Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Mitä nainen OIKEESTI haluaa?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Kujalla?
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:28 pm    Viestin aihe: Mitä nainen OIKEESTI haluaa? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen tässä joutunut vuosia seuraamaan naisten valitusta "kunnon miesten" puutteesta, ja on pakko myöntää että kaikkinainen ymmärtämykseni naisten sielun elämään on romahtanut totaalisesti!Hyvin heikosti näyttää "kunnon miehillä" menevän, valitettavasti.Monesti pääsee nauttimaan jonkun sadistisen naamalla hyppijän koroista.
Toista ääripäätä edustaa tunnettu "fakta", että naiset rakastuvat renttuihin..??Kuinka kauan kukaan täysipäinen neitokainen jaksaa katella äijää joka viettää elämänsä hienoisessa myötälaitasessa, ellei harrastukset sitten satu kohtaamaan?
Eli siinä noi ääripäät, mutta mites me väliin putoojat??
Itse olen yrittänyt jo pidemmän aikaa löytää itelleni neitokaista tuosta välimaastosta, heikolla menestyksellä toistaiseksi mainittakoon...
So, ladys kertokaa IHMEESSÄ mitkä ovat ne "elämäsi miehen" ominaisuudet jotka saavat sun kellosi tikittämään??Ei ulkonäkö vinkkejä, kiitos!
Takaisin alkuun

Ikuinen haaveilija
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rakas Joulupukki!

Lähettäisitkö minulle unelmamieheni, joka

- on päässyt kaikista entisistä naisistaan irti.

- saa minut nauramaan.

- antaa turvallisuuden tunteen: ei joka ilta kotona olemalla vaan kun käy poikien kanssa kalassa tai kaljalla, kotiin tullessaan haluaa minua.

- vie minua pyytämättä ulos, ihan sama onko se patikkaretkelle vai ravintolaan - kunhan vie.

- osaa käytöstavat.

- rakastelee minua kiihkeästi.

- on myös lasten kanssa, että saan omaa aikaa.

- osaa kertoa ajoissa, jos joku asia mättää.

- haluaa vanheta kanssani.

Kiitos!
Takaisin alkuun

Kujalla?
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jotenkin vähän tonnepäin mä tän oon kuvitellukkin, mutta...
Ehkä tässä sit mättää noi ulkonäkö seikat tai sit harrastuxet ei oikeen kohtaa tai jtn?
Jännä juttu miten aina IHAN väärät ihmiset kiinnostuu IHAN vääristä ihmisistä... Ei voi väittää etteikö yläkerran isännältä löytyis huumorintajua!
Anyway, kiitoxia vaan kovasti paljon haaveilijalle osallistumisesta! =)
Takaisin alkuun

nana
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ulkonäöllä ole merkitystä.parisuhteessa on molemmilla oltava myös omat menot ja omat ystävät.
Takaisin alkuun

äpy
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos joulupukki kirjeellä voisi jatkaa niin minä haluan:
- Turvallisuutta, jos "putoan" tiedän että joku ottaa kopin
- Hieman huomiota, en tosin halua olla keskipiste mutta tahtoisin minun tietävän että sinä tiedät minun olevan tässä
- rakkautta, vaikka vain hienon hienon kosketuksen kun menet ohi
- Kainalon, ei se että haluan kainaloosi tarkoita aina että haluan rakastella, kainalossasi on vain hyvä ja lämmin olla
- Osallistumista, ei sinun tarvitse koko taloa siivota, mutta keräisit vaikka pyykit tai roskat lattialta
- Yhteisiä hetkiä, mennän vaikka saunaan kahdestaan tai joskus olisi mukava lähteä uloskin yhdessä.
- Pieniä yllätyksiä, olisi mukava joskus saada jotain pientä, sen ei tarvitse edes maksaa mitään, kevään ensimmäinen sinivuokko on aivan ihana!
- Tahtoa, en haluaisi että luovutat heti kun joku asia ei suju.
- Omaa tahtoa, en halua että käyttäydyt kuin lauhkea lammas, jos kävelen valopylvään ympäri ei sinun tarvitse aina tehdä samoin.

Ulkonäölläsi ei ole juurikaan merkitystä, suihku voisi silti olla tuttu kaveri, pyykkikone ehjä ja minun puolesta parta voi lähteä Smile
Takaisin alkuun

Myös väliin putoaja
Vieras

Haluaisin lisätä tähän yhden oleellisen kysymyksen joka meitä "väliin putoajia" koskee. Kuinka me saamme naiset kiinnostumaan itsestämme? Kun minulla ainakaan ei ole mitään varsinaista yhtä tähteä mihin nainen voisi kiinnittää huomionsa.
Takaisin alkuun

Haaveilija
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ensihuomion saamiseksi voisi ehkä auttaa itsevarma esiintyminen ja peräänantamaton kiinnostus tytöstä - naiset rakastavat olla ihailun kohteena ja voisivat puhua vain itsestään kokonaisen illan!

Kiivas seuran etsintä näkyy kasvoilla, ironista on mielenkiintoisten ihmisten vastaantuleminen silloin kun olet seuralaisen kanssa liikenteessä...
Takaisin alkuun

rakastunut
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikkein tärkeintä olisi olla oma itsensä, sillä kenenkään toisen esittäminen ei onnistu, ainakaan loppuelämää.

Mutta, tässä muutama vinkki:

Ole kiinnostunut. Naisesta, hänen työstään, harrastuksistaan, perheestään.. Jos nainen vaivaantuu kyselemisestäsi, tajuat varmaan itsekin että menit liian pitkälle.

Ole kohtelias. Tarjoa hänelle drinkki, mutta älä tee sitä niin, että hän tuntisi olonsa maksulliseksi. Avaa hänelle ovi jos satut olemaan kohdalla, älä heittäydy turhan ritarilliseksi, suurin osa nykynaisista on kuitenkin aika itsenäisiä.

Hymyile. Älä murjota. Äläkä katsele muita naisia ollessasi hänen kanssaan! Tee hänelle selväksi, että olet kiinnostunut hänestä, etkä kenestä tahansa. Että sillä ON väliä, kenen kanssaan hän tässä istuu ja juttelee.

Ole huumorintajuinen. Mutta unohda puujalkavitsit. Ja jos et tunne häntä, älä myöskään naura hänelle. Menee hetki, ennenkuin nainen päästää sinut henkilökohtaiselle tasolle, missä pelleily hänen kustannuksellaan on sallittua. Ja siitä tuskin tulee koskaan yhtä sallittua kuin poikien peli-illoissa.

Älä esitä naistenmiestä. Jos olet sellainen, älä ole xD

Jokainen nainen on erilainen. Nainen, jolle menet juttelemaan, saattaa juuri olla eronnut. Hän saattaa olla eronnut, koska ex oli liian nössö. Hän saattaa olla eronnut, koska ex petti häntä. Hän saattaa olla eronnut, koska ex löi häntä.
Hän saattaa myös olla pitkäaikainen sinkku. Hän saattaa olla sinkku koska hänestä tuntuu että kaikki miehet haluavat häneltä vain seksiä. Hän saattaa olla sinkku koska hänestä kukaan mies ei enää ole romanttinen. Hän saattaa olla sinkku koska on kyllästynyt valehteleviin miehiin. Hän saattaa olla sinkku, koska hän etsii sitä oikeaa, joka vie häneltä jalat alta..
Koskaan et voi tietää. Mutta jos voitat puolellesi naisen luottamuksen, kaikki on sen arvoista.

Ole rehellinen, hymyile, ja katso silmiin kun puhutaan! (älä kaivele kynsinauhoja)
Takaisin alkuun

rakastunut
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tällä hetkellä tunnen olevani Sen Oikean kanssa. Emme vielä asu virallisesti yhdessä, vaikkakaan koko yhdessäolomme aikana emme ole viettäneet kuin yhden yön erossa.
Miksi rakastan juuri tätä miestä, niinkuin en koskaan ole rakastanut ketään muuta?

Mieheni on rauhallinen. Itse olen panikoija ja stressaaja-tyyppiä, kannan taatusti kaikki työasiani kotiin. Hän jaksaa aina kuunnella, kannustaa ja tukea minua. Hän sanoo "rakas, älä stressaa, hyvin se menee".

Hän on huomaavainen. Huolehtii aina, että minun on hyvä olla. Jos hän tekee itselleen leipiä, hän kysyy, haluanko minäkin. Jos menen sohvalle katsomaan televisiota, hän kysyy, haluanko peiton, koska minulla on tapana nyyhöttää sen alla. Jos hän kääntää sängyssä kylkeä ja vahingossa tönäisee minua, hän pyytää anteeksi koska pelkää että tahtomattaan satuttaa minua.

Hän on itsepäinen. Hän tekee niinkuin on aina tehnyt. Käy kavereidensa kanssa salilla, peleissä jne. En haluaisi miestä, joka jättäisi kaiken takiani. Jos hän on eri mieltä kanssani, hän sanoo sen. Mutta arvostaa silti minun mielipidettäni. Hän ilmoittaa minulle aina menoistaan. Kun hän ilmoittaa, voin olla hyvillä mielin, ja silloin hänkin nauttii toisaalla enemmän, kun tietää, etten minä huolehdi tai ole vihainen.

Hän halaa ja koskettaa. Hän silittää hiuksiani ja poskeani, piirtelee selkääni...Hän kehuu minua kauniiksi ja kertoo rakastavansa minua. Myös seksin aikana hän huomioi minut. Välittää siitä, miltä minusta tuntuu vai tuntuuko miltään. Hän antaa minulla aamusuukon, kun lähtee töihin. Hän lähettää minulle kesken työpäivän viestejä piristääkseen minua. Hän hieroo jos hartiani ovat kipeät tai jalkojani särkee.

Hän on fiksu. Hän ei tiedä etelä-amerikan valtioita, kaupunkeja ja jokia ulkoa..mutta hän tietää mitä maailmalla tapahtuu. Hän seuraa aikaansa. Hänellä on tunneälyä. Hän osaa vaihtaa renkaat ja lamput, muttei vietä aikaansa auton alla.

Hän antaa ajastaan myös minulle. Hän haluaa tehdä asioita kanssani, viedä minut syömään, vuokrata elokuvan, käydä juhlimassa..jopa pyykinviikkaus ja siivous hänen kanssaan on ihanaa.

Hän arvostaa minua. Hän ei ehkä palvo mutaa minun jalkojeni alla, mutta hän ei haluaisi, että joudun kävelemään sillä mudalla. Hän saa minut tuntemaan oloni hyväksi, kauniiksi ja rakastetuksi.

Jokaisessa meissä on myös huonoja puolia, niin myös hänessä. Joskus minun tekisi mieli kuristaa hänet Mutta yksikään huono puoli ei koskaan vie hänen hyviä puoliaan mihinkään, ne säilyvät ja niitä minä rakastan. Täydellistä ihmistä ei olekaan, mutta toisen virheet voivat tuntua pienemmiltä kuin toisen.

Parisuhde on molemminpuolista työtä, arvostusta, kunnioitusta ja luottamusta. Jos nainen tekee jotain sinun eteesi, mikset tekisi jotain hänen vuokseen. Ja taas toisinpäin. Ei kyse ole mistään kisasta, kuka tekee mitäkin ja milloin..koska jos molemmat huolehtivat toisistaan, ei kummallekaan tule edes mieleen laskea tehneensä itse enemmän!

Mikään ei ole koskaan helppoa..mutta vaiva on sen arvoista
Takaisin alkuun

onnekas
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olet todella onnekas kun olet löytänyt tuollaisen miehen. Kuvaus sopii omaan rakkaaseenikin sillä erotuksella, että hän ei aina ilmoita menoistaan tai saattaa perua jotain sovittuja juttuja. Mutta kun hän on paikalla, hän on todella huomiova.
Takaisin alkuun

mm
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samanlainen mies minullakin on, lukuunottamatta sitä, että hän hermostuu helposti ja kohdistaa sen joskus minuunkin...
Takaisin alkuun

minni
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pakko ottaa kantaa tohon että naiset rakastuu renttuihin. Mä nimittäin rakastuin, en sit tiedä mikä niissä vetää puoleensa, mut voin sanoa etten rakastu enää... Nyt on haaveissa kunnon mies. Jolla ei ole mitään riippuvuuksia, käy töissä, on kaikin puolin tasapainoinen mies ja jolla elämä kohdallaan. Miehen pitää tietää mitä haluaa, olla rakastava, hellä, näyttää tunteensa, avoin, kunnioittaa naista, ottaa toiset huomioon ja se kaikkein tärkein on olla luotettava.
Takaisin alkuun

Nainen 22
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos et itsekään etsi naista ulkonäön perusteella, saatat löytää haluamasi. Usein itseensä liikaa panostavat ihmiset ovat myös pinnallisia. ottakai löytyy myös nättejä naisia, jotka ovat kunnollisia. Kuuntele heidän juttujaan niin huomaat, millaisia he ovat. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että rentut ovat ällöttäviä. Vaikka ulkonäkö olisi kuinka vetävä, en pysty ihastumaan sellaiseen ihmiseen, jonka tiedän pinnalliseksi.

Minulle tärkeimpiä asioita ovat rehellisyys ja uskollisuus. Tottakai pitää olla myös hellä ja osata näyttää tunteensa. Toivoisin mieheltä myös taitoa keskustella syvällisistä asioista ja pohdiskella erilaisia asioita kanssani. Mies saisi olla melko itsenäinen, muttei pelätä sitoutua vakavasti. Haluan ehdottomasti naimisiin ja hankkia lapsia tulevaisuudessa.

Lisäksi toivoisin miehen olevan tunteellinen, koska itsekin olen. Olisi mukava harrastaa yhdessä ja viettää koti-iltoja baarielämän sijaan. Eläinrakaskin mies saisi olla. Arvot ja elämä pitäisi olla kunnossa. Ja kemioiden pitää kohdata siinä määrin, että tuntee vetoa toista kohtaan. Miehen tulisi pitää parisuhdetta tärkeänä ja ymmärtää, että sitä pitää hoitaa. Sopivasti saa olla mustasukkainen, muttei liian omistushaluinen.

Eiköhän siinä ollut tärkeimmät.
Takaisin alkuun

Uroksen
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nainen OIKEESTI haluaa UROKSEN!

En jonkinmittaisen kokemukseni perusteella voi muuta päätellä.
Ei ne halua koti-isää (seksuaalisuus katoaa)
Ei ne halua keskustelijaa (naiset tekee sen keskenään)
Ei ne halua ymmärtäjää (ei ne halua selittäjää tunteilleen)
Ne haluaa MIEHEN, joka hoitaa sille kuuluvat hommansa ja antaa naisellensa rajatun, mutta ei ahdistavan elinpiirin.
Takaisin alkuun

Ihmetyttää
Vieras

Selväksi tässä on nyt käynyt se, että ainakin suurin osa naisista haluaa kunnollisen miehen. Mutta miksi ihmeessä te naiset ette tule juttelemaan meidän kunnollisten miesten kanssa esim. baarissa tai muuallakaan?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa