Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Joululahjaksi tyttöystävälle?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

p.e.
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:37 pm    Viestin aihe: Joululahjaksi tyttöystävälle? Vastaa lainaamalla viestiä

Noniin tytöt, kertokaa mitä juuri TE tahtoisitte saada joululahjaksi. Seksilelut pois luettuna, jos muuta en keksi niin pakko kai hommata itselleni korvike Wink
Takaisin alkuun

-1980
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Henkilökohtaisesti tahtoisin saada miesystävältäni kauniin korun, kauniit alusvaatteet, yllätys matkan, vaikkapa kylpylään tai sitten jotain käytännöllistä jota olen toivonut, mutta tottakai tuollaiset ajatukselliset yllätyslahjat ovat ykkösjuttu ja saavat onnelliseksi

Onnea lahjan hankintaan Smile
Takaisin alkuun

tonttu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Haluaisin kengät, takin, "kotipuvun", jotkut ihanat korvikset, kosmetiikka käy aina (myyjät auttavat valinnassa), hajuvettä.. Yleensä aina kaikki mikä on henkilökohtaista ja juuri minulle valkattua. Ei siis esim. juustohöylää yhteiseksi.. ellei sovita erikseen. Kuulostele ja kuuntele mitä tyttöystäväsi puhuu.. Tytöt usein sanovat asioista, voi kun toi olis kiva, onpa ihanan tuoksuista.. näin viestittävät vinkkejä, joita toivovat miestensä ymmärtävän!

Arvo ei kuitenkaan ole tärkein vaan ajatus, millä sen lahjan hakluaa antaa..
Takaisin alkuun

mussukka-lääkäri
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 12:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tahtoisin timantti-sormuksen, sellaisen melkein yhden kranaatin tai vähintään niin paljon maksavan että miehen palkka uppoaa siihen 3 kuukautta. Tämä on myös sitten perinteinen lupaus avioliitosta. Siitä että mies lähtee minua osin elättämään, koska mehän tienaamme alalla kuin alalla kuitenkin 20 % miehiä vähemmin ja sen lisäksi siedämme miesten likaisia kotisukkia ja teemme kotitöitä keskimäärin 5h viikossa enemmän kun miehemme käyvät urheiluissa. Miehet ovat ihania ja ansaitsevat hupinsa, niin myös me naiset turhamaisuutemme ja huulipunan---ah ihanaa.
Takaisin alkuun

j77

LähetäLähetetty: Ti Mar 30, 2010 11:12 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="mussukka-lääkäri"]Tahtoisin timantti-sormuksen, sellaisen melkein yhden kranaatin tai vähintään niin paljon maksavan että miehen palkka uppoaa siihen 3 kuukautta. Tämä on myös sitten perinteinen lupaus avioliitosta. Siitä että mies lähtee minua osin elättämään, koska mehän tienaamme alalla kuin alalla kuitenkin 20 % miehiä vähemmin ja sen lisäksi siedämme miesten likaisia kotisukkia ja teemme kotitöitä keskimäärin 5h viikossa enemmän kun miehemme käyvät urheiluissa. Miehet ovat ihania ja ansaitsevat hupinsa, niin myös me naiset turhamaisuutemme ja huulipunan---ah ihanaa.[/quote]

Alalla kuin alalla. On niitä aloja myös, missä naiset tienaavat enemmän. Entä äitiyslomat yms. Tunnut olevan katkera miesten palkkojen suhteen. Itse ostaisin sinulle sen 3kk palkan sijasta tiskiharjan. Ei taida sinua muu kuin raha kiinnostaa miehessä. Meillä ainakin mies tekee raskaat työt kotona ja nainen kevyemmät. Myös mies siivoaa meillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Parikas

LähetäLähetetty: Ti Huh 19, 2011 10:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jotain itse tehtyä! Omatekoisuus on aina plussaa, tai no ainakin melkein aina... Rolling Eyes

------------------------------------------
link.flirtfair.fi/

Viimeinen muokkaaja, Parikas pvm Pe Tou 13, 2011 10:55 am, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun

liberda

LähetäLähetetty: To Tou 05, 2011 2:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joku itse tehty juttu toimii aina. Pääasia, että lahjassa on jotain persoonallista eikä pelkkä työpäivän päätteeksi kiireessä marketista haettu tusinatavara.
Takaisin alkuun

redrider

LähetäLähetetty: Ke Mar 21, 2012 9:40 pm    Viestin aihe: Miten olisi korut? Vastaa lainaamalla viestiä

www.wwc-deals.co

Itse ostin tuolta kaksi kaulakorua. Ne olivat todella upeat ja tulivat nopeasti ja hyvin pakattuina kauniissa korurasioissa. Suosittelen! Laughing
Takaisin alkuun

valentine809

LähetäLähetetty: Pe Tou 10, 2013 8:34 pm    Viestin aihe: Lahjat tyttöystävälle Vastaa lainaamalla viestiä

Voi tytöille muutenkin ostaa lahjoja kun vain jouluna Smile Ainakin itse ostan poikaystävälleni joskus pieniä yllätys lahjoja.. Jos kaipaat vinkkejä tyttöystävän lahjaideoihin niin ainakin netistä saa helposti tilattua vaikka mitä! Viime vuonna kyllä tehtiin vähän erilainen joululahja meille molemmille kun lähetettiin kaikki rihkamakorut sun muut kulta ja hopeaesineet verkkokultaan link.verkkokulta.fi/ ja lähdettiin niillä rahoilla yhteiselle lomalle Smile
Takaisin alkuun

hyväksyn

LähetäLähetetty: Ke Syy 18, 2013 9:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jokin hajuvesi mistä mies itsekin pitää. Parempi jättää ostamatta jos et tiedä tyttöystävän hajuvesimakua. Myös: samaa käyttämääni kallista hyvää hajuvettä lisää.

Koru. Mikä tahansa minkä tyyppisiä vain käytän.

Nuo on ne kaksi klassikkoa itselleni. Myös laadukkaat huivit tai sellaiset alusvaatteet joita mies haluaisi nähdä ylläni. Rintsikat on naisten aina hyvä tosin ostaa itse, ellet tiedä tarkalleen minkä kokoiset/malliset/jne pitää ostaa jotta ne ovat sopivat.

Ehkä jotakin ylellistä tai kallista kotiin, jotain mitä molemmat haluamme mutta mihin normaalisti ei ole varaa. Omalla kohdallani tällaista olisi puuvillasatiinilakanasetti väriin sointuvia aluslakanoita myöten.

Matkoja tykkään olla itsekin suunnittelemassa. Muutoin ihana yllätys mieheltä toki on, että hän haluaa maksaa (pienenkin) get-awayn jonnekin, ja kysyy minne minä haluaisin mennä.
Takaisin alkuun

arttun

LähetäLähetetty: Ke Huh 16, 2014 2:06 pm    Viestin aihe: Kalenteri Vastaa lainaamalla viestiä

Itse väsäilin rakkaalleni yhteisistä hetkistämme kalenterin. Kierresidontalaitteella sain kätevästi kalenterin väsättyä.
http://eco-toimistotarvikkeet.fi/tuotelistaus/kierresidontalaitteet_kampasidontalaitteet_a4_ja_kierteet Kyseiseltä sivulta löytyi kaikki tarvittavat vehkeet kalenterin valmistukseen! Very Happy
Takaisin alkuun

Eila Juva

LähetäLähetetty: Ke Jou 02, 2015 3:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei ajankohtainen ketju taas! Smile

Päätin ostaa poikaystävälle hiukan kalliimman lahjan tänä vuonna. Ei riitä edes veronpalautukset, kun päätin semmoisen lomamatkan täräyttää. Mutta pieni [url=https://www.nordcredit.fi]joustoluotto[/url] auttaa, Jenkkeihin Jenkkeihin!!!
Takaisin alkuun

jappis

LähetäLähetetty: Ma Tou 23, 2016 11:56 am    Viestin aihe: Uudistettu toimistotarviketukku.fi Vastaa lainaamalla viestiä

Hei! Käykää tutustumassa uudistettuun toimistotarvikkeiden verkkokauppaan [url]https://toimistotarviketukku.fi[/url]! Edulliset hinnat ja nopea kotiinkuljetus myös yksityisasiakkaille!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa