Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit : Miksi mies ei muista merkkipäiviä ym.?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Pettynyt
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:48 pm    Viestin aihe: Miksi mies ei muista merkkipäiviä ym.? Vastaa lainaamalla viestiä

Eli mistä johtuu, ettei mies ole muistanut syntymäpäivänä, naistenpäivänä eikä ystävänpäivänä? Eikä halua ottaa mukaansa, kun menee vanhempiaan tapaamaan?

On asuttu saman katon alla yli puoli vuotta ja tänään on syntymäpäiväni Puolikasta sanaa ei ole päivän johdosta kuulunut! Osaako joku kertoa miksi näin? Olen pettynyt ja mietin, mitä vikaa minussa on :-/. Eikä nyt kuitenkaan kakaroita olla kumpikaan...40 alkaa olla pian mittarissa.
Takaisin alkuun

Laura
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ehkä miehesi ei ole elämänsä aikana tottunut muistamaan naisystäviään, joten siitä on tullut hänelle tapa. Voisit kyllä mainita hänelle, että muistaminen olisi sinusta tärkeää. Yleensä ottaen miehet kun eivät pidä merkkipäiviä yhtä tärkeinä kuin naiset.

Älä nyt kuitenkaan hyvä ihminen mieti, mikä sinussa on vikana! Miehessäsi se vika on. On kyllä outoa, ettei hän ota sinua mukaan vanhempiensa luokse, kun asutte kuitenkin jo yhdessä. Ehkä hän ei siltikään pidä suhdettanne tarpeeksi vakaana ja kestävänä. Kysy häneltä asiasta. Tai ehkä hän jostain syystä häpeää vanhempiaan ja pelkää, että ette tule toimeen. Tai ehkä hänen vanhempansa ovat vaikeita tapauksia eikä hän halua sotkea sinua heidän asioihinsa. Syitä voi olla monia. Eniten ihmettelen sitä, että ette ole aiemmin puhuneet noinkin tärkeista ja sinua vaivaavista asioista. Ennen yhteenmuuttoa pitäisi kyllä asiat olla selvillä. Muutoinkin suhteen tulevaisuuden kannalta on tärkeää, että pystyy puhumaan toisen kanssa asioista.
Takaisin alkuun

Minä vaan
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 1:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voin omasta kokemuksesta sanoa etten minäkään ottanut avokkini merkkipäiviä tms. huomioon kuin vasta sen jälkeen kun hän ajoi minut kotoa ulos. Oli aika itsetutkiskeluun, sen/lemppaamisen lopputuloksena oli kuitenkin muutos parempaan suuntaan, kun huomasin miten pienillä mutta tärkeillä asioilla saa toisenkin elämää parannettua ja itsellekin tulee hyvä mieli. Minä olin ajattelematon ja paljon muutakin. Nykyään asiat ovat paljon paremmin. Siihen vain tarvittiin minun kohdallani herätys/potku takapuoleen
Takaisin alkuun

Vieras

LähetäLähetetty: Ti Hei 03, 2007 6:06 pm    Viestin aihe: sama juttu Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on aivan saman tyyppinen tilanne ollaan asuttu vuosi yhdessä
ensimmäiset synttärit muisti, mut nyt ei eikä äitien päivänä muistanu ja minä muistan hänen synttärit ja aamu kahvit isän päivänä petiin vein. [/img]
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Vinkit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa