Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Femoden pillerit?
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Yökkö
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:56 pm    Viestin aihe: Femoden pillerit? Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kenelläkään kokemusta siitä, että Femoden e-pillerit aiheuttavat samanlaista pahoinvointia kuin alkuraskaus?

Aloitin pillerien syönnin oikeaoppisesti kuukautisten ensimmäisenä päivänä. Apteekissa sanottiin, että pillerien ehkäisevä vaikutus alkaa heti. Olin seksisuhteessa samoina päivinä, ja siitä lähtien on ollut kuvottava olo - aivan kuin edellisten raskauksieni aikoina.

Menin ja ostin raskaustestin, se oli negatiivinen. Voiko siihen luottaa? Paketissahan lukee "jos raskaus on ihan alussa voi olla ettei se näy vielä testissä..." En kyllä haluaisi odottaa ja jännittää seuraaviin kuukautisiin varmistuakseni asiasta, aion ostaa toisen testin, mutta jos syynä ovatkin nuo pillerit. Meneekö kuvotus ohi joidenkien päivien päästä vai pitisikö mennä lääkäriin vaihtamaan pillerimerkkiä?
Takaisin alkuun

Nasu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:56 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moi! Mulla oli kyseiset pillerit vajaa 2kk ja niiden aloittaminen oli VIRHE Joo kyllä,oli mullakin huonoa oloa plus hirveetä päänsärkyä.Hulluksikin luulin tulleeni olin meinaan pinna tuikalla ja osittain yliherkkä,itketti,raivostutti ja olin kuin hormooni hirviö Sitten vielä paino nousi mukavat 5kg. Lopetin ne kesken ja ukkoparalle kumiahatua niskaan ja odottelemaan kierukan laittoa Mene ihmeessä lääkäriin vaihtaa merkki ettet enempää kärsi... Oli muuten mulla yks toinenkin naistuttavuus joka kirosi myös kyseiset pillerit. Hyvää kesän jatkoa ja matala pitoista hormoonin toimintaa
Takaisin alkuun

Yökkö
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 4:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mullakin oli eilen aivan hirveä päänsärky, joten soitin lääkärille. Hän käski sitkutella tämä kierto loppuun ja katsoa miten seuraava kuukausi lähtee menemään, että luultavasti silloin ei oireita esiinny enää ollenkaan.

Jos sullakaan kahden kuukauden sisällä pahaolo ei ollut hävinnyt, niin enpä taida odotella ja kärsiä turhan takia. Varsinkin kun napostelen samalla tavalla kuin raskaana, ja juuri kun olen päässyt viime synnytyksen kiloista eroon...

Kiitos Nasu vastauksesta, kuumaa kesää teillekin - kumilla tai kierukalla
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa