Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Kuinka moni teistä...
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

tatulove
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 8:33 am    Viestin aihe: Kuinka moni teistä... Vastaa lainaamalla viestiä

bi-naisista on avioliitossa olemisesta huolimatta mennyt kokeilemaan toista naista? Onko se aiheuttanut ongelmia jälkeenpäin vaikka asiasta olisi sovittu etukäteen miehen kanssa? Pitäisikö miehellekin antaa lupa mennä naisiin jos itse sitä vaatii...?

Jos halut ovat todella kovat, eikä ole koskaan päässyt olemaan naisen kanssa, niin pystyykö selaista halua kieltämään itsessään tai unohtamaan?
Takaisin alkuun

minä vaan
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 8:34 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä mies sanoi että ei haittaa viakka olisin naisten kanssa. Kivaltahan sellainen näyttää. Sanoin sitten suoraan että mitä olen tekemässä. Mutta jälkeenpäin mies saikin hepulin, sanoi että oli luullut että vitsailen. Eli miehstä ajatus voi olla kiva, mutta sitten kun se oikeasti tapahtuu, iskee mustasukkaisuus. Toinen on rakastellut jonkun toisen kanssa. On se silti ikävä tunne, vaikka olisi etukäteen kuinka sovittu. En ole sen jälkeen harrastanut seksiä naisten kanssa, tanssinut ja kismaillut olen mutta se on kuulemma ok.
JOs alu on kova ja et ole msutasukkaista tyyppiä niin voithan pyytää miehen esim. kaselemaan tai vaikka kolmanneksi pyöräksi.
Takaisin alkuun

elli78

LähetäLähetetty: La Hei 09, 2011 8:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun mies tietää mun bi-tapumuksistani mutta ei ikipäivänä sulattaisi sitä jos menisin toisen naisen kanssa seksipuuhiin.silti mua haluttaa hirveesti mennä taas naisen kanssa Confused
juuri ennenkuin tapasimme (5vuotta sitten) mieheni kanssa, oli mulla kokemus naisen kanssa olemisesta ja se oli hienoa joten uusiksi otan vaikka kiinnijäämisen varjolla,heti kun sopiva nainen tulee vastaan-valitettava tilanne mutta en voi kokonaan kieltää itseltäni elämää sellaisena kuin oikeasti olen.
elli78
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa