Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Järjetöntä!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

jeppe
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:44 pm    Viestin aihe: Järjetöntä! Vastaa lainaamalla viestiä

Tilanne on seuraava.Elän avoliitossa 24-vuotiaan naisen kanssa,meillä on 2-vuotias poika,itse olen 28-vuotias.Poikamme sai alkunsa niin sanotusti vahingonlaukauksesta,olemme kuitenkin kasvaneet hyvin kiinni vanhemmuuteen ja rakastamme lastamme yli kaiken.Meillä on molemmilla vakituinen työpaikka ja kaikki olikin hyvin siihen asti kun kuvioihin astui äidin vauvakuume. Ensimmäisestä kerrasta sen verran oppineena haluaisin olla asiasta totaalisen varma enkä vaan katsoa että kuinka siinä sitten käy.Siis en tarkoita että poikamme kanssa olisi ollut mitään kummempia ongelmia.Nyt vaan ajatus ei tunnu ollenkaan hyvältä.Olenkin tällä hetkellä aika lailla pattitilanteessa kun muija meni ottamaan kierukan pois ilman suostumustani.Hän on vaan päättänyt että jos ei ala mitään tapahtua niin hän haluaa erota.En todellakaan haluaisi erota mutta en myöskään haluaisi tehdä lasta juuri nyt.Olen kyllä sanonut että voisin joskus vielä tehdä toisen lapsen mutta hän ei kuuntele minua vaan kiukuttelee vaan että ei hän voi odottaa enää.
Takaisin alkuun

27v ja lapseton
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miksei voi odottaa?Lapset taitavat mennä nyt parisuhteen edelle kun erollakin uhkailee.Todella törkeää käytöstä, ehkä vähän vastuutontakin,jos aikoo hylätä lapsensa isän sen vuoksi kun tämä ei nyt juuri heti toista suostu tekemään. Pysy lujana ja kysy miksi se on tärkeämpää kuin teidän kahden suhde.
Takaisin alkuun

nainen28
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:45 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yhdyn edelliseen. On itsestäänselvää että ihminen, oli sitten mies tai nainen, saa itse päättää lisääntyykö vai ei. Pitääkö kumppanisi sinua vain lapsenteon välikappaleena? Mies, pidä puolesi!
Takaisin alkuun

härkä 71
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:45 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hienoa !!naisilla oikeus päättää ruumiistaan ja mitä siinä sallitaan tapahtuvan, vaikka eläisi parisuhteessa..lapsilukumäärä toiveet pitäisi vain keskustella jo suhteen alussa, ettei tule tälläisia tilanteita..itse olen odottanut 5 v että yli 40 v mies haluaisi lasta, turhaan...ero edessä...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa