Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset : Taas raskaana,vastentahtoaan....
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

abortti-äiti
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:04 pm    Viestin aihe: Taas raskaana,vastentahtoaan.... Vastaa lainaamalla viestiä

Olin ensimmäistä kertaa raskaana viime vuoden tammmikuussa,tein abortin.en kyennyt kasvattamaan lasta,opiskelin ja asuin vielä kotona.Enkä pystynyt edes itseäni kasvattamaan ja poikaystävänikin asuu kotona ja käy päivätössä mutta ei pysty elättämään siltikään itseään saatika minua ja meitä kolmea.Poikaystäväni mietti kanssani silti minkäköhän näköinen lapsesta olisi tullut..olemme puhuneet että hankimme lapsia joskus ja nimiäkin jo mietitty.meillä on 1vuotta oleva kummipoika ja hänen kanssaan on kiva harjoitella tulevaa.Tein lääkkeellisen keskeytyksen,ei mukava muttei niin pahakaan.Silti jouduin kaavintaa sillä sikiö ei ollut poistunut kokonaan...pelottaa sen jälkeen että jokin meni vikaan ja en voi saada enää lasta.Se sattusi sitten.Nyt olen taas tilanteessa jossa luulen olevani raskaana.kondoomi hajosi,mutta emme löytäneet siitä kunnon reikää eikä poikaystäväni ollut 'päässyt loppuun',Kuitenkin nyt mekkojeni pitäisi alkaa ensi vkon ti-ke ja minusta tuntuu että olisin taas raskaana.birtaaminen on jo lisääntynyt,virtsan väti muuttunut tummaksi niinkuin viime kerralla...toivotaan nyt kuitenkin ettei, sillä en voi vieläkään ottaa vastaan lasta.en kykene siihen eikä poikaystäväni ole valmis elättämään meitä molempia.vielä 3 vuotta saisi olla kahdestaan sitten saa tullaa vaikka kuinka monta.Mutta en enää pysty yhtä päättäväisesti tekemään aborttia kun se olisi jo toinen kerta.Ja ei sekään ole hyväksi kohdulleni ja lapsen saannille tulevaisuudessa...onko kokemuksia useasta abortista tai tilanteesta muuten?
Takaisin alkuun

heartgirl
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tiedän tilanteesi..olen itse tehny 2 aborttia ja olen saanu sen jälkeenki lapsia..kyllä se on raskasta ku joutuu tekemään abortin,jokainen tekee niin ku parhaaksi näkee..kyllä siitä pääsee yli..!!pärjäile..=)
Takaisin alkuun

Siru
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Teet niinkun itse parhaaksesi koet ja tunnet. En myöskään usko että koskaan sitä kadut jos lapsen pidät. Mutta tsemppiä teille.
Takaisin alkuun

Caro
Vieras

Moi. Oon joutunu tekee 3 aborttia (10 vuoden aikana)Olo on iha terve. En tietenkää tahalteni hankkiutunu raskaaks vaan vahinkojahan ne oli. Nykyään olen varovainen sillä ei oo tod. kiva olla raskaana ku tietää et en oo valmis äidiks. Henkisesti abortit ei jostain syystä tuntunu yhtään miltään vaikka muuten olenkin erittäin tunteellinen ja herkkä ihminen.En kuitenkaan sulje pois mahdollisuutta ettenkö ikinä haluaisi ja tekisi lasta. Tällä hetkellä mulla ei oo sellasta miestä joka olis valmis isäksi. Toivon et jonain päivänä olis sellanen mut aika paljon mua pelottaa toi lasten hankinta. Olen suorastaan kauhuissani mut tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu.
Takaisin alkuun

minä vaan
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielestäni järkevä ja vastuullinen ihminen olisi tuossa kondomin rikkoonnuttua mennyt apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyä. Aikaa on 48 tuntia joten pitäisi riittää hitaammallekin tyypille.
Itellekin on käynyt ns.. vahinkoja eli olin huolimaton ja lapsellinen. Mutta onneksi tarpeeksi fiksu hakeakseni edes sen jälkiehkäisyn välittömästi. Sitä saa käsittääkseni ilman reseptiä. "ei se oikeen tuntunut miltään, vahinkojahan ne oli" oli tuolla yhdessä vastauksessa.
Te puhutte nyt ihmiselämästä, oman lapsenne elämästä jonka te olette alkuun saattaneet "vahingossa" ja sitten tuhonneet. Mielestäni jos on niin aikuinen että voi seksiä noin huoletta harrastaa eikä osaa asioista huolehtia niin pitäisi kantaa edes vastuu siitä lapsesta. Ei opiskelu tai vanhempien luona asuminen ole mikään este, js niikseen tulee. Ota sinäkin nyt järki käteen ja hae AINA jälkiehkäisy kun tapahtuu esim kondomin puhkeaminen.
Nykyään suhtaudutaan aborttiin kuin ehkäisykeinoon. Mutta se ei ole ehkäisykeino, siitä voi seurata vaikeita infektioita ja lapsettomuutta ja usea abortti mielestäni kertoo jo vakavasta piittaamattomuudesta. Miettikää vähän sitä lapsen isääkin. Oletteko edes kertoneet heille raskaudesta? Onko heillä ollut mitään sanottavaa asiaan?
En ole abortinvastustaja, koska tapahtuuhan raiskauksia, pillereitten pettämisiä ja kondomin hajoamisia.
Vastustan sitä, että ihmiset eivät piittaa ja ajatelevat vain omaa napaansa.
"en mä olisi voinut pitää sitä lasta"..noita asioita kannattaisi VÄHÄN miettiä jo ennen sitä yhdyntää.
Yhdyntä on AINA potentiaalinen raskaus.
Ja ehkäisyn poisjättäminen on AINA potentiaalinen raskaus. Olisi kannattanut olla hereillä siellä biologian tunnilla.
Tsemppiä ja muista se jälkiehkäisy
Takaisin alkuun

heat
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itseään saa syyttää. Kannattaa miettiä seurauksia. Raskaus ei ole koskaan vahinko, vaan mahdollinen seuraus seksistä.
Takaisin alkuun

vellu
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Kes 27, 2007 5:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hei!
ensin kysymys kumpaa tyydytät seksillä itseäs vai poika ystävää!minusta tyydytät
poika ystäävääsi?
En halua moralisoida,mutta olette täysin
vastuutomia,tänä päivänä ei tartte kärsiä
tälläisistä asioista.on olemasa pilleri,
"kymmene kortonkia pääletysten"ym.
Mutta sinulle yksi hyvä neuvo enenkuin
saat sieluusi niin syvän haavan joka ei
parane viinalla ei narkilla psykiatrilla,
eli ei parane millään!hanki sata prosentinen ehkäisy!"eräs kysymys poika ystäväsi"onko hänellä mitään vastun tuntoa
"eli onko seksi ainut vaihto ehto kanssa
käydä.en milloinkaan min miehenä voisi
ajtella tehdä näin rakastamaansa henkilöä
kohtaan!hänellä on myös vastuu ,ei yksin sulla.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Lapset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa