Parisuhde

Sinkut   Thaimaa   Äkkilähdöt   E-kortit   Yksityiset viestitYksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi : Parinvaihto/kolmaspyörä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

Kannattaako
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 9:08 am    Viestin aihe: Parinvaihto/kolmaspyörä Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme mieheni kanssa keskustelleet asiasta, molempia kiinnostaisi kokeilla seksiä joko kolmisin tai nelisin mutta... 1,Itselläni ei ole mitään vastaan että sängyssämme olisi kolmantena nainen tai mies, haluaisin kokeilla. 2,Parinvaihto/ryhmäseksi nelisin on myös houkutteleva ajatus mutta jotenkin se ei tunnu ns.turvalliselta. Vaikka mieheni haluaisi myös kokeilla niin silti minusta tuntuu että kokeilu olisi lopun alkua. Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia aiheesta?
Takaisin alkuun

juksu
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 9:08 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kivaa jos homma pysyy siinä, ekoina kertoina ei kyllä pystynyt nauttimaan. Ongelmia tulee jos jompi kumpi kiintyy liikaa uuteen leikki kaveriin...
Takaisin alkuun

viivi
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 9:09 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oon mieheni kans kokeillu kerran ja omalta kohdaltani päättyi kyl ikävästi. Mies sai mitä halus mut mun vastapari vaan itki ja mä itkin sit. Et miks lähin siihen...mies oli impo ja sitä naista reilusti vanhempi...heil on uus haku päällä treffeis...kriisihän meillä keskenään tietty siitä oli ja pikkuhiljaa toipumas...parinvaihto pitäs olla sitä mitä haetaankin, eikö?
Takaisin alkuun

Anne
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 9:10 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei sinulle!

Oletko ajatellut kolmatta pyörää. Pystyisitkö nauttimaan paremmin, ettei tarvi viereisessä huoneessa kuunnella ku muilla tapahtuu??
Takaisin alkuun

minni
Vieras

LähetäLähetetty: Ti Kes 26, 2007 9:10 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo...Me kokeiltiin mys joskus miehen kanssa,se meni kyllä sillai et mies meni sen parin tykö ja sekstasi sen muijan kans.Mun olisi pitänyt olla sen äijän kans mut mä en tykänny siit.No ei siitä mitään hyvää seurannu.Mä en itelleni löytänyt sellasta tyyppiä kenen kans olisin voinu mennä sänkyyn.No kyllä me sen asian ylipäästiin mut vei aikaa.Nyt olen oppinut nauttimaan oman mieheni kanssa ja se on ihanaa.Jälkeenpäin aateltuna oli tyhmää lähtee sellaseen ajatuksissa se oli kivaa mut ei oikeesti.
Takaisin alkuun

Nainen
Vieras

Miesystäväni ehdotti mulle kun oltiin ulkomailla,kolmatta pyörää..ensin ajatus kiehto kovasti ja löydettiinki nainen joka olisi ollu valmis lähtemään mukaan,mut minä viime hetkellä sanoinkin et ei! en halua nähdä kun mies panee toista naista minun nähden! ehdotin varsin sit hänelle et miten ois pariskunta? mietti hetken,mut ei suostunut siihen. jälkeenpäin aateltuna oli tosi hyvä etten suostunut,ja mieskin sanoi kun tultiin suomeen takas et ei tähän kolmatta tarvita,nyt olemme oppineet nauttimaan toisistamme!
Takaisin alkuun

Biva
Vieras

LähetäLähetetty: Ke Lok 17, 2007 5:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on sekä miehiä että naisia kolmansina pyörinä ollut pitkään (vakituisia) ilman ongelmia.
Takaisin alkuun

Vieras

LähetäLähetetty: La Lok 20, 2007 9:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen ollut SE KOLMAS sängyssä.... aviopari halusi piristystä. Jonkin ajan kuluttua pari erosi ja aloimme naisen kanssa seurustella. Ei mun kannalta huono, mutta sääli miestä... ei aina voi voittaa.
Takaisin alkuun

Milla

LähetäLähetetty: Ke Jou 12, 2007 8:49 pm    Viestin aihe: uskallanko sittenkään Vastaa lainaamalla viestiä

meillä on avokin kanssa ollut myös suunnitelmissa ottaa leikkeihimme mukaan kolmas (nainen). Olen viestitellyt tämän naisen kanssa ja hän vaikuttaa todella mukavalta. Toisaalta haluaisin kokeilla kolmen kimppaa todella paljon, mutta minua pelottaa mihin meidän suhteemme sitten päätyy. Haluanko sittenkään nähdä miestäni toisen naisen kanssa? Pystynkö tyydyttämään toista naista? Olenko tarpeeksi itsevarma, etten luule itseäni vähemmän kauniiksi/haluttavammaksi toisen naisen rinnalla mieheni silmissä? Kysymyksiä olisi vaikka kuinka paljon...
Ehkä ne fantasiat tulisi pitää vain fantasioina...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

vallu

LähetäLähetetty: Pe Jou 14, 2007 10:05 am    Viestin aihe: parien vaihto kolmas pyörä Vastaa lainaamalla viestiä

heippa!

estin yksi kysymys,jos on lapsia niin heidän edun tähden lopettakaa tälläiset ajatukset,sillä vähemmälläkin saa heidän tulevaisuuden turmeltua!
sillä se on varmasti lopun alkua,niinkuin teistä yksi sanoi!mutta jos ei ole lapsia näyttää että ei olla aviossakaan,niin silti minulla on kysymys mitä
tälläinen sekoilu,ja miten se voi toimia"OBS"miehet ovat haluamassa toista
naista kolmanneksi sänkyy,mutta ehdottakaa että sielä sängyssä onkin kolmantena mies joka antaa sinulle olan takaa,ja miehesi katsoo päältä,niin heiltä halut loppuvat tälläiseen,joka ei anna yhtään enempää kuin oma käsi,siis seksiin kuuluu niin paljon muttakin kuin akti,siis ellei
ole arki arvot paikalla niin ei toimi seksikää,niin että se tyydyttää molempia.
minulle on ainakin todellinen rakkaus pääasia,"ja sanon ilman tosirakkautta ei ole todellista seksiäkään,vaan se menee tälläiseksi haaveilemiseksi,ja nuorena luulemme että olemme kuolemattomia,ja käytös sitä mukaa,ja seuraukset myös.
sitten kysymys kuinka luulette arki elämän vastaavan tälläisten tekojen jälkeen yhteinen seksi elämä,kuinka luulette kun on ongelmia monella,vaikka ei ole kuin pari,ja siihen sotketaan parhaas tapauksssa,vielä yksi pari kuinka siitä saa tyydyttävää seksiä naurettavaa.

kaikki naiset joiden miehet ehdotta tälläistä,niin pyytäkää alotus kolmaneksi pyöräksi miestä,niin näjette että ehdotukset vähenee,mutta miksi!sen tiedätte itse!
Takaisin alkuun

CeAlKiJo

LähetäLähetetty: Pe Hel 15, 2008 9:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Omalla kokemus parinvaihdossa on ajanut meidän avioliito syyvään kriisin. Vaimo pääti että näin teeme ilman minun lupaa. Eli tunne on nyt jälkikäteen niin että hän petti minua toinen kerta, hän oli jo jäänyt kiini pettämistä kerran aikaisemin. Hän olisi yhtää hyvin voinut päätää että minä hyppän sänkyyn yksin toiselle mihelle ilman mitään vaihto.

Vaikka te olette puhuneet asiat läpi, te pitäisitte olla ihan varmaa missä teillä on toisiaan ja jos toinen ei halua toinen pitäisi hyväksymään se.
Takaisin alkuun

dragonfly

LähetäLähetetty: Pe Maa 07, 2008 8:53 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaihtelu tuo piristystä myös seksielämään. Olen entisen mieheni kanssa kokeillut kolmatta pyörää. Molemmat halusi asiaa yhtä paljon. Sitten tilanne vain tuli eteen.

Jälkeenpäin asia vaivasi itseäni. Yritin puhua asiasta, mutta jäin ajatuksieni ja tunteideni kanssa yksin. Koko juttu sai älyttömät mittasuhteet mielessäni. Itsetuntokin oli kovilla.

Kysyinkin kumppaniltani, että mitäs jos se kolmas pyörä olisi ollut mies. Mieheni ei olisi siihen kuulemma suostunut.

Tästä opin itse sen, että olen valmis kyllä kokeilemaan, mutta lähtökohdat täytyy olla samat ja molempien on syytä olla valmiita miellyttämään toista ja kuunnella toisenkin ajatuksia ja tunteita. Silloin ollaan "rehellisemmällä" pohjalla...
Takaisin alkuun

Villi-Ira

LähetäLähetetty: Su Lok 31, 2010 2:17 pm    Viestin aihe: Swingaaminen Vastaa lainaamalla viestiä

Järjestän yksityisiä parijuhlia kuukausittain.
Juhlat ovat tarkoitettu pareille ja yksinäisille naisille.
Tilat ovat ylelliset mutta kodikkaat.

Olemme swingaamista useita vuosia harrastanut mukava, seurallinen pari. Lomamatkoilla maailmalla olemme tutustuneet erilaisiin
parinvaihtoklubeihin ja nyt voimme tarjota teillekin hyvät ja viihtyisät puitteet tällä saralla.

Juhlat toimivat kutsuvierasperiaatteella.
Lisätietoja ja kutsua varten ota yhteyttä: bileet(at)wildclub.fi

Tulevat juhlat ja teemat:
2010:
20.11 Eroottiset pelit
11.12 Pikkujoulu

2011:
29.1 Bikiniparty
19.2 Itämainen ilta
26.3 Vartalomaalausta ja erotiikkaa
23.4 Gangbang
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla

jiveman

LähetäLähetetty: Ti Mar 09, 2010 9:20 pm    Viestin aihe: Lesbian beautyful teatching Vastaa lainaamalla viestiä

Vaimo simpsakka ja solakka 33v tahtoisi kuten minäkin 36v. seikkailua kolmannen pyörän kera sängyleikeissä.

Haluaisimme nimenomaan naisen 20-45v joka haluaisi pitää kanssamme luottamuksella hauskaa.

ota yhteys...bart@rof.fi kaverit kelpaa aina

meillä on lapsia kotieläin omakotitalo ja paljon ystäviä =)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

vendeta

LähetäLähetetty: To Lok 18, 2012 11:11 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko täällä vielä kiinnostuneita Wink ,pikku info meistä m28 n26 avioliitossa ja kaksi lasta, halutaan kovasti kokeilemaan Smile dem_leo@yahoo.co m
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Parisuhde.fi : Seksi Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa