua.. kyllä me ollaan hyvin rakastuneita.. Mut kolme vuotta ollaan nyt yhteistä polkua kuljettu, eikä sen varrelta ole löytynyt kuin parit kukat..

Jos tosiaan rakastat naista kaikesta huolimatta ja olisit valmis hänen kanssaan vielä jatkamaan, vie ihmeessä ne kukat ja hajuvesi =)
Jos päättää aloittaa alusta, mielestäni on ihan turha olla katkera. Jos on niin alku ei tapahdu puhtaalata pöydältä.
Takaisin alkuun

kukkamies
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 8:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos viesteistänne. Tarkennan asiaa kertomalla, että olemme siis tosiaan eronneet, emme asu yhdessä minun miettiessäni näitä sydänhuolia. Kun tyttö alkoi olemaan pois kotoa kertomatta missä oli, ja sanonut, että "hänellä sellainen vaihe, ettei sitä jostain syystä kiinnosta sattuuko minuun vai ei", päätin lähteä.

En ottanut mitään mukaani, paitsi ne tavarat, jotka toin kämppäämme. Kaiken yhteisen jätin hänelle. En välitä niistä enää, sillä ne oli hankittu yhteisvoimin tytön kanssa, tytön jota rakastin enemmän kuin elämää, ja joka teki minulle näin. Miettikää - joku kusipäämulkku nettituttu. Huoh..

Olen melko varma, että hän ei odota kukkia tänä vuonna minulta. Siksi tämä työpaikkaratkaisu onkin minulle ihanteellisin, sillä sinne hän niitä vähiten odottaa ilmestyvän. Tämä hajuvesi.. Olen etsinyt sitä viikkoja. Tilannut jenkeistä ja Saksasta, mutta kaikki ollut jotain aivan muuta. Tiedän, että hän muistaa, miten paljon pidin niistä. Haluan sillä tavalla viestiä hänelle, että kaipaan sitä tyttöä, jonka kanssa vietimme monet yöt jutellen, ja jonka ansiosta olin maailman onnellisin mies. Nyt, hän on tehnyt minusta maailman onnettoman. Ja tämä tunne on pahaa, uskokaa. Kestämättömän pahaa.

Haluan viedä hänelle ne kukat, jotta hän miettisi kerrankin tosissaan minkä hän menetti. En ole itserakas paska, mutta en ymmärrä miten olisin voinut osoittaa rakkauttani enemmän. Siivosin kotimme, kun hän oli töissä. Pesin pyykkimme, laitoin ruokaa ja tiskasin, sillä aikaa kun hän jutteli netissä tämän superhienon pojan kanssa. Vein hänen koiransa ulos, jotta hän voisi nukkua pidempään, mutta herättyään hän ryntäsi aina koneelle. En ymmärrrä. En ymmärrä miksi edes avaudun.

Jos sattuu niin, että joku tyttö on vastaavassa tilanteessa - ihastunut toiseen, uskokaa tytöt, älkää miettikö mitään "en halua satuttaa"-vaihtoehtoja. Kertokaa totuus ja jutelkaa siitä. Minun kohdalla sain tietää tästä uudesta pojasta aivan eri paikasta, kuin olisi pitänyt. Ja mikä pahinta, en voi edes puhua kenenkään tutun kanssa, sillä en halua, että exäni pidetään jonain pettäjänä. Olen kyllä loukattu, mutten ole kusipää. En aio pilata hänen sosiaalista elämää, puhumalla tästä uudesta pojasta. Hän kyllä tuo sen asian itse esille, jos sitä itse toivoo.

Te, jotka luitte tämän, pahoittelen, että tämä hyppäsi näin pahasti sivuraiteille. Ei ollut tarkoitus avautua. Avautumista on näillä sivuilla ihan tarpeeksi muutenkin.
Takaisin alkuun

Huokaus taas
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 8:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Musta on hirmu tärkeää avautua jos siltä tuntuu..

Voisit ihan hyvin toimittaa ne kukat. Näkeepähän sit tosiaan mitä menetti.

Miten voi ihastua netin välityksellä, sitä en ymmärrä..
Tai toki jokainen voi antaa itsestään ihan millaisen vaan miellyttävän kuvan tätä kautta.. en tiedä.

Sinulle toivon jaksamista ja muista että se nainen ei tosiaan ole viimeinen nainen jota maa päällään kantaa. Varmasti löytyy nainen jonka sydämen sulatat, ja joka arvostaa sinua. Minäkin arvostan asennettasi, olla olematta kusipää kaikesta huolimatta. Fiksun ihmisen puhetta. Tiedän tunteen kun tekisi mieli huutaa koko maailmalle miten pahalta tuntuu, mutta fiksu ihminen arvostaa toista ihmistä, huolimatta siitä mitä tuo toinen on sinulle tehnyt. Jaksamista nyt vaan.. asioilla on tapana järjestyä, jos ei heti, niin joskus kumminkin =)
Takaisin alkuun

Sofia
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 8:44 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hmmm... vie kukat ja hajuvesi, vie ne "yhteisten kauniiden muistojen vuoksi", älä ole katkera. Älä roiku tytössä, yritä kaikkes unohtaa hänet, näin tyttö ymmärtää päivä päivältä paremmin mitä on menettänyt. Sinun laisiasi aarteita on harvassa ja uskon, että tyttö huomaa sen pian. Kun olet unohtanut tytön ja löytänyt uuden onnen, jossa sinua arvostetaan tämä kyseinen tyttö luultavasti katuu ja tahtoisi sinut takaisin. Mutta sittenhän se on jo liian myöhäistä.... -vai onko? Ehkä sinä sitten pääset särkemään toisen sydämen.
Takaisin alkuun

Kohtalotoveri
Vieras

LähetäLähetetty: Pe Hei 20, 2007 10:49 am    Viestin aihe: 1 Vastaa lainaamalla viestiä

Voisin lyödä vaikka vetoa, että tämä tyttöystäväsi tulee vielä haikailemaan perääsi kukkien kanssa tai ilman. Eihän jollain netti ihastumisella pitkälle pötkitä. Kerro ihmeessä miten on mennyt? Annoitko kukat??
Takaisin alkuun

vallu

LähetäLähetetty: Pe Hei 20, 2007 1:48 pm    Viestin aihe: kukkia vai ei Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

kuuleppas olet varmasti ikävässä tilantessa minusta on aivan turahaa mitkään kukat,ja muutkaan ostokset sillä ei yksin osoiteta todellista rakkautta vaan rakkaus osoitetaan ilman pitään puheita,ja lahjoa arki
elämässä johon sinulla ei ole enää mahdollisuuta,mutta jos kaiken annoit
suhteelle eikä se ollut minkään väärtti,niin osta itsellesi kalleimmat kukat,ja onnitele itseäsi että pääsit näin helpolla eroon,sillä ymmärät että
ei auta että sinä rakastat häntä vaan se pitää olla molemmin puolista,sillä
kannettu vesi ei pysy kaivossa!
koka itsesi psyykkisesti,ja anna aikaa itselles,ja lähde kohtaamaan
uudet haasteet muista on varmasti luoja luonut sinulle myös tytön,joka
varmasti antaa sinun rakkaudelle arvon "sinun ympäristös on esim:eräs
punatukkainen tyttö"!

terveisin:vallu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa