Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Kiltit naiset?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Mukava itsekin
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:03 pm    Viestin aihe: Kiltit naiset? Vastaa lainaamalla viestiä

Kertokaapa kauniit/söpöt, kiltit, mukavat ja muutenkin ihanat naiset missä teihin voisi tehdä läheisempää tuttavuutta.
Mikä olisi hyvä paikka tavata naisia jos ei välttämättä tykkää örveltää baareissa.

Haluaisin tavata naisen jotka mieluummin perjantai iltana jäisi kotiin viettämään iltaa. Tehtäis hyvää ruokaa, ja avattais joku hyvä pullo viiniä. Ehkä käytäis joku rauhallinen iltalenkki, ja sen jälkeen mahdollisesti saunaan.

Löytyykö vielä naisia joita tämänlainen perjantai-ilta kiinnostaisi? Vai pitääkö vain tyytyä siihen baarielämään?
Takaisin alkuun

Sandelmiina
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huokaus...kyllä tuollaisia naisia löytyy, mutta en osaa neuvoa sinulle että mistä...pidä vain silmät auki Siis minä Rakastaisin yli kaiken tuollaisia iltoja, varsinkin jos mies yllättäisi töden jälkeen tai muuta, voi huokaus.

Sinun pitää vain rohkeasti avata keskustelua kahviloissa, vaikkapa bussissa tai muissa arkisissa paikoissa. Olenhan minäkin oman baarikauteni käynyt läpi ja vielä tottakai silloin tällöin käyn baarissa, mutta hyvin harvoin. Enkä todellakaan ole mikään "nörtti", ihan kauniiksi sanottu, liikuntaa harrastava, työssä käyvä nuori nainen. Itse olen tavannut nykyisen mieheni baarissa ja silti Rakastan koti-iltoja, että kyllä niitä sielläkin on, mutta ehkä harvemmassa. Toivoisin vain, että miehenikin Rakastaisi koti-iltoja yhtä paljon kuin minä...usein käy niin, että hän menee ja minä jään kotiin, koska ystäväni asuvat eri paikkakunnalla kuin täällä pääkaupungissa.

Täytyy kyllä sanoa, että et olisi voinut mahtavaa koti-iltaa paremmin kuvailla, kuin noin miten sen teit. Aivan ihanaa!

Kyllä sinä vielä löydät jostain sen oman Kullan, jonka kanssa voit viettää noita ihania iltoja

Onnea etsimiseen ja lämpöisia syysiltoja
Takaisin alkuun

tytti
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

löytyy tuollaisia naisia, itse käyn kyllä baareissa mutta jos löytyisi keskustelutaitoinen mies johon rakastua niin kotiin jäisin mieluummin ja yhdessä tekisin viikonloppu matkoja yms Mutta haaveissa vain. Oma mies ei mihinkään lähde ja jos lähtee niin ei meillä ole mitään juteltavaa. Baarielämä häntä vetää joka viikonloppu puoleensa En enää hevillä ota uutta miestä, en ainakaan yhteen muuta.
Takaisin alkuun

luutuhkimo83
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ehkä sellainen nainen, jota kuvailit voisi seisoa bussiasemalla surullisen näköisenä katsoen muita pareja. miettien itse ettei kelpaa, vaikkei ulkoisesti mitään vikaa olekaan. tai olla edelläsi jonossa kirjastossa kädessään kirja, johon paeta pahaa maailmaa. käyn toki baareissa ehkä 4 kertaa vuodessa, mutta joka kerta joudun toteamaan ettei täällä ole sitä mitä etsin.

itsekin kaipaan sellaisia perjantai-iltoja joihin kuuluu mainitsemia asioita. voih, niin ihanaa itse olen juuri laittamassa "suhdetta" poikki, kun mies on lennossa joka ilta jossain päin kaupunkia. nyt kun sain vihdoin todettua miehelle, etten halua jatkaa suhdetta, mies soitteli ja haluaa nähdä. olen niin sekaisin asiasta, mutta en siitä nyt tähän kirjoita tämän enempää.

itse pidän rauhallisista koti-illoista. saisi käpertyä toisen syliin ja tietää varmasti että on rakastettu. haaveita, niin tuskaisia.. ehkä minunkin onnistuu joskus löytää sellainen mies, jolle biletys ja kaverit eivät ole henki ja elämä.
Takaisin alkuun

anelma
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

itseäni kyllä tollanen ilta kiinnostaisi paaaaaljoooon enemmän kun joku baarireissu. Itse olen avoliitossa ja olisi kiva todella tehdä jotain yhdessä mutta miestä tuntuu kiinnostavan vain tietokone...arvostaisipa hänkin tollasta illanviettoa.

Aukase rohkeasti suusi erilaisissa paikoissa, ehkäpä vieläomasi,olet sen ansainnut.
Takaisin alkuun

Virva
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perinteiset paikat löytää "tavallinen" nainen lienevät joku harrastus, koiran kanssa ulkoilu tai työpaikka. Koeta etsiä sellaisia tavallisemman näköisiä naisia, kaunottarilla valitettavan usein päähän mahtuu vain yksi asia - he itse. Kun tapaat tällaisen kivan näköisen naisen, tee rohkeasti tuttavuutta jollakin kivalla tavalla, ei mitään "ehdotuksia" heti kättelyyn. Itse esimerkiksi erittäin mieluusti käytän perjantai-illat juuri kuvailemallasi tavalla. Onnea etsintään!
Takaisin alkuun

mieti vielä
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:05 pm    Viestin aihe: harkitse Vastaa lainaamalla viestiä

Et sä sellaista pitemän päälle halua. Kun kyllästyt koti-iltoihin, alat hylkäämään "koiran" kotiin odottamaan. Miehet EI halua kilttiä kotona odottelijaa, vaan haasteen piiritettäväksi.
Takaisin alkuun

Vieras

LähetäLähetetty: To Hei 19, 2007 8:32 am    Viestin aihe: Kiltit tytöt Vastaa lainaamalla viestiä

Hei!
Meneppä nyt Vaasaan ja siellä viikonloppuna ulos rampille. Sieltä löytyy aarteita...
Takaisin alkuun

Vieras

LähetäLähetetty: To Hei 19, 2007 8:35 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ja vielä sellaisia tyttöjö jotka haluaisivat olla mieluummin kotona ja tehdä ruokaa ja lenkkeillä juuri niin kuin sinä kirjoitit. Mene ja kysy suoraan ja kerro mitä haluaisit.
Takaisin alkuun

Nora.T

LähetäLähetetty: Su Maa 14, 2010 12:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä ja (moni muukin nuori, kiltti ja ihana nainen) viihtyy myös kotona ja rauhallisemmissa merkeissä. Itsellä menee harrastuksen vuoksi perjantai-illat urheillessa ja olen ihan tyytyväinen ratkaisuuni. Älä toki lannistu! Wink

Yllä tulikin jo monta kätevää arkista paikkaa, joissa voi tutustua ihmisiin. Jos ei halua baareissa viihtyvää tyyppiä, ei sellaista ihmistä kannata baarista etsiä. Näin ainakin minun maalaisjärjelläni. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa