Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Mitä nainen OIKEESTI haluaa?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Nainen 22
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ongelma on se,että koskaan ei voi ulkonäön perusteella sanoa, kuka on kunnollinen. Ja usein kunnolliset miehet eivät tykkää naisista, jotka tulevat "iskemään" tai ainakin saavat naisesta huonon kuvan, jos nainen lähestyy esim. baarissa. Helposti tulee sellainen kuva, että nainen on mennyt juttelemaan monille muillekin baarissa ja päätynyt ties minne. Jos esim. joku hyvä ystäväni osaisi sanoa, että joku mies on todella kunnollinen, en pelkäisi alkaa seurustella, ulkonäöstä viis, ja tekisin varmasti aloitteen. Mutta tällä hetkellä ei ainakaan ole tiedossa tällaista miestä...Usein pelkään, että mies esittää kunnollista vain minun takiani. Eli hankalaa on meilläkin.
Takaisin alkuun

naikkonen
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitäisi kysyä mitä miehet haluavat. Minä en halua mitään känniltä lemahtavaa horjuvaa tyyppiä puristelemaan takamustani.

Miehen pitää olla tarpeeksi itsevarma tullakseen juttelemaan, vaikkei olisikaan änkyräkännissä...

Ja jos itse menen iskemään, olen varmaan huono nainen, joten mies haluaa vain seksiä eikä mitään syvällisempää.

Jos taas annan miesten tehdä aloitteen, saan odottaa siihen asti kun ne ovat änkyrävaiheessa ja uskaltavat tulla juttelemaan.

Kommunikaatio ja roolit ovat siis hieman hakusessa. Mutta eipä heitetä toivoa menemään. Maailmassa on 3 miljardia naista, joten eiköhän sieltä joku sopivakin tytteli löydy kun vaan olet oma itsesi.

Niin ja sitten tietty on HYGIENIA joka on tärkeä ja kämppä kannattaa pitää kondiksessa jos leidejä vaikka tulee kylään. Jääkaapissa on myös hyvä pitää syötävää yllättävien vieraiden varalta.

SE on pahinta kun miehet ajattelee vaan seksiä ja sitten ne on ihan kipsissä. Naiset voivat ihan totta vaan pysähtyä juttelemaan ilman taka-ajatuksia.

Kohteliaisuudet ja ystävällisyys on tietty myös plussaa. MInä ainakin ajattelen niin että mitä sitten jos saa pakit, jollei yritä niin ei voi koskaan onnistuakaan. Aina voi mennä juttelemaan, niin ehkä se yhteinen sävel löytyy.

Omat mieltymykseni miehessä:
urheilullisuus (möhis ei haittaa yhtään, tosin)
huumorintaju
kunnioittava suhtautuminen naisiin

että tässäpä tämä...
Takaisin alkuun

minä
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on maailman paras mies- siis oikeesti. Jotkut sen tavat on kamalia, mutta mies on hyvä. Esim. Nuuskan käyttö ja autot. Raivostuttava juttu. Tai hikisten jalkapallovarusteiden laittaminen saunaan kuivuun. Mutta mä aina erottelen ne tavoiksi ja ajattelen ettei se miestä pahenna jos se osaa kaikki tietokonemaailman ihme koukerot muttei käyttää pesukonetta...
Se mitä mä haluan on se että se on luotettava, rehellinen, huumorintajuinen ja huolehtii perus hygieniansa.
Mut ehkä mulle on tärkeimpiä "yksittäisiä" piirteitä se että se on kiltti ja huolehtivainen. Ja se että se osaa sanoa mulle Ei.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa